من تونستم يه مدل رو در ZBrush بسازم و با همون كيفيت با استفاده از فرمت Obj به 3Ds max انتقال بدم و ميدونم كه Obj فرمتي هستش كه ميتونه حتي ماده رو هم انتقال بده اما سئوال اينجاست : من آيا قادرم كه پيچيده ترين تكسچرينگ رو با استفاده از Unwrap UVW تو 3Ds maxانجام بدم و اونو بدون انجام كار خاصي با همون كيفيت مثلاً به Maya يا Vue و امثالهم انتقال بدم.
كلاً منظورم اينه كه من مثلاً در Vue ميتونم انيميشن رو خيلي خوب كار كنم در 3ds Max مدلينگ و تكسچرينگم خوبه و در مايا رندر رو به صورت بسيار عالي انجام بدم. حالا به هر دليلي يا دونستن پراكنده و يا قابليت هاي نرمافزار هاي مختلف ميخوام از اين روش استفاده كنم. آيا اين كار ممكنه؟