تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 10 از 10

نام تاپيک: 3dsmax&zbrush(یک تمرین )+ یک خواهش

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه hosienmax100's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    پست ها
    233

    پيش فرض 3dsmax&zbrush(یک تمرین )+ یک خواهش

    سلام بچه ها

    امیدوام همگی خوب باشید ..

    یک تمرین با زبراش و مکس بود گفتم بزارم شما هم ببنید و اشکالات کار رو (سراسر اشکاله ) رو بگید :plz

    همین دیگه اسم منم حسین

    یک خواهش هم دارم یه کاراکتر مدلسازی کردم بدجور گیر رفرنس برا تکسچرینگش هستم ینی تعدادی دارم رو هاردم کیفیتشون خوب نیست از این 3d.sk هستن که بدرد این کاراکتر من نمی خورن با این مشخصات میخوام :

    سنش 40 به بالا باشه / ریش نداشته باشه / سفیدپوست باشه / کیفیتش در حد بالا باشه / ...

    اینترنتم زغالیه باهاش سرچ میزنم از زندگی دلسرد میشم چه برسه به ...

    خلاصه اگه داشتید و share کنید با من کلی ممنونتون میشم و ..

    پیشاپیش تشکر /

    مخلصیم :/

    کار :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    اینم base تو مکس :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    thx

  2. 8 کاربر از hosienmax100 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    ناظر انجمن توسعه و ساخت بازی Reza Azimy_RW's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    بی سرزمین تر از باد
    پست ها
    3,320

    پيش فرض

    کارت خیلی درسته رفیق . من که ایرادی توش ندیدم . واقعا عالی شده . منتظر رندر هستیم

  4. این کاربر از Reza Azimy_RW بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #3
    آخر فروم باز hrgh2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    مرودشت
    پست ها
    3,161

    پيش فرض

    افرین دوست گلم
    کارت قشنگه رفیق
    فقط
    بهتر بود توی زیبراش پیش از اینکه سراغ آلفاها بری فرم ماهیچه ها و بدن رو خوب در میاوردی
    ضمن اینکه پاهاش هم دقت که میکنم میبینم به این فرم نمیتونند حرکت داشته باشن و این قوله توی راه رفتن قطعا مشکل خواهد داشت
    راستی یه چیز دیگه ببینید فرم بدن کاراکتر یا تناسبش باید بگونه ای باشه که وزنش روی پاهاش درست تقسیم شه و در حالت تعادل باشه
    در حالی که اینجا وزن بدن کاراکتر کلا روی پاهای جلوش هست و بر خلاف انتظار این پاهای عقبش هستند که بلندترن

    اما در کل کار خلاقانه و خوبی هست فقط به این نکاتی که گفتم دقت داشته باشید
    موفق باشید ...

  6. 2 کاربر از hrgh2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #4
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    آفرین خیلی خوب شده




    تنها اشکالی که میتونم بگیرم اینه که توی حالت بیس و low poly لازم نیست خیلی کارو پر سگمنت کنی و فقط یه بیس سبکو بیاری توی زیبراش بهتره





  8. 2 کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #5
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    کار قشنگی شده
    بیسش خیلی خوب شده تو مکس

  10. 2 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه hosienmax100's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    پست ها
    233

    پيش فرض

    کارت خیلی درسته رفیق . من که ایرادی توش ندیدم . واقعا عالی شده . منتظر رندر هستیم
    خیلی مچکرم رفیق / لطف کردی سر زدی / حتما ..

    افرین دوست گلم
    کارت قشنگه رفیق
    فقط
    بهتر بود توی زیبراش پیش از اینکه سراغ آلفاها بری فرم ماهیچه ها و بدن رو خوب در میاوردی
    ضمن اینکه پاهاش هم دقت که میکنم میبینم به این فرم نمیتونند حرکت داشته باشن و این قوله توی راه رفتن قطعا مشکل خواهد داشت
    راستی یه چیز دیگه ببینید فرم بدن کاراکتر یا تناسبش باید بگونه ای باشه که وزنش روی پاهاش درست تقسیم شه و در حالت تعادل باشه
    در حالی که اینجا وزن بدن کاراکتر کلا روی پاهای جلوش هست و بر خلاف انتظار این پاهای عقبش هستند که بلندترن

    اما در کل کار خلاقانه و خوبی هست فقط به این نکاتی که گفتم دقت داشته باشید
    موفق باشید ...
    ممنونم / حرفات کاملا منطقی هستند / اما اگه بخوای انمیه کنی ..راه های زیادی هست برا نوع حرکتش این الان کمی به دور از منطقه ولی اگه به سیستم راه رفتن بعضی از حشرات نگاه کنی یا تو فیلم ها ..زیاد بحث وزن رو پاهای عقب مطرح نیست حشراتن دیگه ..ولی در کل درست میگی چشم ادیت میکنم ...

    ممنون که وقت گزاشتی رفیق /

    آفرین خیلی خوب شده




    تنها اشکالی که میتونم بگیرم اینه که توی حالت بیس و low poly لازم نیست خیلی کارو پر سگمنت کنی و فقط یه بیس سبکو بیاری توی زیبراش بهتره




    ممنونم هادی جان ..آره درست میگی ...ولی زیاد وختگیر نبود base ..

    کار قشنگی شده
    بیسش خیلی خوب شده تو مکس
    مرسی شهاب جان اومدی ..

    آقا یه نکته : رفرنس هد با اون مشخصات /plz

  12. این کاربر از hosienmax100 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  13. #7
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    پست ها
    816

    پيش فرض

    سلام حسین جان...
    کار جالبی رو شروع کردی. شخصیت و فرم کاراکتری که انتخاب کردی خیلی خوبه اما مشکلاتی هم داره!(گرچه کار به صورت wip هستش و به مرور مشکلات رفع میشن)

    اولین مورد، تضاد موجود در ساختار بدن مدل هستش! یعنی تو این کاراکتر تکلیف روشن نیست که ساختار اندامهای بدن بر اساس حیوانات عادی زده شده یا حشرات! چون حیوانات عادی اسکلتبندی داخلی دارن اما این نوع حشره اسکلت بندی خارجی داره و شما هر دو رو با هم زدید! شاید بشه همچین کاری کرد اما باید طراحی شخصیتش منطقی پیش بره.
    مورد بعدی اینه که این کاراکتر چطوری چیزی رو جابجا میکنه؟!! ایا از دستهاش استفاده میکنه؟!! آیا با دهنش این کارو میکنه؟!! ... البته از این مورد هم میشه گذشت و واسش دلیل آورد.
    یه مورد دیگه حالت فعلی پاها هستش که پاها باید جمع تر و بسته تر باشن.( از این هم میشه گذشت اما اگه نگذریم مدل فرم بهتری به خودش میگیره)
    یکی دیگه نداشتن چین و چروک و خطوط مورد نیاز یک بدن هستش!
    بعدی نداشتن زاویه مناسب مفاصله، که اکثرشون نرم و منحنی هستن.
    و یکی از مهمترینها، بیس مدله که باید از این بهتر میشد. ادج لوپهای زیادی بکار گرفتی که تعدادیشون زیادی هستن و بعضی جاها ادج کمی استفاده شده!
    نکات دیگه ای هم میشه گفت ولی فعلا در باره ی اینها فکر کن و اگر نیاز دیدی تغییر بده.
    اگه کار رو از روی رفرنس میزنی اگه امکانش باشه رفرنس رو بذار که ببینیم. اینجوری بهتر میشه کمک کرد.
    به هر حال میدونم که کار تازه شروع شده و خودت برنامه ها واسش داری.
    منم چند پیشنهاد دوستانه واسه بهتر شدن دادم. امیدوارم به کار بیان...
    موفق باشی...
    Last edited by HOMAYOON.F; 22-01-2010 at 02:00.

  14. 4 کاربر از HOMAYOON.F بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #8
    آخر فروم باز sarina_sh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    محل سكونت
    (*v*)
    پست ها
    2,077

    پيش فرض

    قشنگ شده یکمی هم وحشتناک شده
    موفق باشی

  16. 3 کاربر از sarina_sh بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  17. #9
    اگه نباشه جاش خالی می مونه hosienmax100's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    پست ها
    233

    پيش فرض

    سلام حسین جان...
    کار جالبی رو شروع کردی. شخصیت و فرم کاراکتری که انتخاب کردی خیلی خوبه اما مشکلاتی هم داره!(گرچه کار به صورت wip هستش و به مرور مشکلات رفع میشن)

    اولین مورد، تضاد موجود در ساختار بدن مدل هستش! یعنی تو این کاراکتر تکلیف روشن نیست که ساختار اندامهای بدن بر اساس حیوانات عادی زده شده یا حشرات! چون حیوانات عادی اسکلتبندی داخلی دارن اما این نوع حشره اسکلت بندی خارجی داره و شما هر دو رو با هم زدید! شاید بشه همچین کاری کرد اما باید طراحی شخصیتش منطقی پیش بره.
    مورد بعدی اینه که این کاراکتر چطوری چیزی رو جابجا میکنه؟!! ایا از دستهاش استفاده میکنه؟!! آیا با دهنش این کارو میکنه؟!! ... البته از این مورد هم میشه گذشت و واسش دلیل آورد.
    یه مورد دیگه حالت فعلی پاها هستش که پاها باید جمع تر و بسته تر باشن.( از این هم میشه گذشت اما اگه نگذریم مدل فرم بهتری به خودش میگیره)
    یکی دیگه نداشتن چین و چروک و خطوط مورد نیاز یک بدن هستش!
    بعدی نداشتن زاویه مناسب مفاصله، که اکثرشون نرم و منحنی هستن.
    و یکی از مهمترینها، بیس مدله که باید از این بهتر میشد. ادج لوپهای زیادی بکار گرفتی که تعدادیشون زیادی هستن و بعضی جاها ادج کمی استفاده شده!
    نکات دیگه ای هم میشه گفت ولی فعلا در باره ی اینها فکر کن و اگر نیاز دیدی تغییر بده.
    اگه کار رو از روی رفرنس میزنی اگه امکانش باشه رفرنس رو بذار که ببینیم. اینجوری بهتر میشه کمک کرد.
    به هر حال میدونم که کار تازه شروع شده و خودت برنامه ها واسش داری.
    منم چند پیشنهاد دوستانه واسه بهتر شدن دادم. امیدوارم به کار بیان...
    موفق باشی...
    خیلی ممنونم دادا همایون وقت گزاشتی و این نکات رو گفتی ..../ حتما اجرا میکنم /

    مرسی

    قشنگ شده یکمی هم وحشتناک شده
    موفق باشی
    ممنونم سارینا جان /

    وحشتناک

    تو هم موفق باشی /

  18. این کاربر از hosienmax100 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  19. #10
    اگه نباشه جاش خالی می مونه u.n.s's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    اراک
    پست ها
    300

    پيش فرض

    بابا باور نمیکنی قشنگ شده!!!!!!!!!!!!!1

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •