تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 9 از 9

نام تاپيک: درخواست (فوری) آموزش انیمیشن در 3ds max

  1. #1
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    May 2008
    پست ها
    86

    13 درخواست (فوری) آموزش انیمیشن در 3ds max

    سلام دوستان
    راستش من حدود 1 سالی میشه با مکس کار میکنم و با آموزش های خارجی تونستم یاد بگیرم (اونم در حد محدود) بیشتر چیزایی رو که تو آموزش های خارجی یاد میدن رو مدلینگ و متریال و آموزش V-ray هست نه بیشتر قبلا پول زیادی برای اتوکد خرج کردم و نتیجه نگرفتم و فعلا قسط ندارم استاد خصوصی بگیرم و الان با یکی از دوستام که باهم شروع کردیم به این نتیجه رسیدیم که برای هدفمند کردن کارمون و تقسیم بندی اون به این نتیجه رسیدیم که من ازین به بعد در قسمت انیمیشن کار کنم و دوستمم در نور متریال و رندر و مدلینگ مشکل اینجاست که تا به حال آموزش جامع و کاملی که فقط انیمیشن رو در مکس یاد بده و تو آموزش روی اون کار کنه پیدا نکردم و تا دلتون بخواد آموزش مدلینگ تو اینترنت گیر میاد (مشکل اینجاست که من از قسمت انیمیشن مکس هیچی نمیدونم) دوستانی که در این قسمت از مکس آشتایی کامل دارن من رو راهنمایی کنن که از کجا و به چه صورت شروع کنم واگر آموزشی هست بزارن تا دانلود کنم و اگر نیست باید از کجا شروع کنم در عنوان هم نوشتم فوری چون وقت ندارم و خیلی زود میخوام کارم رو شروع کنم
    و دوستان که به قسمت انیمیشن مکس تسلط دارن به من بگن از کجا شروع کنم
    الان من هستم و help انگلیسی مکس

    mehdi2007ooo@gmail.com
    Last edited by mehdi2008ooo; 12-09-2009 at 22:46.

  2. این کاربر از mehdi2008ooo بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #2
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض

    سلام

    برای انیمیشن باید اول اشنایی هایی با track view و ... داشته باشید و یه مقدار هم (خیلی مقدماتی) با ریگ آشنایی و یه کمی هم با مکس اسکریپت کار کرده باشید چون بعدا نیاز میشه. (در script controller و کنترلر های دیگه)
    و یه آموزش واقعا عالی در مورد انیمیشن توی آموزش های CG Academy هست که در بخش "مباحث آموزشی" لینک دانلود اونها قرار داده شده.

    intermediate rigging
    spline ik arm & head rig
    intermediate rigging 2
    intermediate rigging 3 skining techniques
    intermediate rigging 4 facical rigging

    پیروز باشید.

  4. 9 کاربر از /.,mnb بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    May 2008
    پست ها
    86

    پيش فرض

    من متاسفانه از قسنت انیمیشن مکس چیزی نمیدونم و نیاز دارم دوستان کمکم کنند
    من میخوام اگر بتونم انیمیشن رو یاد بیرم بتونم یه انیمیشن 1 یا 2 دقیقه ایی برای کارم درست کنم البته با موضوع مشخص و هدفدار ولی هنوز اول راهم زود برای ساختش اول باید یاد بگیرم
    اگه لینک دارید بزارید من ADSL 256 دارم مشکلی برای دانلود ندارم
    موفق باشید

  6. #4
    آخر فروم باز Warden's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    تربت سی تی :دی
    پست ها
    1,320

    پيش فرض

    ببین اگه انیمیت 2دی میخوای دارم ...................
    یعنی یه جایی میفروشه ....... منم خریدمش چیزه توپیه !

  7. این کاربر از Warden بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #5
    ناظر انجمن فتوشاپ unicef's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    Australia
    پست ها
    425

    پيش فرض

    سلام

    این یه آموزش مقدماتی از فرم کلیدها هست 16 MB حجمش

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    اینم یه آموزش کامل از انیمیشن پایه و مفهومی که 2.700 GB حجمش است


    ANIMATION FUNDAMENTALS 1: THE CORE PRINCIPLES 3DS MAX


    توضیحات:

    CH01: What Is Animation?
    Simon starts with an introduction to what animation is, the phenomena behind it, the basic structure of how we will tackle our animation and so on.

    CH02: The Bouncing Ball - Timing and Spacing
    We make a start on our first practical tutorial by looking at Timing and Spacing. Here we lay down the “back-bone” of our bouncing ball animation.

    CH03: Trackview - The Curve editor
    As we now need to use the Curve Editor to take fine control of our animation, we take an in-depth look at the Trackview/Curve Editor.

    CH04: TBB - Adding Mass and Weight
    Now we understand the Curve Editor better, we can start working into our bouncing ball animation, altering the Spacing to create a feeling of Mass and Weight in our ball.

    CH05: TBB - Refining the Animation
    We wrap up this tutorial by taking another sweep over the animation, refining the balls bouncing motion. At the close of this chapter, we have our first complete animation.

    CH06: FK and IK Setup
    For our next tutorial on overlapping action, we need to understand the differences between Inverse and Forward Kinematics. Simon runs us through those differences here.

    CH07: Animating a Tentacle - Overlapping Action
    Now, using Forward Kinematics we animate a simple bone chain, and we offset each bones rotation in time to create the effect of overlapping action.

    CH08: Floppy - Character and Animation Rig
    Now we have the principle of overlapping action under our belts, we will start a new pair of tutorials that will apply all we have learnt so far. Here Simon introduces us to the character we will be using to do so, “Floppy”. And the character rig we will use to control him.

    CH09: Floppy’s Jump Cycle – Blocking
    So, we start once again by setting up the back-bone of our animation. We lay down key poses for Floppy in our blocking stage of the animation. Here we are going to create a hop cycle.



    CH10: FJC - Posing Floppy
    Having worked out our basic timing, Simon works into the key poses of Floppy to give a better feeling of Mass and Weight.

    CH11: FJC - Adding Secondary Animation
    Now we have our core animation in place, we can introduce a new principle, Secondary Animation. We add new motion to Floppy’s ears based on his core animation.

    CH12: FJC - Refining and Finishing Off
    And once again we finish off our animation by running through it once more and refining elements of the motion here and there.

    CH13: Floppy’s Hop - Goals and Structure
    We start a new tutorial with Simon explaining what our goals are, and how we are going to structure our work to achieve them.

    CH14: Floppy’s Hop - Creating the Two Hops
    We take the previously completed Floppy hop cycle and we cut it down to two complete hops. Starting on the ground, Floppy hops into the air, bounces, arcs into the air and lands.

    CH15: Floppy’s Hop - Adding Anticipation
    But our animation is missing something… Floppy instantly leaps into the air, without gathering energy to do so. And when he lands and stops, he stops dead. So we start addressing these issues by adding a new principle here, Anticipation.

    CH16: Floppy’s Hop - Adding Follow Through
    Having given Floppy some build up into his hops, we add a winding down in his energy here by adding another principle, Follow-Though.

    CH17: Floppy’s Hop - Refining the Animation
    And once again we follow our animation structure to refine our animation at this point. Simon works out some issues here and there, and the result is our first full animation!!


    دانلود لینک :

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

    موفق باشید

    یونیسف
    Last edited by unicef; 13-09-2009 at 14:49.

  9. 7 کاربر از unicef بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #6
    پروفشنال samadsam's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    پست ها
    937

    پيش فرض

    ببخشید ولی فکر کنم maxscript واسه بازیست چون انیمیشن به صورت گرافیکیست و نیاز به کد ندار .

  11. #7
    داره خودمونی میشه
    تاريخ عضويت
    May 2008
    پست ها
    86

    پيش فرض

    آره منم فکر میکنم اسکریپت برای بازی نیاز میشه و فعلا باهاش کاری ندارم
    مقط دوست عزیز این آموزش هایی رو که گذاشتی فقط توضیح میده یا اینکه با نرم افزار هم کار میکنه ؟
    چون یه آموزش دارم حدود %90 از آموزش رو توضیح میده و کیفیت آموزشی هم که میده بسیار پایینه میخواستم بدونم قبل از دانلود مطوئن بشم که اون آموزش نباشه
    به دوست عزیزمون باید بگم که من 3 بعدی میخوام کار کنم ولی اگه لینکی از اون آموزش 2 بعدی دارن بزارن ممنون میشیم
    یا آدرس سایتش که بشه خرید پستی ازش کرد
    Last edited by mehdi2008ooo; 13-09-2009 at 16:21.

  12. #8
    پروفشنال samadsam's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    پست ها
    937

    پيش فرض

    منم خیلی از دو بعدی خوشم می یاد و علاقه دارم نه اینایی که ایران درست می کنه
    مثل فوتبالیست ها (من که dvd فوتبالیست ها رو به زبون عربی تهیه کردم دوباره نگاش کنم)
    واوووووووووووو تــــــــــــــامو جری این دیگه آخرشه
    راستی کسی می دونه این کارتون ها رو با چه ابزاری درست می کنن
    لطفا چندتا نرم افزار قدرتمند ی که صداسیما ی ایران (صبا) باهاشون کار می کنن رو نام ببرید
    راستی کارتونهایی از قبیل فوتبالیستها (ژاپنی) رو با نرم افزار manga studio طراحی می کنن که منم خیلی باهاش کار کردم اگه هم خواستی یکی از کارام با این نرم افزار رو بزارم تا آشناتر بشی
    ممنونم .
    Last edited by samadsam; 13-09-2009 at 16:28.

  13. این کاربر از samadsam بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  14. #9
    ناظر انجمن فتوشاپ unicef's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    Australia
    پست ها
    425

    پيش فرض

    آره منم فکر میکنم اسکریپت برای بازی نیاز میشه و فعلا باهاش کاری ندارم
    مقط دوست عزیز این آموزش هایی رو که گذاشتی فقط توضیح میده یا اینکه با نرم افزار هم کار میکنه ؟
    چون یه آموزش دارم حدود %90 از آموزش رو توضیح میده و کیفیت آموزشی هم که میده بسیار پایینه میخواستم بدونم قبل از دانلود مطوئن بشم که اون آموزش نباشه
    به دوست عزیزمون باید بگم که من 3 بعدی میخوام کار کنم ولی اگه لینکی از اون آموزش 2 بعدی دارن بزارن ممنون میشیم
    یا آدرس سایتش که بشه خرید پستی ازش کرد

    سلام عزیز

    آموزش هایی رو که گذاشتی فقط توضیح میده یا اینکه با نرم افزار هم کار میکنه ؟
    من خودم از این آموزش ها استفاده نکردم ولی شنیدم که آموزش های خوبی هست

    و من که تا به حال ندیدیم آموزشی توضیح بده ولی کار با نرم افرار رو انجام نده ، دیگه اون آموزش حساب نمیشه

    در کل شما که گفتید خط پرسرعت دارید ... پس ضرر نیست ...دانلود کنید

    برای مکس اسکریپت هم باید بگم اگه شما بخواید بصورت کامل انیمیت رو دنبال کنید نیازه که یاد بگیرید ... و فقط واسه بازی نیست اشتباه فکر نکنید


    منم خیلی از دو بعدی خوشم می یاد و علاقه دارم نه اینایی که ایران درست می کنه
    مثل فوتبالیست ها (من که dvd فوتبالیست ها رو به زبون عربی تهیه کردم دوباره نگاش کنم)
    واوووووووووووو تــــــــــــــامو جری این دیگه آخرشه
    راستی کسی می دونه این کارتون ها رو با چه ابزاری درست می کنن
    لطفا چندتا نرم افزار قدرتمند ی که صداسیما ی ایران (صبا) باهاشون کار می کنن رو نام ببرید
    راستی کارتونهایی از قبیل فوتبالیستها (ژاپنی) رو با نرم افزار manga studio طراحی می کنن که منم خیلی باهاش کار کردم اگه هم خواستی یکی از کارام با این نرم افزار رو بزارم تا آشناتر بشی
    ممنونم .

    در مورد انیمیشن های 2 بعدی اولین چیزی که بیاد بلد باشید طراحی درست

    طر ح هایی که طراحی میکنید رو وارد برنامه های مانند Anime Studio _Worldweaver DX Studio _Toon Boon Studio میکنید و با طراحی مجدد و استخون بندی مناسب خیلی زیبا میشه جان بخشید به طرح ها

    در حال حاضرم Toon Boon Studio بهترین برنامه از نظر طرح و رنگ بندی شناخته شده

    موفق باشید

    یونیسف

  15. 5 کاربر از unicef بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •