تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 8 از 8

نام تاپيک: یه بحث اساسی درباره ZBrush ( سوال ؟؟ )

  1. #1
    آخر فروم باز hrgh2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    مرودشت
    پست ها
    3,161

    14 یه بحث اساسی درباره ZBrush ( سوال ؟؟ )

    سلام دوستان
    خسته نباشید
    من یه سوال اساسی واسم پیش اومده میخوام به این ویدئو که از یوتوب میزارم خوب دقت کنید
    مشکل اینجاست که من نمیدونم این بابا دقیقا از چه ابزاری استفاده میکنه و sculpt میکنه فکر میکردم براش استاندارد باشه اما هرچی با تنظیماتش کار کردم به همچین حالتی نرسیدم
    این یکی بعد هم اینکه این با همین براشی که کار میکنه مدل رو اسموت ( نرم ) هم میکنه ؟؟؟؟

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  2. #2
    پروفشنال mr_max's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    پست ها
    526

    پيش فرض

    یوتوپ که فیلتره و نشد فیلم رو ببینم
    ولی در مورد نرم کردن کار با همون براش نیست ، shift رو میگیره و براش میزنه که همون براش اسموت میشه

  3. 5 کاربر از mr_max بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    داره خودمونی میشه vincent7412's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    پست ها
    46

    پيش فرض

    ----- يوتيوب رو به اين صورت دور بزنيد

    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    =
    Last edited by vincent7412; 06-09-2009 at 15:32.

  5. 6 کاربر از vincent7412 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4
    پروفشنال mr_max's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    پست ها
    526

    پيش فرض

    خب این داره از براش clay استفاده میکنه و بعد هم اسموت میکنه

  7. 3 کاربر از mr_max بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #5
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    دقیقا همین حرف mr max درسته...
    اون بعده این کار با SHift اسموت میکنه..

  9. 2 کاربر از b3dnet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  10. #6
    آخر فروم باز hrgh2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    مرودشت
    پست ها
    3,161

    پيش فرض

    آره اینو متوجه شدم ممنون دوستان
    سوال بعدیم در مورد retopology تو زیبراش کسی میدونه چجوریاست؟

  11. #7
    پروفشنال mr_max's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    پست ها
    526

    پيش فرض

    برای ریتوپولوژی
    اول یه دونه zsphere میکشی
    edit رو بزن
    بعد برو روی Rigging (تو منوی سمت راست) و select mesh رو بزن و مش مورد نظر که قراره ریتوپولوژی بشه رو انتخاب کن
    بعد برو تو منوی topology و Edit topology رو بزن
    حالا میتونی مش رو توپولوژیش رو تغییر بدی

    حالا واسه اینکه نتیجه کار رو ببینی A رو بزن
    برو projection و فعالش کن
    بعد قسمت adaptive skin قسمت density رو کم و زیاد کنی پلی رو کم و زیاد میکنه و شبیه جسم اصلی میشه

  12. 6 کاربر از mr_max بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #8
    آخر فروم باز hrgh2's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2007
    محل سكونت
    مرودشت
    پست ها
    3,161

    پيش فرض

    ممنون از دوستان گلم که راهنمایی میکنند
    راستش یه سوال دیگه هم داشتم اونم اینکه رندری که توی زیبراش رو میگیرم رو چه جوری باید ذخیره کنم ؟؟؟ وتنظیمات مربوط به اندازه تصویر کجاست ؟

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •