تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 9 12345 ... آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 85

نام تاپيک: اورژانس 3ds max

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه aaeiria's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    پست ها
    388

    13 اورژانس مکس

    p30world مطمئنا به یک اورژانس و سوال جوابای فوری در مورد تموم نرم افزارهای مشهور احتیاج داره.
    و یکی از اونها نرم افزار 3ds max.
    حتما مورد استقبال قرار می گیره.
    پیروز باشید.
    Last edited by aaeiria; 07-03-2010 at 11:57.

  2. 7 کاربر از aaeiria بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    پروفشنال tatuy's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2009
    محل سكونت
    زنجان
    پست ها
    859

    پيش فرض

    خب دوست عزیز اینو بچه ها با ایجاد تاپیک مطرح میکنن
    فرقی نداره

  4. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه aaeiria's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    پست ها
    388

    1 فرقش!!!

    خب دوست عزیز اینو بچه ها با ایجاد تاپیک مطرح میکنن
    فرقی نداره
    به قول یه بنده خدایی فرقش به تفاوتشه!!!!
    اگه یه تاپیک مخصوص باشه برا اینکار دیگه وقت بچه ها تلف نمیشه برا سوالای ساده و فوری....

  5. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه aaeiria's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    پست ها
    388

    پيش فرض

    سلام
    برای گرفتن unwrap از مدل رزولوشن تکسچر رو باید رو چند بذارم؟
    روی 1024 که می ذارم تکسچر خیلی بزرگ میشه.
    آیا اندازه مدل توی مکس هم به این مورد بستگی داره؟

  6. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه aaeiria's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    پست ها
    388

    پيش فرض

    سوال قبلیم که جواب داده نشد
    به این سوالم لطف کنید وجواب بدید.
    وقتی یک مدل رو از دو تکه می سازم و بعدا به هم attach می کنم نمی تونم راس ها و لبه های این دو تکه رو به همدیگه weld کنم. چاره چیه؟
    +سوال قبلیم...
    مرسی

  7. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه aaeiria's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    پست ها
    388

    پيش فرض

    بعضی از جواب سوالام رو پیدا کردم ولی واقعا کسی نیست که کمکم بکنه؟

  8. #7
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    سلام
    برای گرفتن unwrap از مدل رزولوشن تکسچر رو باید رو چند بذارم؟
    روی 1024 که می ذارم تکسچر خیلی بزرگ میشه.
    آیا اندازه مدل توی مکس هم به این مورد بستگی داره؟
    نه فرقی نداره
    به خودت بستگی داره که چقدر کیفیت میخوای برای تکسچرت
    اگه ببری بالا کیفیتش بهتر میشه


    سوال قبلیم که جواب داده نشد
    به این سوالم لطف کنید وجواب بدید.
    وقتی یک مدل رو از دو تکه می سازم و بعدا به هم attach می کنم نمی تونم راس ها و لبه های این دو تکه رو به همدیگه weld کنم. چاره چیه؟
    اون دو قسمت که قراره ولد شه باید face هاشون پاک شده باشه


    یعنی اگه نوک یه مکعب میخواد به نوک یه مکعب دیگه جوش بخوره ولد شه ، باید دو تا face بالای مکعب پاک شه


    اوکی ؟

  9. 4 کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #8
    اگه نباشه جاش خالی می مونه aaeiria's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    پست ها
    388

    پيش فرض

    نه فرقی نداره
    به خودت بستگی داره که چقدر کیفیت میخوای برای تکسچرت
    اگه ببری بالا کیفیتش بهتر میشه
    هادی جان استانداردی در این زمینه (اندازه texture) وجود نداره؟ برای کاربردی شدن texture تو انجینهای بازی سازی می خوام.
    یعنی هر مقدار بخوام می تونم اندازه texture رو بالا ببرم؟

  11. #9
    آخر فروم باز N O V A L I S's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    1,197

    پيش فرض

    سلام..

    آیا میشه فهمید مدلی که UV شده و بعد تبدیل به mesh یا Poly شده از چه روشی (Planar یا Cylindrical یا Spherical یا...) و با چه تنظیماتی (تقریبی) UV شده؟ راه برگشتی هست؟

  12. #10
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    هادی جان استانداردی در این زمینه (اندازه texture) وجود نداره؟ برای کاربردی شدن texture تو انجینهای بازی سازی می خوام.
    یعنی هر مقدار بخوام می تونم اندازه texture رو بالا ببرم؟
    خوب برای بازی سازی میخوای پس
    باید ابعاد مربعی و 64x64 یا 128x128 یا 256x256 یا 512x512 یا 1024x1024 باشه
    اگه اون آبجکتت توی بازی مدل کوچیکی داره یا زیاد نقش مهمی نداره میتونی از سایزای کوچیک استفاده کنی وگرنه میتونی 512 یا بالا ترو استفاده کنی

    اما هواست باشه اگه خیلی هم دست بالا بگیری حافظه گرافیکیت توی بازی پر میشه


    سلام..

    آیا میشه فهمید مدلی که UV شده و بعد تبدیل به mesh یا Poly شده از چه روشی (Planar یا Cylindrical یا Spherical یا...) و با چه تنظیماتی (تقریبی) UV شده؟ راه برگشتی هست؟

    به نظره من که نمیشه برگشت !
    اما چون یو وی قبلی روش مونده ف گمونم اگه بش uv بدی ، باید تنظیماتش مثل همون قبلیه باشه
    حد اقل برای آرایش یو وی ها

  13. 6 کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 9 12345 ... آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •