تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 4 از 4

نام تاپيک: دو سوال در مکس 2010

  1. #1
    آخر فروم باز p30worldapm's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,072

    13 دو سوال در مکس 2010

    سلام
    یه ابزاری تو گرافیک مدلینگ تولز (همون که از مکس 2010 اضافه شده و مثل پلی بوست هست) به نام extend.
    من تو یه آموزش دیدم که طرف یه لبه رو می گرفت و اون لبه رو به راحتی اکسترود می داد به سمت بالا در همون راستای faceی که اون لبه توش قرار داره. ولی وقتی من می خوام این کار رو بکنم لبه ی من روی grid اکسترود می شه در حالی که من می خوام در همون راستا اون رو اون رو اکسترود بدم. توجه کنین که این لباس نیست که مثلا پشتش یه آدم باشه من بخوام روی بدن اکسترود کنم. پشت جسمم هیچی نیست.

    یه سوال دیگه هم اینکه مثلا من یه انیمیشن توی مکس 2010 ساختم که از پلاگینهای گلو تری دی و فوم اف اکس استفاده کردم و می خوام اون رو با وی ری رندر کنم ولی سرعتش تو مکس 2010 خیلی پایینه. می خوام ببینم که چه جوری می تونم این صحنه ها با انیمیشنشون رو ببرم توی 2009 و رندر کنم؟

    با تشکر فراوان

  2. #2
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    این اکستند خوب کارش این نست
    حتما باید رو یه جسم باشه
    برای اینکه یه ادج رو گسترش بدی یه پلی جدید ساخته باشه دقیقا در راستای ادج میتونی حالت دستگیره های حرکتو بذاری روی local و بعد دکه شیفت رو بگیری و ادج رو بکشی
    یا اگه میخوای در راستای زاویه دوربینت باشه میتونی بذاری رو حالت screen

  3. 3 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    آخر فروم باز p30worldapm's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    1,072

    13

    این اکستند خوب کارش این نست
    حتما باید رو یه جسم باشه
    برای اینکه یه ادج رو گسترش بدی یه پلی جدید ساخته باشه دقیقا در راستای ادج میتونی حالت دستگیره های حرکتو بذاری روی local و بعد دکه شیفت رو بگیری و ادج رو بکشی
    یا اگه میخوای در راستای زاویه دوربینت باشه میتونی بذاری رو حالت screen
    ممنون ولی اون آقاهه همه رو با یه ابزار انجام می داد!
    یعنی همه رو با موو انجام بدم؟ این جوری یکم سخت می شه! راه حل بهتری نیست؟ آخه اکستند خیلی قوی تره و راحت هم می شه دو تا فیس رو بهم وصل کرد هم ورتکس و هم لبه ها رو تکون داد!

    سوال دوم چی هیچ راه حلی نداره؟

  5. #4
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    شیراز
    پست ها
    61

    پيش فرض

    سلام
    یه ابزاری تو گرافیک مدلینگ تولز (همون که از مکس 2010 اضافه شده و مثل پلی بوست هست) به نام extend.
    من تو یه آموزش دیدم که طرف یه لبه رو می گرفت و اون لبه رو به راحتی اکسترود می داد به سمت بالا در همون راستای faceی که اون لبه توش قرار داره. ولی وقتی من می خوام این کار رو بکنم لبه ی من روی grid اکسترود می شه در حالی که من می خوام در همون راستا اون رو اون رو اکسترود بدم. توجه کنین که این لباس نیست که مثلا پشتش یه آدم باشه من بخوام روی بدن اکسترود کنم. پشت جسمم هیچی نیست.

    یه سوال دیگه هم اینکه مثلا من یه انیمیشن توی مکس 2010 ساختم که از پلاگینهای گلو تری دی و فوم اف اکس استفاده کردم و می خوام اون رو با وی ری رندر کنم ولی سرعتش تو مکس 2010 خیلی پایینه. می خوام ببینم که چه جوری می تونم این صحنه ها با انیمیشنشون رو ببرم توی 2009 و رندر کنم؟

    با تشکر فراوان
    اول اون رو ببر تو مکس 2011 بعد یه سیو به حالت مکس 9 کن کارت درست میشه

  6. این کاربر از ak1000 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •