تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 5 از 5

نام تاپيک: rig

  1. #1
    داره خودمونی میشه dejavu's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    گرگان
    پست ها
    104

    14 rig

    سلام .

    من یه فایل ریگ دارم . تو یه نما این کاراکتر باید یه چیزی رو بگیره . ولی نمیدونم چطوری این کارو بکنم .

    اگه جسم و به bone لینک کنم کلا بهش میچسبه ولی من میخوام در یه زمان خواص اونو بگیره و بعدش ولش کنه .
    یعنی یه جورایی لیک قابلیت انیمت کردن و نداره !!!

    مرسی!!

    max 2008

  2. این کاربر از dejavu بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #2
    داره خودمونی میشه dejavu's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2006
    محل سكونت
    گرگان
    پست ها
    104

    پيش فرض

    سلام .

    من یه فایل ریگ دارم . تو یه نما این کاراکتر باید یه چیزی رو بگیره . ولی نمیدونم چطوری این کارو بکنم .

    اگه جسم و به bone لینک کنم کلا بهش میچسبه ولی من میخوام در یه زمان خواص اونو بگیره و بعدش ولش کنه .
    یعنی یه جورایی لیک قابلیت انیمت کردن و نداره !!!

    مرسی!!

    max 2008
    نبود ؟؟!!

  4. #3
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    پست ها
    816

    پيش فرض

    با سلام
    آقا شرمنده این آدرس رو میذارم ولی میخوام کار دوستمون راه بیفته...

    جناب dejavu، به این آدرس برید:

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  5. 5 کاربر از HOMAYOON.F بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4
    آخر فروم باز hrgh2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    مرودشت
    پست ها
    3,161

    پيش فرض

    خوب جوابش رومن دارم واسه انیمیشن آخریم تو دست یکی از کاراکترامیهسطل بودکه توی یکی از فریمها این سطل از دستش می افتاد
    واسه اینکار من از اون سطل یه کپی روی خودش گرفتم جفتشون به دست کاراکترم لینک بودن ولی فقط یکیشون توی صحنه پیدا بود ( اون یکی opacity ش از متریال ادیتور صفر بود ) تا زمانی که به فریمی میرسیدم که میخواستم این سطل بیافته حالا تو اون فریم (دقیقا) سطل دوم رو که مخفی بود لینکش رو میشکستم و opacity ش رو 100 میکردم و سطل اول که هنوز لینک هست رو صفر میکردم توی اون فریمبه به بعد با REACTOR سطل دوم رو انیمیت کردم و نتیجه کار این شد که سطل از دست کاراکترم میافتاد
    حالا شما هم همچین کاری رو میتونید انجام بدید

    یا اینکه تا اون فریم تغییر مکان دست و چرخشش رو کلید هاش رو کپی کنید و روی جسم بزارید و لینک نکنید که کار سختیه

  7. 3 کاربر از hrgh2 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #5
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض

    سلام.

    علاوه بر راهنمایی های دوستا یه کار دیگه ای میشه انجام داد اینه:
    شما نیازی ندارید برای هر کار لینک کنید و خودتون رو محدود کنید، اینجا helper ها (و یا شی ای که با spline ها به عنوان هلپر ساختید) مثلا یه point رو به bone اصلی دستتون در ریگ لینک کنید و بعد توی track view اون پارامترهایی رو که لازم دارید از point برای اون جسمتون کپی کنید (از نوی copy نه instance ) و بعد زمانهایی که دیگه می خواید رها بشه یا با همون animate و یا با trajectory و یا با همون نمودارهای توی track view اصلاح کنید.

    پیروز باشید.

  9. 4 کاربر از /.,mnb بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •