تبلیغات :
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی، صداگیر ماینر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 3 از 3

نام تاپيک: CrossFire يا sli مسئله اينست

  1. #1
    آخر فروم باز sasan816's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    Malaga
    پست ها
    4,131

    12 CrossFire يا sli مسئله اينست

    [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] يا sli مسئله اينست

    با اجازه ي مديران در اين پست ميخواهم تفاوت [ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] با sli را برسي کنم

    مقاله ام را با معرفی SLI آغاز خواهم کرد چرا که قدمتش بیشتر ازCrossFire است
    Sli براي اولين بار توسط شرکت 3dfx و بر روی کارت های گرافیک Voodoo 2 معرفی شد
    طریق تجزیه تصویر به خطوطی پیاپی زوج و فرد و محول کردن وظیفه پردازش هر دسته از خط ها به تراشه های موجود بر روی کارت گرافیک Voodoo 2 با طرحی ساده اما شگفت آور عمل ميکرد

    اگر دوستان رضايت ميدن نظر بدن تا ادامه بدم

  2. #2
    حـــــرفـه ای
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    پست ها
    7,602

    پيش فرض

    مقاله کامل بروز و با دلایل علمی و منطقی ارائه کنید

  3. این کاربر از Kianoosh بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    آخر فروم باز sasan816's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2009
    محل سكونت
    Malaga
    پست ها
    4,131

    پيش فرض

    در نوزدهمین روز از ماه آوریل سال 2001، روز بزرگ، nVIDIA موفق به خرید و در دست گرفتن 3dfx گردید اقدامی که اگر عملی نمی شد، امروز شاهد وضعیت دیگری در بازار تراشه های گرافیکی می بودیم. به هرحال و با خرید 3dfx توسط nVIDIA، تکنولوژی SLI نیز دچار تحولاتی شد و با جمله جدید Scalable Link Interface و ایجاد تغییراتی در جهت بهبود کارایی آن در سال 2004 به صورت رسمی توسط nVIDIA به جهان معرفی گشت.

    در حال حاضر SLI در سه حالت عمل می کند:

    SFR یا Split Frame Rendering : در این حالت هر فریم از تصویر، به دو بخش تقسیم شده و هر بخش آن توسط یک GPU انجام می گردد. همانگونه که در تصویر شماره 2 مشاهده می کنید، این شیوه در حالتی به کار می رود که از دو کارت گرافیک در سیستم استفاده می شود.



    یا Alternate Frame Rendering : که در آن هر GPU وظیفه پردازش یک فریم کامل را دارد، بنابر این در حالی که یک تراشه در حال پردازش فریم حاضر است، تراشه های دیگر نیز در حال پردازش فریم های بعدی هستند. به این مفهوم که اولین فریم نمایش داده می شود، فریم دوم درهمان زمان آماده نمایش خواهد بود (حالت ایده آل) و یا پردازش آن در حال پایان یافتن است. این حالت همانطور که در تصویر شماره 3 مشاهده می کنید، در حالت 3Way SLI یا Triple SLI کاربرد دارد.
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    AFR of SFR : این شیوه درواقع ترکیبی از دو حالت فوق است که در سیستم Quad SLI، که از دو کارت گرافیک که هرکدام از آنها از دو GPU برخوردار است (مانند GeForce 7950 GX2 و یا GeForce 9800 GX2) فعال می گردد. به این ترتیب که یک فریم توسط دو GPU کارت گرافیک اول، در حالت SFR پردازش می شوند دحالی که فریم بعدی نیز به همین شیوه همزمان با پردازش و یا نمایش فریم قبلی پردازش می گردد

  5. این کاربر از sasan816 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است

    BZ7

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •