تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 12

نام تاپيک: Conclusion Part III : GraveYard

  1. #1
    آخر فروم باز Dark Kingdom's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2008
    محل سكونت
    خونه
    پست ها
    1,737

    1 Conclusion Part III : GraveYard

    سلام
    قسمت سوم و اخر كار كه محيط هست رو شروع كردم


  2. 6 کاربر از Dark Kingdom بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    آخر فروم باز SevenART's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    محل سكونت
    Spadanaa_Club
    پست ها
    1,157

    پيش فرض

    آخه مرد حسابی رو این که نمی شه نظر داد یه ذره پیشتر می رفتی .....

  4. 2 کاربر از SevenART بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    حـــــرفـه ای ehsan_wwe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    تهران (پایین شهرش) In The End
    پست ها
    2,557

    پيش فرض

    منو ياد جورج انداخت با اسب كلانتر چقدر اينجا گاو چرونديم
    اون نوشيدنيشو سر ميكشيدو منم گاو چرونيمو ميركردم

  6. این کاربر از ehsan_wwe بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #4
    آخر فروم باز Dark Kingdom's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2008
    محل سكونت
    خونه
    پست ها
    1,737

    پيش فرض

    آخه مرد حسابی رو این که نمی شه نظر داد یه ذره پیشتر می رفتی .....
    نذاشتم كه نظر بدي اون استارت كار بود
    منو ياد جورج انداخت با اسب كلانتر چقدر اينجا گاو چرونديم
    اون نوشيدنيشو سر ميكشيدو منم گاو چرونيمو ميركردم
    واقعا" ؟

    ------------------------------------------------------------
    ------------------------------------------------------------
    ------------------------------------------------------------


  8. 4 کاربر از Dark Kingdom بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #5
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    زمینو داری خوب میسازی
    به نظرم بهتر بود دیسپلیس رو به متریال میدادی و تعداد فیس هاتو کم میکردی
    شایدم اینطوری کرده باشی
    با پلاگین میسازی یا دستی؟

  10. 3 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #6
    آخر فروم باز Dark Kingdom's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2008
    محل سكونت
    خونه
    پست ها
    1,737

    پيش فرض

    زمینو داری خوب میسازی
    به نظرم بهتر بود دیسپلیس رو به متریال میدادی و تعداد فیس هاتو کم میکردی
    شایدم اینطوری کرده باشی
    با پلاگین میسازی یا دستی؟
    با ZBrush
    اونطوری که میگی خیلی خشک میشه

    //////////////////////////////////////////////////////////
    ///////////////////////////////////////////////////////////
    ////////////////////////////////////////////////////////////

    Continue .....


  12. 2 کاربر از Dark Kingdom بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #7
    آخر فروم باز N O V A L I S's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    1,197

    پيش فرض

    زمینو داری خوب میسازی
    به نظرم بهتر بود دیسپلیس رو به متریال میدادی و تعداد فیس هاتو کم میکردی
    شایدم اینطوری کرده باشی
    با پلاگین میسازی یا دستی؟
    منظورت چه جوریه شهاب؟!
    مگه تو این حالت هم نباید فیس ها زیاد باشن؟

  14. #8
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    با ZBrush
    اونطوری که میگی خیلی خشک میشه

    //////////////////////////////////////////////////////////
    ///////////////////////////////////////////////////////////
    ////////////////////////////////////////////////////////////

    Continue .....
    به نظرم تا الان که خیلی خوب شده
    ولی خوب بازم میگم یکم اینطوری سنگین میشه

    منظورت چه جوریه شهاب؟!
    مگه تو این حالت هم نباید فیس ها زیاد باشن؟
    نه تو اون حالت خود برنامه اپتیمایز میکنه و فیسای اضافی حذف میشن و خیلی حجم کم میشه و برای جزییات بیشتر هم از بامپ مپ و دیسپلیس مپ استفاده میکنه که خیلی تاثیر داره تو حجم صحنه

  15. این کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  16. #9
    آخر فروم باز N O V A L I S's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    1,197

    پيش فرض

    نه تو اون حالت خود برنامه اپتیمایز میکنه و فیسای اضافی حذف میشن و خیلی حجم کم میشه و برای جزییات بیشتر هم از بامپ مپ و دیسپلیس مپ استفاده میکنه که خیلی تاثیر داره تو حجم صحنه
    بعد از کدوم دیسپلیس مپ استفاده می کنیم؟ مپ معمولیش یا اونی که تو mental ray connection هست یا..؟
    اگه یه نمونه تنظیمات متریالش رو بذاری که عالی میشه..
    Last edited by N O V A L I S; 12-03-2010 at 18:59.

  17. این کاربر از N O V A L I S بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  18. #10
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    ای ول


    این ایده ها رو از خودت در وکنی یا از جایی میبینی ؟

    خیلی عالی شده
    آفرین :x

  19. 2 کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •