تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 4 1234 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 37

نام تاپيک: تعویض پراید 132

  1. #1
    آخر فروم باز Terova's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    پست ها
    1,662

    پيش فرض تعویض پراید 132

    سلام

    ما یک خریتی کردیم رفتیم یکدونه پراید 132 صفر خریدیم الان رفته رو اعصابم اصلا ماشین نیست هیچ نوع لذتی از رانندگی به آدم نمیده نه میشه باهاش کورس گذاشت نه میشه با هاش مارپیچ رفت هیچی فقط به درد یک خانوم دکتر میخوره با 20 تا سرعت بره مطب..ولی خوش بختانه یک سمند هم قبلا داشتم که 1000 برابر از این در پیت بهتره و خدا ایران خودرو رو حفظ کنه

    خلاصه پراید رو همینجوری گذاشتم خونه و زیاد استفاده ازش نمیکنم حدود 6000 تا کار کرده و هنوز نایلون صندلیش رو بر نداشتم.. تمیزه تمیزه.

    حالا خواستم بدونم اگر این رو بفروشم چی گیرم میاد تا 1 تومن 1.5 هم میتونم بگزارم روش..

    حقیقت هم این هست که بدنه ماشین اصلا برام مهم نیست و فقط موتور برام مهمه یعنی اگر قبلا دو تا در ماشین رفته باشه و هنوز موج داشته باشه اصلا برام مهم نیست فقط موتورش سالم باشه..

  2. #2
    آخر فروم باز irinn65's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    محل سكونت
    TeHRaN-CItY
    پست ها
    1,211

    پيش فرض

    ایران خودرو در بعضی جهات از سایپا هم بدتره کجای کاری!!!

  3. این کاربر از irinn65 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Aug 2009
    محل سكونت
    تهران-يوسف آباد
    پست ها
    29

    پيش فرض

    مي توني با 9 ميليون يك دوو اسپرو 93 بگيري
    با همين قيمت يك ميتسوبيشي گالانت 93 بگيري

  5. این کاربر از top gear بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  6. #4
    آخر فروم باز AmiRreZA_RAcEr's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    محل سكونت
    نصف جهان
    پست ها
    1,153

    پيش فرض

    داداش من شما هر ماشینی از این قدیمیا بگیری از پراید 132 بهتره

  7. این کاربر از AmiRreZA_RAcEr بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #5
    پروفشنال MCI's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    محل سكونت
    جایی به اسم ایران
    پست ها
    639

    پيش فرض

    اولا 132 ماشینه رفتی گرفتی صبا میگرفتی باز یه چیزی
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    به شدت تایید میشه

  9. این کاربر از MCI بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Contractor's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    Pasargad
    پست ها
    268

    پيش فرض

    اولا 132 ماشینه رفتی گرفتی صبا میگرفتی باز یه چیزی
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    به شدت تایید میشه
    چه ربطی داره؟؟
    جز فیس لیفت شدن جزئی , هیچ فرق دیگه ای بین نسیم و صبا با 141 و 132 و...!! وجود نداره.خواهشا روی هوا نظر ندین
    حالا خواستم بدونم اگر این رو بفروشم چی گیرم میاد تا 1 تومن 1.5 هم میتونم بگزارم روش..

    حقیقت هم این هست که بدنه ماشین اصلا برام مهم نیست و فقط موتور برام مهمه یعنی اگر قبلا دو تا در ماشین رفته باشه و هنوز موج داشته باشه اصلا برام مهم نیست فقط موتورش سالم باشه..
    با 1-1.5 نمیتونی کار خاصی کنی حتی بخوای موتور استوک مزدا که از دبی میاد را بندازی روی پرایدت تا بتونی ماکسیما را در 220 Km/h بگیری بازم باید حداقل دو برابر این رقم خرج کنی
    بهترین کار خرید L-90 هستش که هم کیفیت مونتاژ ممتازی داره و هم توی قدرت موتور و هندلینگ راضیت میکنه

  11. 3 کاربر از Contractor بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  12. #7
    آخر فروم باز AmiRreZA_RAcEr's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2006
    محل سكونت
    نصف جهان
    پست ها
    1,153

    پيش فرض

    چه ربطی داره؟؟
    جز فیس لیفت شدن جزئی , هیچ فرق دیگه ای بین نسیم و صبا با 141 و 132 و...!! وجود نداره.خواهشا روی هوا نظر ندین
    حالا شما که رو زمین نظر میدی ...
    اولا نسیم چه ربطی به صبا و 141 و 132 داره ؟!
    ثانیا با این فیس لیفت 141 کلا بدنه و طراحی و همه چیز پراید نابود شد و امنیت در حد منفی کاهش پیدا کرد و سر و صدا و ... بیداد میکنه
    ثالثا کیفیت ساخت 132 و همچنین صبای 88 بشدت پائینه ! خیلی خیلی پائینه ! پس 132 از مجموعه پرایدایی که وجود داره کیفیت پائینتری داره !
    قیافش هم که هرچی فکر میکنم نمیفهمم حالا جلوشو از فیات تقلید کردن ، پشت این ماشین رو به چه قصدی اینجوری ساختن ...

  13. 2 کاربر از AmiRreZA_RAcEr بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  14. #8
    پروفشنال MCI's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    محل سكونت
    جایی به اسم ایران
    پست ها
    639

    پيش فرض

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    شما صبا رو با 132 یکی میکنی.
    درسته که هردوشون تو کیفیت حرف چندانی برای گفتن ندارن ولی صبا از بعضی جهات خیلی بهتراز اونای دیگست
    اینو همه میگن منم میگم همه هم خواهند گفت صبا یه یادگاری از سایپا بود

  15. این کاربر از MCI بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  16. #9
    حـــــرفـه ای ess_1362's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    server 3 hdd 7 partition 1 unallocated(bad sector)
    پست ها
    6,800

    پيش فرض

    خوب من خودم 141 دارم

    می تونم بگم که تمام این مواردی که در مورد 141 گفته شد صادقه البته در مورد 132 نمی تونم نظر قطعی بدم ولی چندان هم بی ربط نیست

    متاسفانه خودروسازی ما طراح نداره

    میان پراید را تبدیل می کنند به 141 ولی از قسمت عقب ماشین وقتی دور موتور روی یک محدوده مشخصی میرسه صدای دلی حلبی میده

    من که تو این مدت نفهمیدم این صدا از کجا میاد!!!

  17. 2 کاربر از ess_1362 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  18. #10
    آخر فروم باز isbn's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    پست ها
    3,106

    پيش فرض

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    شما صبا رو با 132 یکی میکنی.
    درسته که هردوشون تو کیفیت حرف چندانی برای گفتن ندارن ولی صبا از بعضی جهات خیلی بهتراز اونای دیگست
    اینو همه میگن منم میگم همه هم خواهند گفت صبا یه یادگاری از سایپا بود


    میشه بگید از کدام لحاظ بهتر هست
    ممنون میشم

  19. این کاربر از isbn بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 4 1234 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •