سلام
چه جوري گردن اينو به بدنش وصل كنم؟
![]()
سلام
چه جوري گردن اينو به بدنش وصل كنم؟
![]()
دوست عزيز اينجایی كه عكسو توش آپ كرديد فيل تره...
بفرمایید برهان جان.
پ
______
خب شما باید با traget weld + loop + cut + connect +Scale tool ورتکس ها رو کنار هم بیارید و به هم با target weld به هم بچشبونید. و توجه داشته باشید مدل رو به هم نریزید.
یه کمی شاید سخت به نظر برسه ولی نتیجه ی خوبی داره.
مشکلی بود مطرح کنید.
البته فراموش نشه باید تعداد ورتکس های کردن و یخه لباس با هم برابر باشه ...
♥
نمي دونم چرا ولي با cut و targetweld اصلا به هم وصل نميشن. connect جواب داد اما به غير از گردن آستينش به صورتش وصل مي شه. ديگه اينقد افتضاح بود كه عكسشو نذاشتم :43:
اگر زیر گردن پلی گنی داری حذفش کن و بعد از Attach کردن گردن به پائین تنه و کنترل تعداد ورتکس هاشون تو هر انتها (که با هم برابر باشن) تو سطح Edge از دستور Bridge استفاده کن و لبه ها رو یکی یکی به هم پل بزن و آخر سر هم ادیت های لازم رو انجام بده...
اصلا واسه چی میخوای گردنو به لباس بچسبونی؟؟؟
خوب لباس جداس گردن هم ببر پایین یه مقداری از شونه ها رو بساز بهتر میشه که
گردن آخه به لباس نمیچسبه : دی
مرسي از همگي درست شد نمي دونستم بايد Attach كنم. گردنشو ساختم ولي حالا يه مشكل ديگه پيش اومده مي خوام لباس و صورتش رنگاي مجزا داشته باشن فك كنم بايد سر و بدنشو به 2 تا object تبديل كنم...آخه بعد از اتچ يكي شدن. خوب چجوري اين كارو انجام بدم؟
تقصير من نيست توي هلپ مكس اينجوريه!![]()
نه لازم نیست دوتا آبجکت کنی
این بخش میشه تکسچر کردن کار
یه راه راحت اینه که یه multi material بسازی و دوتا متریال یکی برای سر یکی هم برای بدن بسازی بعد پلی های سر رو انتخاب کنی و بری تو editpoly تو بخش material id بهش مثلا مقدار 1 رو بدی و بعد پلی های لباس رو انتخاب کنی و material id رو روی 2 بذاری
اینطوری متریال اولی که تو Multi material درست کردی به سر داده میشه و دومی به لباس
خوب کاری که آقا شهاب گفت بکن.. ولی به طور کلی برای این کار (جدا کردن یه المنت از یکی دیگه) از دستور Detach استفاده میشه.. همون دور و ورا بگردی پیدا می کنی لامسبو!
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)