« مرسدس - بنز کمپین تبلیغاتی جدید خود را بانام "I am Mercedes Benz" با هدف برقراری ارتباط عمیق تر با خریداران جوان خودروهای خود، ایجاد کرد »
مرسدس - بنز کمپین تبلیغاتی جدید خود را بانام "I am Mercedes Benz" با هدف برقراری ارتباط عمیق تر با خریداران جوان خودروهای خود، ایجاد کرد. این کمپین شامل تبلیغات تلویزیونی و سینمایی است و در آن از Ross Brawn،مدیر تیم Mercedes GP استفاده می کند.
Jeremy Garner ، مدیر خلاق این کمپین می گوید: مرسدس بنز در بسیاری از زمینه ها مشغول است از موتور تا محصولات مد. این شانس بزرگی برای تمرکز توجه ها بر پیشروان زمینه های مربوطه بود واین اشتیاق و جاه طلبی است که آنها را شرکای مناسبی برای برند می سازد.
مترجم: هومن خواجه پور، سرویس خبری پرتال مدیریت بازار و تبلیغات