تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 5 از 5

نام تاپيک: می خواهم مسجد بسازم!

  1. #1
    داره خودمونی میشه iranmedia's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    پست ها
    105

    پيش فرض می خواهم مسجد بسازم!

    دوستان من یک مشکل اساسی دارم و اون این که من یک طرح مثل این







    نمای داخلی رو ببینید چقدر سخته !شاید برای من اینجوریه اما با این حال ساختنش مشکل اساسی منه و مشکل اصلی من هم با متریالشه که وقتی بهش متریال می دم(البته نه این مسجد ها کلا یکی شبیهش)
    متریال کج وکوله می شه
    کلا این مشکل رو ولش کن به نظر شما چه جوری می شه چنین مسجدی را ساخت و با متریال تطبیق داد
    (توی 3dmax )
    بعد این بافت سازی که می گن چی چیه؟
    ممنون
    Last edited by iranmedia; 12-08-2009 at 23:42.

  2. این کاربر از iranmedia بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #2
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    سلام

    خوب اولا که شما باس مدلینگت در حد نرمال باشه
    بعد اینکه معمولا اگه من بودم اون توشو مدل نمیزدم ، تکسچر استفاده میکردم

    چون مدلینگه تو در توییه
    با تکسچر که میشه از همین عکسم گرفت مشکلت حل میشه

  4. 4 کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    داره خودمونی میشه iranmedia's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    پست ها
    105

    پيش فرض

    فکر کنم منظور منو متوجه نشدی مثلا من یک طرح دوبعدی طراحی میکنم از این شکل داخلی بعد با boolean
    اون رو توی یک مکعب شکلش رو در می یارم بعد که متریال بهش می دم متریالش یا بسیار گنده می شه و یا بسایر کوچیک ویا....
    شاید واسه کش و قوس mesh هستش نمی دونم چه کار کنم
    بافت سازی چیه؟؟؟؟

  6. #4
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض

    اگه تکسچر ها درست روی مدل قرار نمی گیرند شما باید با uvw mapping و unwrap uvw , شی تون رو تنطیم کنید.
    راه سریعتر و راحتترش:
    1) با اضافهی poly select یا edit poly فیس هایی که مثلا یه وجه مکعب داخل هست رو انتخاب کنید.
    2) در حالی که فیس ها تون انتخاب هستند بهشون مادیفایر uvw map بدید و بعد با تغییر در اندازه و حرکت گیزموی اون اون رو تنظیم و یا با پاارمترهایی مثل fit و fit bitmap اونها رو تنظیم و این کتر رو تکرار کنید.
    که البته این راحی که گفتم وقت گیر هست.
    شما می تونید به کمک هلپ مکس کار با unwrap uvw رو یاد بگیرید و با اون این کار رو سریعتر انجام بدید.

    موفق باشید.

  7. 5 کاربر از /.,mnb بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #5
    حـــــرفـه ای Carl's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    محل سكونت
    Grand Canyon, US-AZ
    پست ها
    3,386

    پيش فرض

    سلام..
    این‌جا رو هم ببین؛ شاید به کارت بیاد:
    http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=94876

  9. این کاربر از Carl بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •