تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 2 از 2

نام تاپيک: Import‌ و Export كردن اشياي ساخته شده به همراه texture از يه نرم افزار به نرم افزار ديگه چطوريه؟

  1. #1
    کاربر فعال انجمن فوتبال داخلی Pejvak61's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    محل سكونت
    شهر باران
    پست ها
    1,602

    پيش فرض Import‌ و Export كردن اشياي ساخته شده به همراه texture از يه نرم افزار به نرم افزار ديگه چطوريه؟

    من تونستم يه مدل رو در ZBrush بسازم و با همون كيفيت با استفاده از فرمت Obj به 3Ds max انتقال بدم و ميدونم كه Obj‌ فرمتي هستش كه ميتونه حتي ماده رو هم انتقال بده اما سئوال اينجاست : من آيا قادرم كه پيچيده ترين تكسچرينگ رو با استفاده از Unwrap UVW‌ تو 3Ds max‌انجام بدم و اونو بدون انجام كار خاصي با همون كيفيت مثلاً به Maya يا Vue و امثالهم انتقال بدم.

    كلاً منظورم اينه كه من مثلاً در Vue ميتونم انيميشن رو خيلي خوب كار كنم در 3ds Max مدلينگ و تكسچرينگم خوبه و در مايا رندر رو به صورت بسيار عالي انجام بدم. حالا به هر دليلي يا دونستن پراكنده و يا قابليت هاي نرم‌افزار هاي مختلف ميخوام از اين روش استفاده كنم. آيا اين كار ممكنه؟

  2. #2
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    سلام
    دوست عزیز شما اگه Object خیلی Poly داشته باشه به راحتی نمیتونی Uv کنی ولی اگه بتونی Uv کنی و براش یه texture بسازی اونوقت اگه این Object به هر برنامه ی دیگه ای با فرمت Obj انتقال بدی Uv بهم نمیخوره و میتونی از قسمت Material های اون برنامه اون Texture به Object بدی....

  3. 5 کاربر از b3dnet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •