وقتي که بحث از ارائه خدمات به خريداران کالا به ميان مي‌آيد اين گوگل، ياهو و MSN نيستند که مطرح مي‌شوند، بلکه موتور جست‌وجوي AOL درصدر قرار مي‌گيرد.

خبرگزاري سلام، بررسي‌هاي موسسه websideStory نشان مي‌دهد AOL در زمينه پيوند دادن مشتريان به سايت‌هاي تجارت الکترونيک و بالعکس بسيار موفق عمل کرده و پس از آن MSN، ياهو و گوگل رتبه‌هاي دوم تا چهارم را در اختيار دارند.
علي بهنام، مشاور عالي بازاريابي ديجيتال اين شرکت مي‌گويد 4 موتور جست‌وجوي برتر آمريکا بايد خود را هر چه بيشتر با نيازهاي خريداران هماهنگ کنند. به عنوان مثال تمام توجه گوگل به جست‌وجو است و چندان توجهي به ارائه خدمات تجاري و تفريحي ندارد.