خبرگزاري فارس: رييس جمهور هند با راه اندازي يك وب سايت جديد قصد دارد به كمك مردم كشورش بشتابد.


به گزارش فارس به نقل از بتانيوز، رييس جمهور هند با راه اندازي سايتي به نشاني help-line.rb.nic.in به مردم اين كشور امكان مي دهد تا شكايات و اعتراضات خود را به صورت آنلاين به دست وي برسانند.
راه اندازي اين سايت با استقبال گسترده مردم هند مواجه شده، به گونه اي كه وي هر روز از طريق اين سايت به طور متوسط 400 مورد شكايت و اعتراض دريافت مي كند.
در سايت مذكور تصريح شده كه تمامي شكايات دريافت شده به دقت بررسي شده و در عرض 7 روز كاري به ادارات مربوطه ارسال مي شوند تا به همه آنها رسيدگي و پاسخ مناسب ارائه شود.