حدود 2 3 هفته پیش لپتاپمو که گارانتی سبز داشت به علت خرابی هارد فرستادم گارانتی (از خریدش هنوز یه هفته هم نمی گذشت)
گفتن 10 روز طول میکشه تا چک کنن که خرابه و یکی جدید بدن
اولین بار که زنگ زدم گفتن فرستادیم ایران اچپی ببینیم عیبش از چیه بعد اگه خراب بود تعویض می کنیم
حالا زنگ زدم قسمت گارانتی می گن منتظریم برامون هارد بیارن آزمایش کنیم ببینیم خرابه یا نه؟
خلاصه که انگار می خوان یه ماه گارانتی تعویض بگذره بعد بگن باید تعمیر شه
راهی هست که سریعتر جواب بدن؟؟؟
اگه راهی نیست حداکثر چقدر طول میکشه تا این جواب های الکیشون تموم شه؟؟؟
ممنون