سلام دوستان
یه سوال مبتدی دیگه
من یه کاراکتر تو مکس ساختم بعد اون رو اکسپورت کردم برای zbrush با پسوند obj.
بعد توی زی براش سعی کردم بهش جزئیات بدم(از همونایی که همیشه بد در میومد و می گفتین برو تپولوژی یادبگیر و من هم هنوز یاد نگرفتم) بعد از اینکه جزئیاتش کامل شد حالا باید چی کار کنم؟
وقتی میارمش تو مکس انقدر سنگینه هیچ کاری نمی تونم روش انجام بدم.
می خوام ببینم الآن باید دوباره روی این کاراکتر رو بسازم (فکر کنم اسمش "ری توپولوژی" بود، درسته؟)
یا باید مدل اولیم رو تو مکس داشته باشم و روی اون (فکر کنم) نرمال مپ بندازم؟ یعنی اگه این کار رو بکنم تمام جزئیات تو محیط مکس میاد؟ یا فقط تو رندر میاد؟
حالا یه سوال مبتدی تر، توی منوی تولز زیبراش و توی نرمال مپ، گزینه کرییت نرمال مپ رو می زنم... بعد باید چی کار کنم که نرمال مپ ساخته بشه؟ بعد اون نرمال مپ رو چه جوری باید تو مکس وارد کنم و چه جوری بدمش به کاراکتر؟
کسی وقت داره برام توضیح بده؟
اگه کسی وقت کنه که خیلی خوب می شه. ولی اگه نشد یه فیلم آموزشی بدین که شاید در یک ماه آینده بتونم دانلودش کنم.