تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 4 از 4

نام تاپيک: رد لاستیک روی زمین

  1. #1
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    Mar 2009
    پست ها
    33

    پيش فرض رد لاستیک روی زمین

    سلام خدمت همه دوستان
    این مبحث نیمه کاره مونده چون من به جواب سوالم نرسیدم میخواستم بدونم چطوری میشه روی زمین ناهموار و بصورت مارپیچ مانند رد لاستیک بمونه توی مسیر صاف میشه ولی در این مورد نمی دونم بعد در حالت انیمیشن میخوام این کار انجام بشه کسی تا بحال اینکارو انجام داده ؟
    Last edited by tohidmirzaee; 10-03-2010 at 14:28.

  2. این کاربر از tohidmirzaee بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #2
    آخر فروم باز SevenART's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    محل سكونت
    Spadanaa_Club
    پست ها
    1,157

    پيش فرض

    سلام خدمت همه دوستان
    این مبحث نیمه کاره مونده چون من به جواب سوالم نرسیدم میخواستم بدونم چطوری میشه روی زمین ناهموار و بصورت مارپیچ مانند رد لاستیک بمونه توی مسیر صاف میشه ولی در این مورد نمی دونم بعد در حالت انیمیشن میخوام این کار انجام بشه کسی تا بحال اینکارو انجام داده ؟
    با عرض سلام ... در این مورد باید عرض کنم شما سوالتون همچین ناقصه ... اولا با چه برنامه ای کار می خواهید بکنید ... بعد ... همین دیگه ... بفرمایید تا بچه ها کمکتون کنن...

  4. 2 کاربر از SevenART بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    خوب راه زیاده برای این کار
    مثلا استفاده از پارتیکل ها
    یا ورتکس انیمیت کردن
    یا با اسکریپت نویسی کاری کنی یه تکسچر روی تکسچر اصلی زمین موقع حرکت چرخا کشیده بشه

    ولی راهی که من پیشنهاد میدم استفاده از displace map هستش
    کافیه یه طرح سیاه سفید که زمینش خاکستری هست رو انیمیت کنی که رد چرخا رو با رنگ خاکستری تیره به صورت انیمیشنی بیفته
    بعد ماشین رو تنظیم کنی روی انیمیت مپت حرکت کنه
    این مپ رو بدی به دیسپلیس انگار که دقیقا داره جای چرخ میفته
    البته باید از پارتیکلها هم برای ایجاد گرد و خاک استفاده کنی طبیعی تر بشه

  6. 3 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #4
    آخر فروم باز pclord's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2008
    محل سكونت
    Sisakht
    پست ها
    1,152

    پيش فرض

    تو انجمن مجید انلاین یکی از بچه ها هم این سوال رو پرسیده بود که کاربری به نام reactor_master راهنماییش کرده بود،حالا با اجازش اینجا هم میزارم:

    شما باید با پارتیکل فلو این حرکت درست کنید

    خاصیت پارتیکل اینه که به طور اتومات یه شی رو تولید میکنه

    شما باید پارتیکل رو به بدنه ماشین لینک کنید و از یک اپراتور به نام Shape mark برای تولید خط ترمز استفاده کنید

    اینم از الگوریتم این حرکت با یه رویداد گرد و خاک اضافی


  8. 3 کاربر از pclord بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •