تبلیغات :
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 17

نام تاپيک: .:: HD2 با گارانتی پارس کامتل نخرید ::.

  1. #1
    داره خودمونی میشه cheshm_asali's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    پست ها
    133

    پيش فرض .:: HD2 با گارانتی پارس کامتل نخرید ::.




    از کامتل گوشی نخرید

    دوستان مدتی پیش من یک دستگاه HD2 با گارانتی کامتل خردیم می خوام تجربه خودم را در باره این شرکت بگم


    شرکت پارس کامل که به قولی گارانتی رسمی ال جی و سونی اریکسونه البته این شرکت رمسیه همی جا هست با اینکه تو سایت HTC حرفی ازش نیست بیتشر یاس رو جعبه دستگاه ها و تبلیغاتش تاکید کرده گارانتی رسمی HTC به هر حال ....

    در مورد عدم آنتن دهی این دستگاه قبل از تعطیلات عید با شرکت تماس گرفتم ولی انگار فقط یه آبدار چی دارند گوشی هارو جواب میده به هر حال با تماسی که با تهران داشتم مشخص بود اینا حتی نمی دونند HTC چیه و در آخر بهم گفت زنگ بزن نمایندگی اصفهان

    بگذریم من دلو زدم به دریا و دستگاهی که شک داشتم آنتن بده یا نه را بازش کردم مشکل آنتن دهی نداشتم چون خارج از اصفهان زیاد میرم تاکید داشتم مشکلی اگر هم هست حل بشه

    این شد که با نمایندگی اصفهان تماس گرفتم بعد از تعطیلات

    صبح بعد از تعطیلات زنگ زدم نمایندگی رسمی پارس کامتل اصفهان یه خانمی برداشت گفتم خانم من می خوام از شهر خارج بشم نگران مشکل آنتن دهی هستم شما رادیو جدید HD2 را دارید بیام برام حلش کنید
    گفت مشکل رادیو دارید گفتم بله (ای ول ) گفت نه آقا اینجا نرم افزار باشه حل میکنیم رادیوش خراب باشه باید بره تهران ..................

    گفتم عزیز دلم این رادیو اون رادیو نیست منظورم برنامه یا فریمور امکانات مخابراتی دستگاه گوشی را داد یکی دیگه اونم زن بود دقیقا ایشونم نگرفتند و گوشی را دادند یه زن دیگه دوباره توضیح دادم آخرش گفت بله بله بیارید نصب کنیم مشکلی نیست داریم

    خدائیش کیا گوشی وارد می کنند میشند نمایندگی رسمی حالا بعید می دونم اصلا خانم آخری هم گرفته باشه چی میگم
    این جریان باعث شد صبح را با شادی و نشاط با کلی خنده شروع کنم __________________


    به هرحال دیروز یعنی عصر 17 مراجعه کردم دفتر پارس کامتل
    اصفهان - خیابان فردوستی - مجتمع زاینده رود - طبقه اول - واحد 111
    تلفن :
    2224835 با کد 0311

    گوشی را گرفت گفت 1 ساعت دیگه بیا ببر زنگ زدم الان برام رادیو میل میشه تحویل دادم و 1ساعت صبر کردم

    بعد از مراجعه گفتند ADSL مشکل داره باید صبر کنی حل بشه نیم ساعت دیگه نشستم گفتند امیل اتچ نمیشه باید بازم صبر کنی

    دیگه کلافه شده بودم خیلی با خونسردی گفتم این فایل که حجمی نداره میلش راحته گفتند ما داریم یه سی دی کامل که شامل برنامه های دیگه را هم هست میگیریم اونم با یاهو

    جالبه این شرکت اونقدر اطلاعات نداره که فایل های حجیم و پر از EXE و ZIP را عمرا بشه با یاهو فرستاد

    جالبه این ها نه هاست دارند نه حتی یه اکانت 7 تومنیه رپیدشر
    بهشون توصیه کردم یه جایی جایی آپلود کنند حتی گفتم هاست دارم آپلود کنید بعد پاک کنید گفتند نه ما کل سی دی را لازم داریم و فقط با میل یاهو کار میکنیم

    چقدر باید یه آدم بی سواد باشه

    گفتم اوکی با یاهو کارکنید فقط بگید این رادیو را بفرسته فعلا کار من راه بیوفته مسافرم گفتند نه ... برو فردا بیا صبح ساعت 8:30 صد درصد برات حل میکنیم

    دیگه نا امید امدم
    فردا صبح زنگ زدم من دارم میام گفتند نه اقا شرمنده نیا باید برامون پست کنند گفتند میل هم نمی کنیم دیگه قاطی کردم گوشی را داد به مسئولش اینقدر بی ادب بود

    برخوردش فوق العاده بد بود

    میگفت دلیلیش را بهت نمی گم چرا الان نمی تونم برات حل کنم تو ام ناراحتی هر کاری می خوای بکن زنگ بزن تهران شکایت کن و.......... لازم نیست هرچی گفته بگم
    منم قطع کردم

    جالب اینجاست می گفت چرا زود تر درخواست ندادی بهش گفتم یوزر که نباید به شما بگه مشکلاتتون را حل کنید شرکت باید به شما این فایل هارو بده که اگر یه نفر به شما مراجعه کرد نگید صبر کن با پست برامون سی دی بفرستند

    من بعید می دونم اینا اصلا رادیو داشته باشند کارت PVC شونم فقط واسه کلاسه هیچ اطلاعاتی روی تراشش نیست

    دوستان کامتل اصلا گارانتی رسمی نیست
    کادرش یه مشت آدم بی سواد هستند
    خدماتش افتضاح
    برخورد با مشتری 0

    ازتون خواهش میکنم اصلا سراغ این شرکت نرید نه تنها برای HTC حتی برای سونی اریکسون و ال جی

  2. 14 کاربر از cheshm_asali بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    آخر فروم باز S@nti@go_s&k's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    Jan 2008
    پست ها
    6,077

    پيش فرض

    سلام من که شماره پرشینو دادم بهت گفتم زنگ بزن به پرشین

    در ضمن طرف ..........خورد اونجوری صحبت کرد برو شکایت کن

    اینم دوباره شماره پرشین

    تهران 021

    تلفن 88312624 و 88312625 و 88842528

  4. 4 کاربر از S@nti@go_s&k بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    داره خودمونی میشه cheshm_asali's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    پست ها
    133

    پيش فرض

    سلام من که شماره پرشینو دادم بهت گفتم زنگ بزن به پرشین

    در ضمن طرف ..........خورد اونجوری صحبت کرد برو شکایت کن

    اینم دوباره شماره پرشین

    تهران 021

    تلفن 88312624 و 88312625 و 88842528
    ممنون بله دیدم ولی وقتی با گارانتی کامتل میخری باید یه مسئولیتی در قبال پولی که میگیرند و دستگاهی که قاچاق به اسم نماینده رسمی HTC وارد می کنند داشته باشند

    باید این شرکت کار من را حل میکرد

  6. 2 کاربر از cheshm_asali بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #4
    آخر فروم باز S@nti@go_s&k's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    Jan 2008
    پست ها
    6,077

    پيش فرض

    اون درست اما کی گفته گارانتی اصلی HTC کامتل هستش

    اصلا کامتل گارانتی حساب نمیشه نه برای اچ تی سی نه برای گوشیهای دیگه از اسمش معلومه مزخرفه

    کامتل که هیچ کلا گارانتی های ایرانی همشون آشغالا هم اخلاقشون هم خدمات دهیشون

    ولی چون بچه ها با پرشین و یاس گرفته بودن شما هم عجله نمیکردی من از شما زودتر میخاستم این گوشیو بگیرم اما چی شد؟

    صبر کردم هم ارزون تر بشه هم اینکه مشکلات گوشی رفع بشه

    نمیدونم چرا بعضیا عجله میکنن شما عجول بودی

    زنگ بزن پرشین...................... نهایت 10_15 ازت میگیره رادیو میریزه تمام .......

  8. 2 کاربر از S@nti@go_s&k بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #5
    در آغاز فعالیت MerlinManson's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2006
    پست ها
    15

    پيش فرض

    سلام
    منم دیروز از علائدین(تهران) گوشی رو خریدم با گارانتی کامتل که مشکل رادیو رو هم داشت. امروز بردم دفتر خدماتشون خدا رو شکر تو 5 دقیقه مشکل رو حل کردن. دفتر مرکزیشون(تو بزرگ راه کردستان) که بد نبود سرویس دهیشونم سریع بود ولی یکم که با هاشون صحبت کردم فهمیدم بار علمی ندارنو چیزی سرشون نمیشه البته کادر فنیشونو نمیدونم. شما هم فکر کنم باید زحمت تا تهران امدن رو بکشی که این مشکل رادیوی چند مگابایتی مسخره حل بشه.

  10. این کاربر از MerlinManson بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #6
    پروفشنال mac_world's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2009
    پست ها
    552

    پيش فرض

    رفیق شما یه کاری کن
    پسر عموی من خرید از کامتل برد 5 تومن داد پرشین براش رادیوشو ریخت مشکلی نداره که...............................

  12. #7
    داره خودمونی میشه cheshm_asali's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    پست ها
    133

    پيش فرض

    من که اصفهان مشکلی ندارم احتمالا گوشی را هم میفروشم صبر میکنم از تلکام میخرم که بیمه هم داشته باشه هدفم اینه کسی دیگه ای مثل من از این شرکت خرید نکنه

  13. این کاربر از cheshm_asali بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  14. #8
    پروفشنال ماتاتا's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2006
    محل سكونت
    Tehran
    پست ها
    682

    پيش فرض

    رفیق بنده هم یک عدد HD2 با گارانتی پرشین تلکام خرید اما بعد که برد خونه دید یک اثر انگشت روی گوشی هست که پاک نمیشه! به عبارت دیگه یه اثر انگشت از تو روی گوشی بود که موقع خرید متوجهش نشده بود!

    خب کاملا واضحه که محتویات گوشی بر عهده گارانتی گوشه اما وقتی بردیم گارانتیش خیلی بد برخورد کردن و گفتن به ما ربط نداره!!

    در مجموع تو ایران کمتر گارانتی ای بعد از خرید با مشتری رفتار خوبی داره..!!

    در مورد یاس کسی می دونه چطوریه..؟!

  15. این کاربر از ماتاتا بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  16. #9
    آخر فروم باز Amin.M.1986's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    طهرون
    پست ها
    1,572

    پيش فرض


    خدمت دوستان بگم که کامتل تو برخورد بد با مشتری زبانزد خاص و عام هستش ... کسانی که ال جی داشتن کاملا میدونن ولی چون ال جی زیاد محبوب نیست و عده خاصی دنبالشن کامتل کمتر شناخته شده .. تو کامتل روش برخورد رو باید بدونی.. این اتفاق که الان میگم تقریبا واسه همه میوفته ..
    میری اونجا و یه خانوم مودب بهت سلام میکنه و مشکل رو میپرسه بعد شما مشکل رو میگی و دیگه میبینی کم کم لحن طرف از مودب به طلبکار تبدیل میشه بعد اگه مشکل نرم افزاری و سیستم عاملی باشه که میگن به ما ربطی نداره اگه کار راحتی باشه انجام میدن اگه مشکلی نباشه و آپدیت بخوای بکنی( مثلا زبان گوشی ال جی ) پولشو میگیرن.... یا میگن ما برد گوشی رو گارانتی کردیم و از این حرف ها و اگه سخت افزاری باشه میگن که ما بازش میکنیم و اگه قطعشو نداشته باشیم باید خودت بری از بازار آزاد بخری بیاری تا ما واست درست کنیم .. و از این حرف ها و چند بار هم پاس کاری میشی.. و یه راه بیشتر نداری.. کاملا حق به جانب و کمی پررو باشی و بگی من با شما کاری ندارم و میخوام با مسول صحبت کنم و بعد که مسول رو دیدی کلی قلمبه سلمبه حرف میزنی و ایرادات رفتاری پرسنل رو میگی و خیلی شاکی برخورد میکنی و باید عصبانی باشی .. در این حالت مسئول اونجا دستور میده که مشکلتو حل کنن.
    یا علی

  17. این کاربر از Amin.M.1986 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  18. #10
    داره خودمونی میشه cheshm_asali's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    پست ها
    133

    پيش فرض

    رفیق بنده هم یک عدد HD2 با گارانتی پرشین تلکام خرید اما بعد که برد خونه دید یک اثر انگشت روی گوشی هست که پاک نمیشه! به عبارت دیگه یه اثر انگشت از تو روی گوشی بود که موقع خرید متوجهش نشده بود!

    خب کاملا واضحه که محتویات گوشی بر عهده گارانتی گوشه اما وقتی بردیم گارانتیش خیلی بد برخورد کردن و گفتن به ما ربط نداره!!

    در مجموع تو ایران کمتر گارانتی ای بعد از خرید با مشتری رفتار خوبی داره..!!

    در مورد یاس کسی می دونه چطوریه..؟!
    دوست عزیز این که دیگه تابلو گوشی شما بعد از مونتاژ کارخانه باز شده حالا یا دفتر HTC یا دفتر پرشین تلکام چون موقع مونتاژ اصلی کارخانه اکثرا با دستگاه انجام میشه و تمامی کارکنان هم لباس مخصوص و دستکش دارند

    یاس هم که من باهاش تجربه بد داشتم عجببببببب

  19. این کاربر از cheshm_asali بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •