تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 4 از 4

نام تاپيک: مشکل در کارت شبکه

  1. #1
    داره خودمونی میشه citrix's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2010
    پست ها
    139

    14 مشکل در کارت شبکه

    سلام.من امروز رفتم مودم وایرلس زاکسل خریدم و یه کارت شبکه وایرلس TP-Linkکه به صورت USBهستش . مودم که سالم هستش چون با گوشی بهش وصل شدم ! اما کرت شبکه وایرلس رو که میزنم به USB هر کاری میکنم نمیشناسه ! سی دی نصب داره اما کامل نصب نمیشه و میگه کارت شبکه رو وصل کنید ! وقتی هم کارت شبکه رو میزنم به USB این ارور رو میده : USB Device Not Recognized . به هر کامپیوتری میزنم همین Error رو میبده !خواهش می کنم راهنماییم کنید !
    ممنون

  2. #2
    آخر فروم باز dsa dsa's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2007
    محل سكونت
    زعفرانیه
    پست ها
    1,238

    پيش فرض

    خوب احتمالا مشکل از کارت usb هست ! سیم ها و درگاه های usb رو چک کن !
    اگر نشد ببر گارانتی !

  3. #3
    داره خودمونی میشه citrix's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2010
    پست ها
    139

    پيش فرض

    وقتی میزنم به کامپیوتر اصلاً نمیشناسه ! میفهمه یه چیزی وصل شده اما نمیفهمه چیه ! احتمالاً خرابه اما من اینو اکبند تازه دیروز خریدم ! الکه نیست که مارک اسوس و لینکسیس قیمتش 70تومن بود !
    ممنون

  4. #4
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    محل سكونت
    !!Half of the world
    پست ها
    1,915

    پيش فرض

    وقتی میزنم به کامپیوتر اصلاً نمیشناسه ! میفهمه یه چیزی وصل شده اما نمیفهمه چیه ! احتمالاً خرابه اما من اینو اکبند تازه دیروز خریدم ! الکه نیست که مارک اسوس و لینکسیس قیمتش 70تومن بود !
    ممنون
    خب درایورش رو از تو سایتش بگیر نصب کن ببین درست میشه
    یا اینکه برو سر نمایندگیش بگو یه cd دیگه بهت بدن

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •