با سلام...
راستش من با پوزر کار نکردم ولی یه خورده بعید به نظر میرسه که بشه همون حرکات رو ذخیره کرد و رو biped یا bone لودش کرد!(البته شایدم بشه!)
اما هادی جون، این کاری که میگی با مورفر انجام بده رو احتمال 99.9 درصد میدم که نشه! چون موقع مورف، جابجایی ورتکسها از نقطه ی مبداء به نقطه ی مقصد، از نزدیکترین مسیرها هستش ، درحقیقت ورتکسها همیشه میانبر میزنن! حالا اگه حرکت دست و پای کاراکتر یه خورده پیچیده باشه، اگه مورف بدیم اول مش به هم میخوره و بعد درست میشه! واسه همین باید اسکلت واسش درست کرد. اما واسه جابجایی عضلات صورت که تغییرات آنچنانی ندارن، مورف ابزار بسیار خوبیه.
آموزش استخوانبندی هم تو همین سایت زیاد هست، یه نمونش اینه:
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
واسه معنی اصطلاحات هم، اون بایپدی که گفتم، یه سیستم استخوانبندی آماده تو برنامه ی مکس هستش که بیشتر واسه موجودات دوپا به کار میره! البته حیوونای معمولی که چهار دست و پا هستن رو هم شامل میشه!
بون هم استخوانهای خام و بدون شکل هستن که کاربر با توجه به نیازش به اونا شکل میده و هیچ محدودیتی ندارن!
امیدوارم موفق باشی...