کسی هست که اطلاعات جامعی درباره SSAO داشته باشه؟
کسی هست که اطلاعات جامعی درباره SSAO داشته باشه؟
تو اینترنت سرچ کنین احتمالاً اطلاعات زیادی هست در موردش، من فقط در همین حد میدونم که یک الگوریتم برای رندرینگ هست که تو بعضی از بازیها استفاده شده.
SSAO = Screen Space Ambient Occlusion
روشی برای رندر Ambient Occlusion ــه. اما Ambient Occlusion چیه؟ به طور خیلی خلاصه یه روش سایه زنیه.
تصاویر زیر کاربرد Ambient Occlusion رو نشون میده :
![]()
چه کارتهایی قادرن این رندر را انجام بدن؟فقط سری 4000 به بالای ati؟یا کارتهای dx10 یا dx10.1 به بالا
Last edited by iceweek; 12-01-2010 at 13:53.
این جا رو بخون .
در کل :کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
SSAO is the most realistic type of rendering available today
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)