تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 9 از 9

نام تاپيک: توضیحات 3dmax

  1. #1
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    محل سكونت
    قم
    پست ها
    12

    پيش فرض توضیحات 3dmax


    سلام
    چند تا تنظیمات برای 3dmax هست امید وارم به دردتون بخوره

  2. #2
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض


    سلام
    چند تا تنظیمات برای 3dmax هست امید وارم به دردتون بخوره

    سلام دوست عزیز
    خوب چه تنظیماتی ؟

  3. 3 کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    محل سكونت
    قم
    پست ها
    12

    پيش فرض آبشار

    برای کم کردن شدد رنگ برای آبشار میتوانید مقدار rgb level را در نقشه diffuse falloff برابر 2 قرار دهید یا اینکه در نقشه opacity noise رنگ تیره دومی را به رنگ سیاه بیشتر نزدیک کنید و یا به جای این کار اگر خواستید ذره های شما شکلی دایره ای به خود بگیرد از یک نقشه gradient با خصوصیت radial به جای رنگ دوم استفاده کنید.

  5. #4
    پروفشنال MB3d's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2009
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    961

    پيش فرض

    آبشار .... !!!؟؟؟

  6. 3 کاربر از MB3d بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #5
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    محل سكونت
    قم
    پست ها
    12

    پيش فرض ایجاد مشعل

    برای بالا بردن شدت نور ذره های آتش میتوانید مقدار rgb level را درنقشه diffuse mix را افزایش دهید.
    همچنین میتوانید از جلوه blur با شدت درخشندگی بالا نیز برای هر چه طبیعی تر کردن صحنه استفاده کنید.

  8. #6
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    محل سكونت
    قم
    پست ها
    12

    پيش فرض نکته؟ در مورد آتش و دود

    نکته ای را توجه کنید که وقتی دوربین را از دید زیر بگیرید در واقع بیشتر آتش در دود معلوم میشود و این یک امر بسیار طبیعیست و بر عکس و قتی دوربین را در نمای بالاتری بگیرید بیشتر دود است که نمایان میشود.

  9. #7
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    محل سكونت
    قم
    پست ها
    12

    پيش فرض آسمون

    برای متحرک سازی آسمان به صورتی که ابرها حرکت کنند و چرخشی در آسمان داشته باشید میتوانید که با فعاال کردن دکمه autokey و تعیین کردن فریم برای متحرک سازی با ابزار rotate در جعبه ابزار در بعد x به کره آسمان چرخش دهید

  10. #8
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    محل سكونت
    قم
    پست ها
    12

    پيش فرض اقیانوس

    برای اینکه اقیانوس شما شکلی طبیعی تر به خود بگیرد و شدت نور رو طیف رنگهای آن را بیشتر به واقعیت تبدیل کنید از یک نور نقطه ای یا همان omni در بالای اقیانوس استفاده کنید و سعی کنید که رنگ این نور خاکستری باشید همچنین برای ماده اقیانوس در پنجره مواد میتوانید مقدار برجستگی یا همان bump را برابر با 20 قرار دهیدهمچنین میتوانید مقدار specular level=107,glossiness=78,soften=0.79 قرار دهید.سپس دوباره صحنه را ترسیم کرده و نتیجه را ببینید.

  11. #9
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    محل سكونت
    قم
    پست ها
    12

    پيش فرض گردو غبار لاستیک

    در صورت بروز مشکل در ذره ها میتوانید در قسمت particle motion در کادر بازشو particle generation مقدار speed=1 یا 2 قرار دهید و برای زیاد کردن تعداد ذره ها مقدار use rate=50 قرار داده و یا اینکه مقدار پارامتر strength در wind را کم یا زیاد کنید.همچنین میتوانید با تغییر در مقادیر رنگها در نقشه diffuse gradient نوع گردو خاک را تعیین کنید.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •