تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 3 123 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 30

نام تاپيک: برج آزادی لو پلی

  1. #1
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض برج آزادی لو پلی

    خوب بچه ها
    من اینو دارم لو پلی میسازم
    برای اینکه بشه مثلا تو بازی ازش استفاده کرد
    حالا سوالم اینه
    این تعداد پلی که تو عکس نوشته
    برای یه همچین چیزی
    خوبه یا نه؟
    زیاد نیست؟؟؟
    بعد اگه زیاده
    با توجه به وایر
    چطوری کمش کنم؟؟؟

    بعد یه کاراکتر
    مثل کاراکترای حرفه ای بازیای جدید
    چندتا پلی باید داشته باشن؟؟؟
    مثلا کرای سیز
    یا متال گیر
    اینا چندتایی بیدن؟؟؟





  2. 13 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    آخر فروم باز sarina_sh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    محل سكونت
    (*v*)
    پست ها
    2,077

    پيش فرض

    سلاملکم
    خوب من که بازی و اینا سرم نمیشه
    اما مدلشو عالی ساختی و خیلی خوب شده


    فقط می تونم بگم پولی کمتر زندگی بهتر

  4. 4 کاربر از sarina_sh بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    آفرین شهای جون
    کارت خیلی عالیه
    مدل فوق العاده شده
    من زیاد از بازی سر در نمیارم و در مورد Object هر چی نگاه میکنم نمیتونم ازش چیزی کم کنم..
    ولی نکته ای که هستش اینه که توی بازی ها بیشتر سعی میشه با texture طرف و گول بزنن..
    مثلا شما بیشترین Segment توی قسمت زیر برج به کار بردی میتونی این کارو با Uv و یه texture منایب با displace مناسب بهش بدی و دقیقا با همین جزئیات به نمایش بزاری....
    و شهاب خیلی قشنگ مدل زدی
    راستی تازگی ها خیلی فعالیتت زیاد شده ها یه جای پیشرفتم برای ما بزار

  6. 5 کاربر از b3dnet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #4
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    سلاملکم
    خوب من که بازی و اینا سرم نمیشه
    اما مدلشو عالی ساختی و خیلی خوب شده


    فقط می تونم بگم پولی کمتر زندگی بهتر
    مرسی ساری



    آفرین شهای جون
    کارت خیلی عالیه
    مدل فوق العاده شده
    من زیاد از بازی سر در نمیارم و در مورد Object هر چی نگاه میکنم نمیتونم ازش چیزی کم کنم..
    ولی نکته ای که هستش اینه که توی بازی ها بیشتر سعی میشه با texture طرف و گول بزنن..
    مثلا شما بیشترین Segment توی قسمت زیر برج به کار بردی میتونی این کارو با Uv و یه texture منایب با displace مناسب بهش بدی و دقیقا با همین جزئیات به نمایش بزاری....
    و شهاب خیلی قشنگ مدل زدی
    راستی تازگی ها خیلی فعالیتت زیاد شده ها یه جای پیشرفتم برای ما بزار
    به به
    بهزاد
    میگم چیزه
    خوب گفتیا
    میگم این سیخونکیا رو
    یه بارم اونطوری تست کنم
    آخه
    دیسپلیس درست و حسابی
    نداره بازی
    باید بامپ بشه که اینم خیلی برجسته است
    ولی تستش میکنم
    مرسی بهزاد

  8. 3 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #5
    پروفشنال mr_max's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    پست ها
    526

    پيش فرض

    شهاب جان کارت فوق العادس
    خیلی مدل خوبی شده
    به نظر منم با تکسچر بیشتر کار میکنن ، ولی دیسپلیس نه چون اونم کار رو سنگین میکنه
    اگه هم بخوای پلی ها رو کم کنی فکر کنم بشه ، چون آبجکتت یه شی ساکنه حتما نباید قاعده 4 تایی توش رعایت بشه

  10. 3 کاربر از mr_max بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #6
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    سولام

    به به
    میبینم رفتی سراغ بازی
    خوب شهاب جان به اندازه ی محیطت بستگی داره ، برای یه آبجکت که توی چش نباشه این تعداد =لی زیاده اما اگه بخواد تک باشه و توی چش مناسبه
    اما برای ساخت آبجکت های بازی بهتره تکنیکاشو اول یاد بگیری ، مثلا اون قسمت های چار خونه ی زیره میدونو میتونی به راحتی با یه شیدر بامپ بهتر از این بسازی و رمتو هم در گیره حجم بالا نکنی

    در کل من بت پیشنهاد میکنم ، برای مدل های بازی همیشه هر مدلی رو با تکسچرش بسازی، و تا تکسچرشو نداری شروع به کار نکنی
    خیلی از سنگمت های اینجا توی وایرت اگه حذف بشن ، بازم شکل پایدار میمونه



    چقدر تایپ کردما : دی

  12. 6 کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #7
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    شهاب جان کارت فوق العادس
    خیلی مدل خوبی شده
    به نظر منم با تکسچر بیشتر کار میکنن ، ولی دیسپلیس نه چون اونم کار رو سنگین میکنه
    اگه هم بخوای پلی ها رو کم کنی فکر کنم بشه ، چون آبجکتت یه شی ساکنه حتما نباید قاعده 4 تایی توش رعایت بشه
    مرسی آره
    میشه به هم زد
    یا عجیب غریب رفت
    من هنوز ذهنم تو های پلی و ادج لوپ و ایناس
    ولی مثلا
    یه جاهایش
    کلک زدم
    کم بشه
    خوب بد هم نبود
    ولی دیگه حوصله نداشتم فکر کنم

    مرسی

  14. 2 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #8
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    سولام

    به به
    میبینم رفتی سراغ بازی
    خوب شهاب جان به اندازه ی محیطت بستگی داره ، برای یه آبجکت که توی چش نباشه این تعداد =لی زیاده اما اگه بخواد تک باشه و توی چش مناسبه
    اما برای ساخت آبجکت های بازی بهتره تکنیکاشو اول یاد بگیری ، مثلا اون قسمت های چار خونه ی زیره میدونو میتونی به راحتی با یه شیدر بامپ بهتر از این بسازی و رمتو هم در گیره حجم بالا نکنی

    در کل من بت پیشنهاد میکنم ، برای مدل های بازی همیشه هر مدلی رو با تکسچرش بسازی، و تا تکسچرشو نداری شروع به کار نکنی
    خیلی از سنگمت های اینجا توی وایرت اگه حذف بشن ، بازم شکل پایدار میمونه



    چقدر تایپ کردما : دی
    ئه هادی کی نظر دادی ندیدم

    چیزه میگم که
    خوب آره
    اون زیر
    سنگینه ولی ببین یه چیز هم که هست اصلا این بزرگه این برجستگیش
    بامپ جواب نمیده خوب
    ولی میخوام یه بارم با بامپ تستش کنم
    در مورد خطوط
    الان میگیرم یکمی
    خطا رو
    میدم تو هم
    کم بشه تعداد
    بهتر بشه
    مرسی هادی

  16. 2 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  17. #9
    پروفشنال
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    پست ها
    816

    پيش فرض

    شهاب جان کار خوبی شده، فقط یه سری جزئیات رو زیادی کار کردی.
    تا جایی که میدونم تو بازی assassin's creed اکثر کاراکترها که حرکتهای خوبی داشتن فقط از 2000 (دوهزار) چند ضلعی استفاده کردن. اما خود الطیر از 3839 چند ضلعی تشکیل شده.
    کاراکترها رو تو مکس ساختن و با زیبراش جزئیات دادن.
    راستی اکبر جان فکر میکنم اگه قراره این مدل تو یه گیم استفاده بشه، انجن بازی باید بگه چند ضلعی باشه.
    با نظر هادی هم موافقم.
    فقط هادی جان در مورد این قضیه ی تکسچر قبل از مودلینگ یه توضیحی بده لطفا.

  18. 3 کاربر از HOMAYOON.F بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  19. #10
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    خوب این که چیزی نیست اگه بتونی شیدر مناسب بسازی بیشتر از اینم بامپ میشه

    مثلا اینو من الان خودم ساختم :



    زیاد برامده نشده اما بزار چند تا کاره آماده رو بت نشون بدم


    مثلا به این مکعب نگاه کن
    تمام برجستگیشو با شیدر توی بازی ساختن !






    باورت میشه ؟
    بازم میخوای بگی بامپ نمیتونه این چیزا رو خلق کنه ؟

    به این بامپ میگن Parallax Mapping


  20. 10 کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 3 123 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •