تبلیغات :
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام
خرید لپ تاپ استوک
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 12

نام تاپيک: نمای داخلی ...

  1. #1
    پروفشنال 3dlove's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    پست ها
    580

    پيش فرض نمای داخلی ...

    سلام به بچه های گل پی سی
    خوبید ایشالا
    خب خدارو شکر
    اینو همین ظهر شروع کردم و تا عصر تموم شد (کلا حدود 5 ساعت )
    رندرش واسم مهمه و میخوام روش حسابی کار کنم ( اینو همینجوری گرفتم )

    میخوام اشکالاشو بگیم و اگه هم ممکنه راهنماییم کنین که رفعش کنم .



    وایر :
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

  2. 4 کاربر از 3dlove بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض

    سلام.

    خیلی زیبا شده، آفرین.
    فقط یه مقدار رفرکت متریال زمین زیاده و اینکه بامپ نداره یه مقدار غیر طبیعی کرده و بهتر بود اون سنگها هم بامپ داشته باشه و یه مقدار توی نورها ابهام هست، بهتر بود منبع اصلی پنجره بود یا تعداد پنجره ها زیاد تر بود تا اطاف پنجره ها روشنایی قابل توجهی مشاهده بشه و مثلا اون گوشه ی دیوار کنار مبل اینقدر روشن نباشه یا اینکه چراغ هایی اونجا هم قرار می دادید متریال چوب کمد زیر پنجره هم زیاد به طوری که مبلها توی اون دیده میشه.


    موفق باشید.

  4. 3 کاربر از /.,mnb بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    پروفشنال 3dlove's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    پست ها
    580

    پيش فرض

    سلام.

    خیلی زیبا شده، آفرین.
    فقط یه مقدار رفرکت متریال زمین زیاده و اینکه بامپ نداره یه مقدار غیر طبیعی کرده و بهتر بود اون سنگها هم بامپ داشته باشه و یه مقدار توی نورها ابهام هست، بهتر بود منبع اصلی پنجره بود یا تعداد پنجره ها زیاد تر بود تا اطاف پنجره ها روشنایی قابل توجهی مشاهده بشه و مثلا اون گوشه ی دیوار کنار مبل اینقدر روشن نباشه یا اینکه چراغ هایی اونجا هم قرار می دادید متریال چوب کمد زیر پنجره هم زیاد به طوری که مبلها توی اون دیده میشه.


    موفق باشید.
    ممنون کورش جان سعی میکنم چیزایی رو که گفتی اصلاح کنم .
    راستی یه سوال :
    چرا هرکاری میکنم شعاع نور رو زمین نمیفته ؟! ( پشت پنجره یه vray sunlight گذاشتم )

  6. #4
    داره خودمونی میشه simin-silver's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    گرگان
    پست ها
    185

    پيش فرض

    چقد خوشگله
    فقط اون هليكوپتره سايه داشته باشه بهتره
    بابا آواتور بابا قاب عكس
    خيلي محشره دمت گرم

  7. این کاربر از simin-silver بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #5
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض

    ممنون کورش جان سعی میکنم چیزایی رو که گفتی اصلاح کنم .
    راستی یه سوال :
    چرا هرکاری میکنم شعاع نور رو زمین نمیفته ؟! ( پشت پنجره یه vray sunlight گذاشتم )
    توی global switches در تنظیمات وی ری shadow فعال هست؟
    توی object broperties اشیا cast shodow + recive shodow فعال هست؟
    اگه فعال هست فکر کنم می افته ولی به دلیل اینکه رفلکت داره زمین پیدا نیست، در global switches در overrid mtl یه متریال رو استفاده کنید که رفکت نداشته باشه و همه چیز اون متریال رو داشته باشند و چک کنید سایه داره یا نه.
    البته شعاع های primery از نورها تون باید به زمین برسن.

    موفق باشید.

  9. این کاربر از /.,mnb بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #6
    داره خودمونی میشه simin-silver's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    گرگان
    پست ها
    185

    پيش فرض

    زمين كه بامپ نميخواد
    همينطوري خوبه
    ولي بامپ اون سنگا رو راست ميگه بذاري خيلي بهتره

  11. این کاربر از simin-silver بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #7
    پروفشنال 3dlove's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    پست ها
    580

    پيش فرض

    چقد خوشگله
    فقط اون هليكوپتره سايه داشته باشه بهتره
    بابا آواتور بابا قاب عكس
    خيلي محشره دمت گرم
    ممنون بابت دلگرمیت
    اون بالام گفتم رندرو اولیه زدم هنوز رو نور و سایه ها کار نکردم .

    توی global switches در تنظیمات وی ری shadow فعال هست؟
    توی object broperties اشیا cast shodow + recive shodow فعال هست؟
    اگه فعال هست فکر کنم می افته ولی به دلیل اینکه رفلکت داره زمین پیدا نیست، در global switches در overrid mtl یه متریال رو استفاده کنید که رفکت نداشته باشه و همه چیز اون متریال رو داشته باشند و چک کنید سایه داره یا نه.
    البته شعاع های primery از نورها تون باید به زمین برسن.

    موفق باشید.
    ممنون رفیق
    میرم نیگا میکنم
    راستی تو بعظی آموزشا دیدم که از دایرکت لایت استفده میکنن شاید اونم امتحان کنم .
    خیلی لطف کردی

    زمين كه بامپ نميخواد
    همينطوري خوبه
    ولي بامپ اون سنگا رو راست ميگه بذاري خيلي بهتره
    e
    این چرا دوتا شد
    بازم ممنون

  13. #8
    پروفشنال ZOHAA's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    ایران.تهران.شرق
    پست ها
    529

    پيش فرض

    خیلی کار زیبایی شده خسته نباشی
    به نظرم اون 3 تا تابلو رو بیاری پایین تر بهتر میشه خیلی نزدیک سقفن
    در کل کارت درسته

  14. این کاربر از ZOHAA بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  15. #9
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    خوب آفرین
    چه نور و رندر خوبی
    تکسچرا به دلم نشنست
    بعد فضای خونه یه طوری بد تقسیم شده انگار
    مثلا مبلا اون ته بعد یه تیکه این زیر پنجره یه میز و بعد دیگه هیچی یه فضای بزرگ خالیه

  16. این کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  17. #10
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    محل سكونت
    karaj
    پست ها
    18

    پيش فرض

    در كل كارت خوبه حرف نداره
    ولي يه كم دقت ميخواد مثلا هلي كوپتره زياد سه بعدي به نظر نمياد و همچنين سايه نداره در ضمن رفلكت زمين كه جنسش چوب هست زياده و بايد بياريش پايين تر

  18. این کاربر از mj_nosratzadeh بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •