سلام
می خواستم بدونم توی رنج حداکثر 14 میلیون تومن به غیر از L90 کدوم خودرو بهتر هست؟
ریو یا 206 ؟
سلام
می خواستم بدونم توی رنج حداکثر 14 میلیون تومن به غیر از L90 کدوم خودرو بهتر هست؟
ریو یا 206 ؟
ریو از نظر من بهتره به چند دلیل: جادار بودن . موتور قویتر . صندوق عقب بزرگتر و کیفیت بهتر
برای مصرف خودت اسپرت و اینجور چیزا 206.
برای خانواده ریو .دلیلشم تو پست قبلی دوستمون گفت.
عزیز هرکدوم یه سری ویژگی ها دارن که یه سری مشتری های خاص رو جلب میکنه
206:
مزایا:جمع و جور-جوون پسند-طراحی زیبا-کیفیت ساخت خوب-مصرف سوخت کم-ترمز خوب-طراحی داخلی شیک
معایب:فضای اتاق کم-قطعات گرون-متناسب نبودن قیمت با امکانات و ویژگی ها (بالاخص در تیپ 2 )-موتور ضعیف و کم شتاب
ریو
مزایا:موتور قوی-شتاب بالا-کیفیت ساخت بالا (مونتاژ مناسب)-مصرف متناسب با حجم و کارایی موتور-اتاق و صندوق جادار-هندلینگ خوب
معایب:صدای داخل اتاق زیاد-طراحی خاص (هرکسی نمی پسندتش)-نبود تجهیزات ایمنی کامل (البته اگه با تیپ 2 که هم قیمتشه مقایسه بشه از این نظر چیزی کم نداره)
من به هرکس که بخواد ریو رو بخره پیشنهاد میدم 1 تومان خرجش کنه تا واقعا ماشین بشه
اگه شما هم میخوای خرجش کنی ،بخر
گزینه ی مناسب تریه
راستش یکی از رفیق هام میخواد بخره که خیلی اهل ویراژ و این چیزها نیست
دنبال یک ماشین می گرده که هزینه بالایی در نگهداری نداشته باشه و تا چند سال براحتی ازش سواری بگیره
ریو یا 206 کدوم در این زمینه بهتر هستند؟
یک سوال دیگه هم اینکه افت قیمت اونها چه طوریه؟
دوست عزیز بالاتر هم گفتم
قیمت قطعات 206 بالاست پس در نتیحه در صورت خرابی هم هزینه ی نگهداری بالایی داره
ریو افت قیمتش عادیه
یعنی مثل همه ی ماشینها
مثلا بنگاه واسه ما رو بدون لوازم روش 12.200 قیمت گذاشت (خرداد 87)
اما 206 فروش بیشتری داره
با تشکر از جوابت
یک میلیون که میگی خرج کن تا ریو ماشین بشه شامل چه آیتم هایی هست؟
البته دوستان طبق سلایق خودشون شما رو راهنمایی کردند اما شما تا نگید انتظارات شما از ماشین چیه نمیشه شما رو راهنمایی کرد...
خوشم اومد چه عجب این بار عادلانه قضاوت کردید...ریو
معایب:صدای داخل اتاق زیاد-طراحی خاص (هرکسی نمی پسندتش)-
اینم قبول دارم از 206 (تیپ 2) و ریو درسته کیسه هوا ندارند اما ایمنی خوبی دارن...نبود تجهیزات ایمنی کامل (البته اگه با تیپ 2 که هم قیمتشه مقایسه بشه از این نظر چیزی کم نداره)
در مورد ریو اینو هم بگم یکی از فامیلای ما صافکار ماهر و خوبیه تو تبریز و خیلی هم معروفه همه میشناسند ازش در مورد استحکام بدنه ریو سوال کردم خیلی تایید میکرد و میگفت که ریو از نظر استحکام بدنه خوبه و ماشینه محکمی هستش از بدنه
در اخر من ریو رو به 206 تیپ 2 ترجیح میدم اما تیپ 3 206 رو نه!!!
فقط 206 لذت رانندگی داره که ریو نداره همون 1 میلیون که میگید اگه خرج 206 هم بشه خیلی هندلینگش خوب میشه....!
زیاد به فکر افت قیمت نباش تقریبا در یک سطح هستند در مورد هزینه نگهداری هم هردوشون هم زیاده بخصوص 206 که خیلی بالاست اما هردوشون هم ماشینی نیستند که زود زود خرج واست باز کنند اگه صفرشو بخری 3 - 4 سال بی دردسر هستند...یک سوال دیگه هم اینکه افت قیمت اونها چه طوریه؟
ببین سایپا کلی چیز از روی این ماشین دزدیده
مثلا لاستیکای اصلی این ماشین 195*15 هستش،اما سایپا 175*14
باید این هارو به انضمام یه دست رینگ خوشگلبهش اضافه کرد تا ظاهرش ok بشه
اگه میخوای واقعا دیگه هندلینگش هم 20 ئه 20 بشه ،و جلوبندیش هم اصلا به خاطر سایز رینگ ولاستیک اذیت نشه یه استرس بار HP هم باید بزاری روش،دیگه سرپیچ ها حتی با سرعت خیلی زیادم میتونیاینجوری باشی
ضمنا اگه میخوای شتابش هم عالی بشه ،مصرف سوختشم خیلی پایین تر بیاد یه شمع 2 پلاتینه + فیدرز هم بزار روش
دیگه با این ماشین میتونی اساسی حال کنی
چون هم ظاهر و هم باطن خوبی داره !
ببخشيد ميشه درباره استرس بار يه كم توضيح بديد
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)