تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 4 از 4

نام تاپيک: ابزار های مورد نیاز در ساخت بازی های سه بعدی در گیم میکر

  1. #1
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض ابزار های مورد نیاز در ساخت بازی های سه بعدی در گیم میکر

    دوستان اگر می خواهید با گیم میکر بازی های سه بعدی بسازید این برنامه ها بدرتون می خوره
    تبدیل گر حرفه ای مدل سه بعدی به مدل گیم میکر با قابلیت های تغییر اندازه -چرخش شی -نمایش تصویرUV Map
    پشتیبانی از فایل
    wavefront(obj)
    و غیره
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    ایجاد سایه برای مدل تان
    GM 7.1

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    راستی بازی نبرد مرگبار هسته جنگ آپلود شد بازی ساخته خودم با گیم میکر

  2. #2
    حـــــرفـه ای ehsan_wwe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    تهران (پایین شهرش) In The End
    پست ها
    2,557

    پيش فرض

    ايول دمت گرم من يك زماني دنبال اينا بودم راستي تو گيم ميكر هنوزم نميشه ابجكت هارو سايه دار كرد ؟

  3. #3
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    راستش مثال خودش برای شی سایه گذاشته اما گذشتن سایه زیاد در بازی باعث کندی سرعت در بازی می شه
    نمی دونم چرا مارک اورماس(نویسنده گیم میکر) در امکانات سه بعدی اینقدر کم گذاشت

  4. #4
    کاربر فعال انجمن توسعه و ساخت بازی parvizamd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    بوشهر
    پست ها
    3,115

    پيش فرض

    نحوه ایجاد سایه با سورس بالا:

    برای ایجاد سایه در گیم میکر با این برنامه شما
    1فایل مدل خودتان ابتدا در مسیر برنامه کپی کنید
    2.بعد از ایجاد و نمایش آن مدل در بازی کد های فایل
    Shadow Engine.gmk
    با گزینه
    FILE>Merge game
    وارد بازی خودتان بکنید
    سپس در رویداد زیر شی که می خواهید سایه دار شود
    این ها را اضافه کنید
    رویداد create
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    step:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    رویداد draw

    {
    scaling=1
    if calc=0
    {
    //filename=نام فایل ای که از آن سایه درستش شود
    te_shadow=d3d_model_shadow_get_sprite("filename",-1,scaling,scaling,scaling,x,y,z,lightx,lighty,ligh tz,0,texID_BlueBind,512,512)
    shdx=d3d_shadow_sprite_get_x(te_shadow)
    shdy=d3d_shadow_sprite_get_y(te_shadow)
    texID_shadow=sprite_get_texture(te_shadow,0)
    calc=1
    }
    }

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •