من حدود 1ماه رفتم توی کار 3d من اینو کشیدم .
مسخرم نکنیدا
حالا از استادان 3d میخوام آموزشی بدن که من بتونم خطوط میز را که از زیر این ظرف ماهی میگذره رو چطوری براساس شکست نور کج و ما وج کنم![]()
من حدود 1ماه رفتم توی کار 3d من اینو کشیدم .
مسخرم نکنیدا
حالا از استادان 3d میخوام آموزشی بدن که من بتونم خطوط میز را که از زیر این ظرف ماهی میگذره رو چطوری براساس شکست نور کج و ما وج کنم![]()
خوب به نظرم برای تازه کار خیلی هم خوبه
ولی هی باید تمرین کنی
مشکلت رو درست متوجه نشدم یکم واضح تر بگو
خوب اگه دقت کنی توی واقعیت اجسام پشت آب به دلیل شکست نور کج و کوله میشن . من اونو گفتم چطوری باید درست کرد . اون خطوط شطرنجی میز رو نگاه کنید که از زیر تنگ ماهی رد شده خوب اونها که صاف دیده نمیشن . البته من که میگم میز چون این تنگ رو من روی میز گذاشتم و روی زمین نیست شاید شما فکر کنید اونجا زمین هستش درصورتی که میز !
رفیق کارت واسه من که لود نشد
اون پدیدهکه گفتید شکست نور Refraction خست که موتورهای رندر قادر به شبیه سازی اون هستند به وسیله Raytracing شون
شما باید پارامتر Refraction رودر متریال ( ماده ) جسمتون تعریف کنید
آقا یه سوال روانشناسی چرا هر کی سه بعدیو شروع می کنه سریع می ره سراغ reflect refract ؟؟
در ضمن کار شما خیلی خوبه
آفرين...
خوبه...
با كدوم موتور رندر كار ميكنی؟؟؟
با استفاده از Reflect و Reflact ميتونی اين كارارو انجام بدی كه تو هر موتور رندر متفاوته...
اگه با وی ری كار ميكنی من در خدمتم...
من که گفتم تازه واردم معمولا تازه واردا با کدوم موتور رندر میگیرن . اسکن لاین . ما که وی ری رو دانلود کردیم اگه میشه آموزشی چیزی بده که فارسی هم باشه بتونم یه خورده باهاش کار کنم .
برای انجام شکست نور توی تنگ ماهی هم متوجه نشدم . اگه کسی بلده دقیق تر توضیح بده .
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)