سلام .من با nurbs مشکل پیدا کردم .
من نصف یه ماشین رو با nurbs ساختم تا بعدش با mirror یا symmetry کامل بشه .
surface ها در حالت عادی خوب هستن . ولی وقتی mirror یا symmetry یا edit poly mesh استفاده می کنم ، بعضی surface ها خراب میشن و عجیب میشن . مثلا یه تیکه از surface سیاه میشه یا surface که صاف بوده الان کناره هاش بریده بریده میشه .
این مشکل با refine و اضافه کردن چند نقطه در curve های اطراف کمی کمتر می شود .
اگه کسی می تونه کمک کنه .
توی استفاده از edge ecloning و استفاده از lline +bezier vertex + surface این مشکل پیش نمیومد . (املای اینگلیسی کلمات دقیق نیست)
ببخشید الان نمیتونم عکس بزارم . فردا پس فردا میزارم.
![]()