تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 7 از 7

نام تاپيک: صحبت كردن كاراكتر در مكس ؟؟

  1. #1
    داره خودمونی میشه hegoz's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    پست ها
    124

    پيش فرض صحبت كردن كاراكتر در مكس ؟؟

    سلام. من ميخوام دهن كاراكترم با حروف حركت كنه ، تو مايا يه همچين پلاگيني ديده بودم اگه كسي واسه مكس داره لطفا كمك كنه ، اگه ندارين روش خودتونو بگين مرسي

  2. #2
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    خوب متداول ترین راه مرفه (morph)
    خیلی راه خوبیه
    همه حالتای چهره رو میسازی بعد هی کم و زیاد میکنی تبدیل میشه صورت

    یه راه هم ریگ کردنه که کلی مکافات داره
    ولی خوب جواب میده

  3. 5 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    آخر فروم باز Warden's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    تربت سی تی :دی
    پست ها
    1,320

    پيش فرض

    خوب یه راهی هم من میگم شاید کمکتون کنه البته همون مرفه ولی کارتونو راحت تر میکنه

    Lip sink یعنی تطبیق دادن حرکات دهن با توجه نمونه ی انسانی
    خوب شما از کسی که میخواد دوبله کنه فیلم میگیرید علاوه بر اون صداش هم ضبط میکنین
    بعد فریم های حرکت دهن دوبلر رو با کاراکترتون تطبیق میکنید
    فیلم گرفتن هم به خاطر این گفتم که یه انیماتور حالت بیان بازیگر رو ببینه و بتونه اون احساساتشو رو کاراکتر پیاده سازی بکنه

  5. 4 کاربر از Warden بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  6. #4
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض

    سلام.

    اول شما با مورفر حرکت باز دهن رو بسازید و بعد در track view به اون کنترلر soundfloat (با assign controller ) در بخش کنال مورد نظر مورف) بدید و یه فایل صوتی رو انتخاب و یا با real time به صورت ریل تایم حرکاتش رو ببینید.
    البته می تونید مثلا برای صدای بم و ... که با برنامه های صوتی تفکیک شدن به کانال مورفی با حالت بم بدید و ... تا حرکات طبیعی داشته باشید.

    موفق باشید.

  7. 5 کاربر از /.,mnb بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  8. #5
    داره خودمونی میشه hegoz's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    پست ها
    124

    پيش فرض

    با تشكر از همه علما اين راه رو بلد بودم ميخواست با يه پلاگين كه با حروف باعث حركت پوليگان ها ميشه كاركنم
    لطفا!!!!!!

  9. این کاربر از hegoz بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #6
    در آغاز فعالیت goof_loisser's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    پست ها
    5

    پيش فرض

    من با مورف یه مشکل دارم بچه ها میتونین کنکم کنین .
    وقتی face رو مورف میکنم از ریگ در میاد .

  11. این کاربر از goof_loisser بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #7
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض

    من با مورف یه مشکل دارم بچه ها میتونین کنکم کنین .
    وقتی face رو مورف میکنم از ریگ در میاد .
    توی این تاپیک گفته شده:
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    بايد بعد از اينكه skin كامل شد توي پنل utility از more گزينه ي skinutilities رو انتخاب كنيد بعد يه Extrud skin date to mesh بگيريد تا اطلاعات skin ذخيره بشه سر آبجكتتون رو detach كنيد و skin رو روش درگ كنيد تا كپي بشه (ماديفاير skin‌‌) و بعد از روي تنه skin رو برداريد و براي سر قبل از skin يه editpoly داده و بدن رو attach كنيد و weld كنيد و حالا از پنل utility و skinutilites شما بايد هر دوتا بدن ها رو انتخاب و import skin date to mesh كنيد حالا شما انگار كل بدن رو از editpoly دوم وارد صحنه كرديد و حالا قبل از editpoly دوم يه morpher بديد و توي مورفر كه در واقع ماديفاير دوم شما هست سر هاي بدون بدنه رو كپي و ويرايش و وارد به moprpher كنيد.
    حالا هم skin و هم morpher در يك كاركتر داريد.
    كجاش به مشكل بر مي خوريد؟ دقيق تر مشكلتون رو بگيد ولي:
    اول اينجاست كه بايد سر ما در مادفاير اديت پولي اول باشه و بعد توي اديت پولي دوم بدن اضافه بشه ولي ما يادمون نبوده و تماما توي ماديفاير اديت پولي اول هست و با استخانها اسكين شده. (اگه در ماديفاير اول سر هست و در مادفاير دوم بدن weld ميشه كه مشكلي پيش نمي آد.)
    -- اول تاكيد مي كنم كه مي تونيد تمام بدن رو وارد كانال ها مورف كنيد ولي يه مقدار سنگينتر ميشه و صحنه شلوغ ميشه يا مي تونيد اصلا با كاركتر جدا جدا استفاده كنيد كه يه مقدار سخت تر هست.
    خب حالا قصد ما اين هست كه زحمت هاي اسكين ما به هدر نره و به صورت استاندارد بتونيم مورف صورت رو انجام بديم.

    1) اول بايد از اطلاعات اسكين پشتيباني بگيريم. براي اين كار همونطورر كه قبلا گفتم { توي پنل utility از more گزينه ي skinutilities رو انتخاب كنيد بعد يه extrud skin date to mesh بگيريد تا اطلاعات skin ذخيره بشه}
    2) حالا اطلاعات اسكين ذخيره شد و ما بايد سر رو توي ماديفاير اديت پولي اول و بدن رو توي ماديفاير اديت پولي دوم وارد كنيم. پس سر رو detach مي كنيم بعد ماديفاير اسكين رو روي سر كليك و درگ كنيد تا كپي بشه حالا ماديفاير اسكين رو از بدن حذف كنيد.
    3) سر رو انتخاب كنيد و قبل اسكين يك اديت پولي اضافه كرده و با اين (يعني اديت پولي دوم) بدن رو به سر weld كنيد.
    4) حالا همونطور كه گفتم بايد اطلاعات ذخيره شده ي اسكين رو به آبجكت بديم پس {حالا از پنل utility و skinutilites شما بايد هر دوتا بدن ها رو انتخاب و import skin date to mesh كنيد }
    5) قبل از اديت پولي دوم (يعني بعد از اديت پولي اول يك مورفر اضافه كنيد و سر ها رو كپي كنيد و ويرايش كنيد و وارد كانال هاي مورف كنيد. (پس با توجه به اينكه مورفر مربوط ميشه به ماديفاير هاي قبلش نه بعدش سر شما فقط تحت تاثير مورف هست نه بدن و بعد از حركات سر اسكين و استخوان ها رو آبجكت تاثير مي گذارند.)


    شاد و پيروز باشيد.

  13. 6 کاربر از /.,mnb بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •