تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 8 از 8

نام تاپيک: مشکل با reactor

  1. #1
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض مشکل با reactor

    سلام.
    من نمی دونم چرا بعضی مواقع با reactor توی محاسباتش یه دفعه مثلا پارچه ورتکس هاش به هم میریزه و اصلا نمی زاره که کارم رو بکنم.
    من فکر می کردم به دلیل مشکلاتی و اشتباهات توی محاسبات هست مثلا دوتا شی rigged body که توی هم میرن یا ... .


    اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید.
    تشکر.

  2. 2 کاربر از /.,mnb بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    سلام


    ممکنه بخاطره کمبود سگمنت های کارته ؟
    آخه اگه یه قسمت کلا فقط face باشه و سگمنتا رون ناحیه خیلی کم یا اصلا نباشه ، ممکنه دو جسم برن توی هم
    البته اگه سگمنت ها زیادم باشن ، کار سنگنو پردازشم خیلی طولانی میشه


    به نظرم ممکنه از مناسب نبودن تعداد سگمنت ها باشه
    یه تستی بکن

  4. 2 کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض

    راستش نمی دونم هادی عزیز.
    پارچه که یه plane خیلی ساده با سگمنت های 30*20 هست که بعد از create animation اینجوری میشه.


    مگه برای شما هیچ وقت اتفاق نمی افته؟
    برای من که خیلی معمولی هست و همیشه قبلا اذیت می کردم و دوباره که بهش نیاز دارم اصلا نمیتونم درستش کنم. هم توی مکس 2007 این مشکل رو داشتم و هم حالا توی مکس 2009.
    به نظرتون میشه مشکل از پنجره ی property editor باشه؟(البته یه من تغییری توی این پنجره نمی دم و بعضی وقتها مشکلی ندارم.)

    تشــکر.

  6. 2 کاربر از /.,mnb بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #4
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    آها خوب من واسه پارچه که خیلی از این مشکلات واسم پیش اومده
    پارچه ها خیلی گیر میدن

    چرا پارچه رو با ابزار نمیسازی؟

    cloth ؟

    به نظرم که خیلی سریع تر و طبیعی ترم میشه
    با سگمنت های کمتر نرم تر و سریعتر هم پردازش میشه
    به نظر اول تمام انیمیشن ها رو با راکمتور بساز بعد پارچه رو با cloth بساز

  8. 3 کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #5
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض

    خیلی متشکرم هادی عزیز.
    راستش می خواستم اول با مادیفایر cloth بسازم ولی نمی دونم چه طوری این رو بسازم.
    من می خوام این پارچه ام مثل یه پرده ی پنجره باشه که پنجره باز شده و پرده رو با خودش برده پشت پنجره و البته پرده هم یه حالتی مصل پرده ی نیمه بسته شده و از بالا چروک و جمع شده باشه.
    برای همین با رکتور می خواستم این کار رو بکنم به این صورت که اول با تغییر و انیمیت ورتکس های بالایی پرده، پرده توی 50 فریم بسته بشه و بعد پنجره از فریم 70 تا 400 آروم باز بشه که فکر می کنم عملی باشه(با تیک زدن unyielding در property editor ).

    چه طوری میشه همچین کاری رو با مادیفایر cloth کرد؟

    تشکر.

  10. 2 کاربر از /.,mnb بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #6
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    خوب من تو این زمینه مشکل داشتم بعدش فهمیدم این راکتور خیلی به اندازه اجسام حساسه
    باید بری این یونیت رو روی متریک بذاری رو حساب متر و سانتیمتر اندازه بدی
    وگرنه اینطوری کوچیک باشه میریزه به همیا خیلی بزرگ هم همینطور
    یه کار دیگه هم اینه که scale رو تو تنظیمات راکتور کم و زیاد کنی تا درست بشه

  12. 3 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #7
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض

    سلام.

    از همه ی دوستان عزیز متشکرم که راهنمایی کردند.
    مشکلم حل شد.
    اول پرده رو با رکتور و بدون هیچ rigid body جمع کردم و بعد با cloth اونرو پشت پنجره انداختم که یه کمی مشکل توی چندتا دونه ورتکس داشت که با edit poly و ویرایش مدل حل شد.

    باز هم تشکر می کنم.
    پیروز باشید.

  14. 2 کاربر از /.,mnb بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #8
    ناظر انجمن فتوشاپ unicef's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2009
    محل سكونت
    Australia
    پست ها
    425

    پيش فرض

    سلام

    خب دوست من اینم بدون ...بعضی وقتا باید ورتکس ها با شی که قراره ثابت باشه Fix Vertices بشه خب شاید این کارم کرده باشید ولی

    باید در موقع انتخاب ورتکس ها دقت کنید امکان داره یه ورتکس جدا بشه این مشکل به هم ریختگی پیش میاد

    موفق باشید

  16. این کاربر از unicef بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •