ایالات متحده آمریکا به عنوان بزرگترین بازار در مارکتینگ لوازم الکترونیکی همیشه مورد توجه برندهای مطرح و اصلی فعال در این زمینه بوده و کمپانیهای سازنده لوازم برقی نگاه ویژه ای رو برای کسب موفقیت در این مارکت بزرگ دارند و به نوعی موفقیت در اون رو اولویت اول خودشون برای پرش به مراحل بالاتر قرار میدن.
بنا به گزارشها فروش پلاسما پنلها در این بازار 31 درصد به لحاظ کمی و 35 در صد به لحاظ حجم مالی نسبت به سه ماهه اول 2009 افزایش داشته این در حالی هست که در این مدت فروش LCD ها افتی نزدیک به 7 درصد نسبت به مدت مشابه در 3 ماهه اول سال 2009 داشته.
همچنین گزارشها نشون دهنده این هست که به لحاظ حجم فروش در بازار LCD ها برند VIZIO همچنان در صدر جدول فروشندگان LCD در ایالات متحده قرار داره:
1 Vizio 21.4% 21.7%
2 Samsung 17.8% 21.3%
3 Sony 14.8% 11.9%
4 Toshiba 8.0% 8.3%
5 LG 8.9% 7.9%
6 Panasonic 3.7% 6.0%
7 Sharp 8.6% 5.3%
Others 16.8% 17.6%
Total 100.0% 100.0%
عدد اول از سمت چپ معرف میزان فروش در سه ماه اول سال 2009 و عدد دوم معرف میزان فروش در سه ماهه دوم سال 2009 هست.
در مکاتبه ای که وبسایت HDGuru با Tim Alessi مدیر ساخت محصولات ال جی در آمریکا و Bob Perry سخنگوی رئیس پاناسونیک در آمریکا و John Revie سخنگوی ارشد رئیس بخش دستاوردهای تصویری سامسونگ داشتن هر سه اونها معتقد بودند که پلاسما پنلها آینده ای درخشان رو پیش رو دارند و روی این نکته تاکید میکردند در حالی که تکنولوژِی های جدید مثل OLED ها رفته رفته در سایزهای پائینتر از 40 و 50 اینچ بازار رو خواهند گرفت در بازار تلویزیونهایی با سایز بزرگ این تکنولوژی (پلاسما) جایگاه خودش رو تا سالیان دراز تثبیت خواهد کرد و میتونه با ارائه کیفیت و قیمت عالی لذت تجربه و تماشای تلویزونهایی با سایز بزرگتر رو به همگان ارائه بده.
موفق باشید