تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 7 از 7

نام تاپيک: نحوه تشخیص قطعات unwrap در مکس

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه aaeiria's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    پست ها
    388

    14 نحوه تشخیص قطعات unwrap در مکس

    سلام
    میشه بگید وقتی که unwrap می گیرم تا ببرم توی فوتوشاپ و درستش کنم چطوری باید قطعات رو از همدیگه تشخیص بدم که کدوم تکه مال کدوم قسمت از مدل منه؟
    ممنون اگه کمکم کنید...

  2. #2
    آخر فروم باز hrgh2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    مرودشت
    پست ها
    3,161

    پيش فرض

    خوب ببینید
    شما باید Unwrap تون به گونه ای منطقی باشه توی همون UV Editor کاملا آگاه باشید به اینکه دارید چه کار میکنید
    ببینید مثالی که من میزنم یک لباس مثل پیراهن هست اگه به جاهای دوختش دقت کنید و اونها رو از هم باز کنید به فرم unwrap شده اون میرسید و میشه تشخیص داد که چی کجا هست
    از اون گذشته واسه اینکه باز بهتر مدل Unwrap شدتون رو بهتر درک کنید میتونید یه Cavity map از اون بگیرید
    اگه با مکس 2010 کار میکنید باید از منو render گزینه surface render یا یه همچین چیزی هست اون رو انتخاب کنید و اندازه مپتون رو بزنید دکمه Cavity map رو بزنید .-


  3. 3 کاربر از hrgh2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    آخر فروم باز pclord's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2008
    محل سكونت
    Sisakht
    پست ها
    1,152

    پيش فرض

    با تشکر از حمید جان

    یه راه دیگه هم اینه که یه قسمت ازتکه ها رو انتخاب کنی و تو ویوپورت نگاه کنی ببینی کدوم قسمت از جسمت انتخاب شده،
    مثل عکس زیر:

  5. 5 کاربر از pclord بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه aaeiria's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    پست ها
    388

    پيش فرض

    ممنونم
    تاپیک اورژانس 3ds max وجود نداره؟
    Last edited by aaeiria; 21-02-2010 at 15:43. دليل: حل شد

  7. #5
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    البته غیر از اینا یکی از کاربردای نرمال مپ همینه
    تغریبا شکل سه بعدیتو میتونی ببینی تو دو بعد
    میتونی یه لایه نرمال مپ بندازی زیر کارت بعد شروع کنی تکسچر دادن

  8. 3 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه aaeiria's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    پست ها
    388

    14 چطوری؟

    البته غیر از اینا یکی از کاربردای نرمال مپ همینه
    تغریبا شکل سه بعدیتو میتونی ببینی تو دو بعد
    میتونی یه لایه نرمال مپ بندازی زیر کارت بعد شروع کنی تکسچر دادن
    میشه کوتاه ومختصر بگی چطوری اینکارو انجام بدم؟
    مرسی

  10. #7
    اگه نباشه جاش خالی می مونه aaeiria's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2009
    پست ها
    388

    پيش فرض

    واضح تر بگم که من مدل طراحی می کنم و یه نفر دیگه با فوتوشاپ unwrap رو درست میکنه.
    من می خوام فوتوشاپیست از max برای پیدا کردن قطعات استفاده نکنه. مثلا با رنگ بندی خیلی ساده مدل. (البته اگه بشه)

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •