Homefront

سازنده: Kaos Studios
ناشر: THQ
نویسنده:
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
پلتفورم: Xbox 360, PlayStation 3, Microsoft Windows
ژانر: First-person shoote
تاریخ انتشار: TBA
مد های بازی: Single-player, Multiplayer
اینجا یک بحران جهانی اقتصادی و انرژی است. چه می شود اگر این این مسائل بین المللی به بدترین سناریو منتهی شوند؟ در مورد فتح و مقهور سازی آمریکا توسط نیرو های کره شمالی چطور؟ این مقدمه Homefront است, PFS جدیدی که ساخته ی Kaos Studios سازنده ی عنوان Frontlines: Fuel of War است و انتشار آنرا THQ بر عهده دارد. نویسنده ی بازی John Milius نویسنده و کارگردان فیلم Red Dawn هستش. بازی حدود 20 سال آینده و در آمریکایی جنگ زده و ویران شده رخ خواهد داد. شما در بازی نقش یک سرباز تنها رو بازی میکنید, کسی که در یک گروه مقاومت عضو شده و برای نجات مبارزه می کند. ما اطلاعات اولیه رو بدست آوردیم. Erin Daly از Kaos Studios عقیده داره که Homefront نسبت به خیلی از بازی های FPS بر جسته تر و عالی تر خواهد بود و دست کم سه ویژگی کلیدی رو دارا هستش: نخست مکان های اون هستش که اصولا ویران شده ی منطقه های آشنای آمریکا می باشد. بازی در ایالت کلورادو شروع می شود, که هم اکنون به خاطر مناظر زیبای کوهای راکی اش شناخته شده است ولی مانند بقیه آمریکا در Homefront ویرانه هستش و Kaos عقیده دارد که این یک نگاه بیگانه خواهد بود. ویژگی دومی که Daly اشاره می کنه این هستش که Homefront عرضه خواهد کرد: نبرد با آهنگ رسیع که هیچ مجزاسازی و cutscene های سینمایی در آن وجود ندارد و همانند سری Half-Life , تمام گفتگو ها و رخداد های داستان بازی در زمان واقعی اتفاق خواهند افتاد. در نهایت سومین ویژگی که Kaos امید دارد که بازی رو خاص بکند سرگرمی اون هستش, مخصوصا سلاح ها و وسایل نقلیه ی بازی که از تکنولژی آینده استفاده می کنند, امروزه فقط در مرحله آزمایشگاهی قرار دارند ولی در بازی کاملا قابل استفاده خواهند بود.

