![]()
پروژه ی ورود سوبارو لگاسی به بازار ایران 4 سال پیش آغاز شد و طی خبر هایی مسئولان شرکت سیف خودرو به عنوان نماینده رسمی سوبارو ژاپن در ایران ، از واردات سوبارو مدل لگاسی 2005 با حجم موتور 2 لیتر ، به تعداد 200 دستگاه به گمرک ایران خبر دادند . از این 200 دستگاه ، تبلیغات و پیش فروش محموله های بعدی لگاسی خبری نشد تا اینکه در ماه های اخیر خبر هایی مبنی بر عرضه 200 دستگاه سوبارو لگاسی مدل 2005 که از گمرک ترخیص شده اند داده شد. مهم تر از این اتفاق معرفی نسل پنجم سوبارو لگاسی در نمایشگاه نیویورک در اوایل سال 2009 میلادی بود که هم اکنون در بازار های جهانی جایگزین مدل 2005 این خودرو شده است . بر اساس همین خبر مسئولان سیف خودرو در نظر دارند تا در ادامه مسیر واردات محصولات سوبارو که برای نخستین گام لگاسی را انتخاب کرده اند ، مدل 2010 این خودرو ، که به تازگی وارد بازار های جهانی شده است را به ایران وارد کنند .
![]()
از ابتدا ، بهترین:
سوبارو لگاسی به عنوان جایگزین مدل لئون ، در سال 1989 میلادی به بازار عرضه شد . لگاسی در کلاس خودروهای سواری متوسط قرار می گیرد و از ابتدا در دو مدل سدان و استیشن تولید و عرضه می شود . شرکت سوبارو هدف از طراحی لگاسی را ایجاد قدرتی برای بازار آمریکا در رقابت با هوندا آکورد و تویوتا کمری اعلام کرده است . سوبارو همچنین با عرضه تیپ های مختلف اسپورت از این خودرو رقابت با محصولاتی همچون ب ام و سری 3 و آئودی A4 را نیز هدف قرار داده است .
![]()