تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 2 از 2

نام تاپيک: آموزش مبحث:light cache

  1. #1
    داره خودمونی میشه ir4d's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    محل سكونت
    in the world
    پست ها
    80

    پيش فرض آموزش مبحث:light cache

    آموزش مبحث:light cache

    عناوین آموزشی:
    General
    Parameters
    Calculation parameters
    Reconstruction parameters
    Mode

    On render end


    چکیده ای از مطالب آموزشی وی ری:



    نهانگاه یا ذخیره گاه نور (بعضی اوقات نیز ترسیم نور نامیده می شود.) یک تکنیک جهت تخمین روشن سازی جهانی در یک صحنه می باشد.این متود دراصل توسط گروه کائوس (chaos) مخصوصا برای رندر کردن V-ray توسعه جهانی یافت.این متود خیلی شبیه به ترسیم فوتون می باشد، اما خیلی از محدودیت های آن را ندارد.
    ذخیره گاه یا نهانگاه نور توسط ردیابی خیلی خیلی از خطوط سیر چشمی از دوربین ساخته می شود. هر کدام از برگشتها دراین مسیر، به طور خیلی مشابهی با نقش فوتون، روشن سازی از بقیه مسیر را تا یک ساختار 3d ذخیره می کند. از طرف دیگر، دریک حالت، این دقیقا سمت مقابل نقش فوتون است که مسیر ها را از نورها ردیابی می کند وانرژی دریافتی از ابتدای مسیر تا نقش فوتون را ذخیره می کند. با وجود خیلی ساده بودن ، روش ذخیره سازی یا نهان کردن نورنسبت به نقش فوتون مزایای بیشتری دارد:

    • ساده تر نصب می شود. ما تنها دوربینی داریم که پرتوها رااز بخش مقابل تا نقش فوتون ردیابی می کندو هر نور موجود در صحنه راباید پردازش کند و معمولا برای هر نور نیاز به یک تنظیم جداگانه داریم.






    لینک مستقیم:
    پسورد:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    منبع:انجمن متخصصین انیمیشن IR4D


    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید




  2. 2 کاربر از ir4d بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    در آغاز فعالیت b2009's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    پست ها
    3

    9

    آموزش مبحث:light cache

    عناوین آموزشی:
    General
    Parameters
    Calculation parameters
    Reconstruction parameters
    Mode

    On render end


    چکیده ای از مطالب آموزشی وی ری:



    نهانگاه یا ذخیره گاه نور (بعضی اوقات نیز ترسیم نور نامیده می شود.) یک تکنیک جهت تخمین روشن سازی جهانی در یک صحنه می باشد.این متود دراصل توسط گروه کائوس (chaos) مخصوصا برای رندر کردن V-ray توسعه جهانی یافت.این متود خیلی شبیه به ترسیم فوتون می باشد، اما خیلی از محدودیت های آن را ندارد.
    ذخیره گاه یا نهانگاه نور توسط ردیابی خیلی خیلی از خطوط سیر چشمی از دوربین ساخته می شود. هر کدام از برگشتها دراین مسیر، به طور خیلی مشابهی با نقش فوتون، روشن سازی از بقیه مسیر را تا یک ساختار 3d ذخیره می کند. از طرف دیگر، دریک حالت، این دقیقا سمت مقابل نقش فوتون است که مسیر ها را از نورها ردیابی می کند وانرژی دریافتی از ابتدای مسیر تا نقش فوتون را ذخیره می کند. با وجود خیلی ساده بودن ، روش ذخیره سازی یا نهان کردن نورنسبت به نقش فوتون مزایای بیشتری دارد:

    • ساده تر نصب می شود. ما تنها دوربینی داریم که پرتوها رااز بخش مقابل تا نقش فوتون ردیابی می کندو هر نور موجود در صحنه راباید پردازش کند و معمولا برای هر نور نیاز به یک تنظیم جداگانه داریم.






    لینک مستقیم:
    پسورد:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    منبع:انجمن متخصصین انیمیشن IR4D


    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید



    سلام از زحمات شما بسیار ممنونم ولی متاسفانه من نتونستم آموزش هی مفید شما رو دان کنک از این سایت ir4d لطف کن تو سایت آپ کن

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •