p30world مطمئنا به یک اورژانس و سوال جوابای فوری در مورد تموم نرم افزارهای مشهور احتیاج داره.
و یکی از اونها نرم افزار 3ds max.
حتما مورد استقبال قرار می گیره.
پیروز باشید.
p30world مطمئنا به یک اورژانس و سوال جوابای فوری در مورد تموم نرم افزارهای مشهور احتیاج داره.
و یکی از اونها نرم افزار 3ds max.
حتما مورد استقبال قرار می گیره.
پیروز باشید.
Last edited by aaeiria; 07-03-2010 at 11:57.
خب دوست عزیز اینو بچه ها با ایجاد تاپیک مطرح میکنن
فرقی نداره
به قول یه بنده خدایی فرقش به تفاوتشه!!!!
اگه یه تاپیک مخصوص باشه برا اینکار دیگه وقت بچه ها تلف نمیشه برا سوالای ساده و فوری....
سلام
برای گرفتن unwrap از مدل رزولوشن تکسچر رو باید رو چند بذارم؟
روی 1024 که می ذارم تکسچر خیلی بزرگ میشه.
آیا اندازه مدل توی مکس هم به این مورد بستگی داره؟
سوال قبلیم که جواب داده نشد
به این سوالم لطف کنید وجواب بدید.
وقتی یک مدل رو از دو تکه می سازم و بعدا به هم attach می کنم نمی تونم راس ها و لبه های این دو تکه رو به همدیگه weld کنم. چاره چیه؟
+سوال قبلیم...
مرسی
بعضی از جواب سوالام رو پیدا کردم ولی واقعا کسی نیست که کمکم بکنه؟
![]()
نه فرقی ندارهسلام
برای گرفتن unwrap از مدل رزولوشن تکسچر رو باید رو چند بذارم؟
روی 1024 که می ذارم تکسچر خیلی بزرگ میشه.
آیا اندازه مدل توی مکس هم به این مورد بستگی داره؟
به خودت بستگی داره که چقدر کیفیت میخوای برای تکسچرت
اگه ببری بالا کیفیتش بهتر میشه
اون دو قسمت که قراره ولد شه باید face هاشون پاک شده باشهسوال قبلیم که جواب داده نشد
به این سوالم لطف کنید وجواب بدید.
وقتی یک مدل رو از دو تکه می سازم و بعدا به هم attach می کنم نمی تونم راس ها و لبه های این دو تکه رو به همدیگه weld کنم. چاره چیه؟
یعنی اگه نوک یه مکعب میخواد به نوک یه مکعب دیگه جوش بخوره ولد شه ، باید دو تا face بالای مکعب پاک شه
اوکی ؟
هادی جان استانداردی در این زمینه (اندازه texture) وجود نداره؟ برای کاربردی شدن texture تو انجینهای بازی سازی می خوام.
یعنی هر مقدار بخوام می تونم اندازه texture رو بالا ببرم؟
سلام..
آیا میشه فهمید مدلی که UV شده و بعد تبدیل به mesh یا Poly شده از چه روشی (Planar یا Cylindrical یا Spherical یا...) و با چه تنظیماتی (تقریبی) UV شده؟ راه برگشتی هست؟![]()
خوب برای بازی سازی میخوای پس
باید ابعاد مربعی و 64x64 یا 128x128 یا 256x256 یا 512x512 یا 1024x1024 باشه
اگه اون آبجکتت توی بازی مدل کوچیکی داره یا زیاد نقش مهمی نداره میتونی از سایزای کوچیک استفاده کنی وگرنه میتونی 512 یا بالا ترو استفاده کنی
اما هواست باشه اگه خیلی هم دست بالا بگیری حافظه گرافیکیت توی بازی پر میشه
به نظره من که نمیشه برگشت !
اما چون یو وی قبلی روش مونده ف گمونم اگه بش uv بدی ، باید تنظیماتش مثل همون قبلیه باشه
حد اقل برای آرایش یو وی ها
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)