Homefront نبرد های انفجاری در فاصله ی نزدیک رو در آمریکای ویران شده به تصویر خواهد کشید!
نمایشی که ما دیدیم, Daly اشاره داره که شامل قسمت های اولیه بازی هستش ولی شاید اولین مرحله بازی نباشه. بزرگترین تمرکز بر روی بخش کمپین مربوط حفظ موضوعات در یک نگاه اول شخص هستش که برای انتقال گیرا تر داستان می باشد.ما قسمتی از یک شهر کوچک در كلورادو را دیدم جائیکه در کل خراب است ,کاراکترمان توسط ساکنین پیدا شده و مورد بهبود قرار گرفته.کاراکتر بهوش میاد و میبینه که دو نفر از سربازان مقاوت بالای سر او ایستادن, از اینکه ما زنده بودیم شوکه شده بودند و اطلاعاتی رو راجع به کاراکترمون میدن. ما بلند شدیم و از شخصی که ما رو از میان یه حلبی آباد در اطراف کلورادو هدایت می کرد, پیروی می کردیم. رهبر مقاومت به ما اسلحه ی جدیدی رو داد, یک ACR نسخه سریعتر و سختر تفگ لوله کوتاه M4(سلاحی که توسط نیرو های نظامی امروزه بکار می رود) است. فقط چند لحظه بعد از اینکه ما مجهز به سلاح شدیم, شهر تحت حمله نیروهای دشمن که ظاهرا اون رو محاصره کرده بودن قرار گرفت. گروهان دشمن سخت و سریع با ماشین های شبیه جیپ Humvee وارد شدند و فورا پشت ماشین هاشون کاور گرفتند. شما باید مهاجمین رو بکشید, کاور پیدا کنید و چیزی رو به نام Goliath فعال کنید. فرمانده به ما دستور میده تا پوشش مناسب برای سربازان آماده نبرد فراهم بشه تا آنها از خیابان بگذرند و به انبار اصلی سلاح که شامل کنترولر برای Goliath هستش برسند. ما یک نفس گرفتیم و سپس با بقیه سرباز ها از ساختمان بیرون رفتیم و به سوی سربازان دشمن حمله کردیم. که هم گروهی هایمان اعلام خطر کردن که یک سرباز دشمن مجهز به مشک انداز بالای سقف ساختمانی قرار دارد که ما اون رو کشتیم و سلاحش رو بر داشتیم. به محض اینکه اون راکت انداز رو برداشتیم به سمت ماشینی از دشمن که داشت مستقیم به سمت ما نزدیک می شد گرفتیم و اون منفجر کردیم و از نزدیک لاشه ی شلعه ور اون جا خالی دادیم بطوریکه شدت اون ما رو پس زد تا اینکه اون در یک منظره ی زیبایی منفجر شد. بطوریکه Daly بعدا توضیح داد که این یکی از صحنه های بیشمارِ مهیج هستش که برای بازی تعبیه شده ولی این رخداد در هر بار یک جور اتفاق نخواهد افتاد.

Goliath تنها یکی از موارد مربوط به آینده هستش که شما با اون بازی خواهید کرد!
ما سرانجام وارد خانه ی اون طرف خیابان شدیم و شتابان مقداری فشنگ و کنترولر Goliath رو برداشتیم. این خودروی زرهی با خراب کردن دیوار وارد میشه. توسط کنترولری که بر داشتیم وسایل نقلیه دشمن رو از سرواخ یک دیوار به عنوان هدف های بعدی Goliath مشخص کردیم و این خودروی بدون سر نشین به دنبال اون اهداف خواهد رفت. توسط پوششی که Goliath ایجاد می کرد ما در موقعیت بهتری قرار گرفتیم تا به عقب بر گردیم و در نبرد حضور پیدا کنیم. با حرکت از میان پوشش ها ما به دشمنان شلیک می کردیم و اونا رو متوقف کرده بودیم بطوریکه اونا دسته دسته می رسیدند. درست موقعیکه به نظر می رسید ما داریم مسیر نبرد رو عوض میکنیم یه هواپیمای بمب افمن دشمن با شلیک موشکی, Goliath را منفجر کرد و این نمایش ما با یک انفجار تمام شد. اگر چه کاور یک بخش مهم از Homefront هستش ولی اینجا هیچ سیستمی که شما رو وادار به کاور گرفتن بکنه وجود نخواهد داشت. در عوض, مطابق اینکه بازی بر روی اکشن بدون توقف تمرکز دارد, شما حقیقتا باید به سرعت پشت هر چیزی برای سالم ماندن پنهان بشید. بازی عملا چندین محوطه ی نبرد داره که ما شاهد یکی از اونها بودیم. در طول بازی شما به 4 همراه که توسط کامیوتر کنترل می شوند خواهید پیوست و یک تیم موقتی رو تشکیل میدید که اونها هدف ها رو به شما میگن و برای کمک به رفتن شما از نقطه ی A به نقطه ی B , آتش حفاظتی ایجاد خواهند کرد. همچنین Homefront یک عنصر خیلی بزرگ multiplayer خواهد داشت که در حال حاضر Kaos بر روی جزئیات اون سکوت کرده است. بازی هم اکنون برای PC, Xbox 360 و PS3 در حال ساخت می باشد و تاریخ انتشار آن هنوز معلوم نیست!
تصاویری ازمحیط بازی:

کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
تریلر بازی:

[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
منبع:
e3.gamespot.com/story/6210629/homefront-exclusive-impressions-e3-first-look