تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 3 123 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 29

نام تاپيک: گارانتی ایران اچپی

  1. #1
    داره خودمونی میشه mechanic82's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    TEH
    پست ها
    69

    پيش فرض گارانتی ایران اچپی

    روز چهارشنبه رفتم نمایندگی ایران اچپی (میدون فردوسی) لپتاپ DV6-1199ee رو به قیمت 620 1 خریدم
    اولش همه چی خوب بود و با اینکه فرایند خرید 1 ساعت طول کشید ولی همیشه احترام زیادی برای مشتری قایل بودند.
    بعد از تست دستگاه تحویل داده شد.
    بعد از مراجعه به منزل و قبل از ریکاوری گرفتن از ویندوز در حدود نیم ساعت از روشن بودن دستگاه نگذشته بود که یهو تصویر شرو به پریدن کرد و تصویر زرد رنگ شد فورا دستگاه رو خاموش کردم.
    تا روز شنبه که به شرکت مراجعه کردم.
    اینبار منو به بخش مخصوص تعمیر راهنمایی کردند جمعا دو نفر تو این قسمت کار میکردن! و فضا بسیار شلوغ و کثیف بود همه جور قطعات باطل همه جا پرت شده بود اینجا بود که نا امید شدم از گارانتی که انتخاب کردم.
    کاغذی بمن دادن(یکی از اون دو نفر) و گفت که برو 4روز دیگه بیا جواب بگیر بعد از کلی جر و بحث و اینکه توضیح دادم تمامی قطعات 24 ساعت حداقل گارانتی تعویض دارن و من 620 1 پول دادم مثلا از یه گارانتی موتبر لپتاپ بخرم قبول نکردن و در اخر گفتن فردا تشریف بیارین اگه درست نشد تعویض میکنیم.
    از این واقعا پشیمونم که این گارانتی رو انتخاب کردم هیچ جا این تعداد کارمند رو تو هیچ شرکتی ندیده بودم.
    تو خونه نشسته بودم و داشتم فکر میکردم چه بلایی داره سر لپتاپم می یاد که زنگ زدن گفتن فردا بعد از ظهر تشریف بیارین تا تعویض کنیم لپتاپرو.
    نتیجه گیری با خودتون ...
    من در کل راضی نیستم.
    خدا میدونه فردا چی میخاد بشه.
    نتیجشو تو همینجا میزارم.
    Last edited by mechanic82; 06-06-2009 at 17:47.

  2. 4 کاربر از mechanic82 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    داره خودمونی میشه mechanic82's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2008
    محل سكونت
    TEH
    پست ها
    69

    پيش فرض

    ولی تا اینجا این DV6--1199ee
    بسیار زیباست بسیار سنگینه و بسیار قوی به نظر میاد (نیم ساعت باهاش کار کردم)
    بدیش اینه ویندوزش 32 بیته
    تازه بلو ری هم داره

  4. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه aliqq's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    زیر آسمون خدا !
    پست ها
    239

    پيش فرض

    ولی تا اینجا این DV6--1199ee
    بسیار زیباست بسیار سنگینه و بسیار قوی به نظر میاد (نیم ساعت باهاش کار کردم)
    بدیش اینه ویندوزش 32 بیته
    تازه بلو ری هم داره
    مبارکت باشه

    ایشالا برات تعویض کنن !!

    شما خودتون حضوری گرفتین،منو بگین که میخواستم پول بریزم به حسابشون تا واسم بفرستن !!

    اگه خراب شه میخوام هی پست بازی کنم و........

    چون واسم مقدور نیست پاشم به خاطر یه لپ تاپ تا تهران بکوبم بیام

    راستش کاملا دودلم کردی !

  5. #4
    حـــــرفـه ای H@mid-Vista's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    4,965

    پيش فرض

    مبارکت باشه

    ایشالا برات تعویض کنن !!

    شما خودتون حضوری گرفتین،منو بگین که میخواستم پول بریزم به حسابشون تا واسم بفرستن !!

    اگه خراب شه میخوام هی پست بازی کنم و........

    چون واسم مقدور نیست پاشم به خاطر یه لپ تاپ تا تهران بکوبم بیام

    راستش کاملا دودلم کردی !
    به طور كلی چون اچ پی در ایران كار مستقیم نمی كنه و نمایندگی ایران اچ پی هم خیلی زاغارته
    خریدش جالب نیست
    البته بهترین و با كیفیت ترین نوت بوكها هم مشكل دار میشن
    هفته قبل یك نوت بوك زیگورات 1310 برای شركت گرفتیم
    موقع نصب ویندوز مشكل داشت كه بردیم گفتن هاردش خرابه و كلا یك نوت بوك جدید دادن

    سعی كنین توپتون پر باشه

    خرید پستب و غیر مستقیم اصلا پیشنهاد نمیشه
    حتی موقع خرید مثلا بگین تو ردیف این مدل بالایی سمت چپ دومی رو بدین كه اگه خواست دستكاری كنه نتونه
    این مثال بود كه رندوم بده بهت

  6. این کاربر از H@mid-Vista بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #5
    آخر فروم باز scorpion818's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2008
    محل سكونت
    Global Village
    پست ها
    1,179

    پيش فرض

    البته متاسفانه همین ایران HP که می گید معتبرترین گارانتی برای HP هستش حالا ببینید بقیه که معتبر نیستند چی هستند!

  8. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه aliqq's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    زیر آسمون خدا !
    پست ها
    239

    پيش فرض

    به طور كلی چون اچ پی در ایران كار مستقیم نمی كنه و نمایندگی ایران اچ پی هم خیلی زاغارته
    خریدش جالب نیست
    البته بهترین و با كیفیت ترین نوت بوكها هم مشكل دار میشن
    هفته قبل یك نوت بوك زیگورات 1310 برای شركت گرفتیم
    موقع نصب ویندوز مشكل داشت كه بردیم گفتن هاردش خرابه و كلا یك نوت بوك جدید دادن

    سعی كنین توپتون پر باشه

    خرید پستب و غیر مستقیم اصلا پیشنهاد نمیشه
    حتی موقع خرید مثلا بگین تو ردیف این مدل بالایی سمت چپ دومی رو بدین كه اگه خواست دستكاری كنه نتونه
    این مثال بود كه رندوم بده بهت


    بله کاملا درسته ،تازه اگه بفهمه بنده شهرستانیم و موندگار نیستم احتمال این که جنس مشکل دارشونو، که نشون کردن، به بنده حواله کنن خیلی زیاده !!!!!!!

    ممنون بابت اطلاع رسانیتون فقط اگر لطف کنین و فردا بعد از تحویل لپ تاپ همینجا شرح اتفاقات و درصد رضایتتونو مرقوم بفرماین ! سپاس گذار میشوم

    موفق باشین

  9. #7
    اگه نباشه جاش خالی می مونه man7tomani's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2006
    محل سكونت
    VS/Projects
    پست ها
    439

    پيش فرض

    البته متاسفانه همین ایران HP که می گید معتبرترین گارانتی برای HP هستش حالا ببینید بقیه که معتبر نیستند چی هستند!
    کاملا کاملا تایید میشه
    همشون دزد هستن

  10. #8
    Banned
    تاريخ عضويت
    Apr 2006
    محل سكونت
    Human Factory
    پست ها
    7,281

    پيش فرض

    کلا نمایندگی ها همه اینطوری هستند ... فقط تجربی کار می کنند و نه علمی، و محیط کاملا غیر علمی هست !

    تنها و تنها سونی ایران رهجو هست که واحد گارانتی مجهزی داره

  11. این کاربر از REGISTERED USER بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  12. #9
    حـــــرفـه ای Pami's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    پست ها
    6,659

    پيش فرض

    ايران رهجو اصلا راهش با بقيه فرق داره ، مستقيم زير نظر سوني نظارت ميشه ، تامن قطعه مستقيم ميشه ، تعميركار هاش رو سوني آموزش ميده حتي ناظران ژاپني داره و سايت مجهز به انواع دستگاه هاي تست كننده داره ...

  13. #10
    پروفشنال behnam_n80's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    محل سكونت
    اصفهان
    پست ها
    525

    پيش فرض

    روز چهارشنبه رفتم نمایندگی ایران اچپی (میدون فردوسی) لپتاپ DV6-1199ee رو به قیمت 620 1 خریدم
    اولش همه چی خوب بود و با اینکه فرایند خرید 1 ساعت طول کشید ولی همیشه احترام زیادی برای مشتری قایل بودند.
    بعد از تست دستگاه تحویل داده شد.
    بعد از مراجعه به منزل و قبل از ریکاوری گرفتن از ویندوز در حدود نیم ساعت از روشن بودن دستگاه نگذشته بود که یهو تصویر شرو به پریدن کرد و تصویر زرد رنگ شد فورا دستگاه رو خاموش کردم.
    تا روز شنبه که به شرکت مراجعه کردم.
    اینبار منو به بخش مخصوص تعمیر راهنمایی کردند جمعا دو نفر تو این قسمت کار میکردن! و فضا بسیار شلوغ و کثیف بود همه جور قطعات باطل همه جا پرت شده بود اینجا بود که نا امید شدم از گارانتی که انتخاب کردم.
    کاغذی بمن دادن(یکی از اون دو نفر) و گفت که برو 4روز دیگه بیا جواب بگیر بعد از کلی جر و بحث و اینکه توضیح دادم تمامی قطعات 24 ساعت حداقل گارانتی تعویض دارن و من 620 1 پول دادم مثلا از یه گارانتی موتبر لپتاپ بخرم قبول نکردن و در اخر گفتن فردا تشریف بیارین اگه درست نشد تعویض میکنیم.
    از این واقعا پشیمونم که این گارانتی رو انتخاب کردم هیچ جا این تعداد کارمند رو تو هیچ شرکتی ندیده بودم.
    تو خونه نشسته بودم و داشتم فکر میکردم چه بلایی داره سر لپتاپم می یاد که زنگ زدن گفتن فردا بعد از ظهر تشریف بیارین تا تعویض کنیم لپتاپرو.
    نتیجه گیری با خودتون ...
    من در کل راضی نیستم.
    خدا میدونه فردا چی میخاد بشه.
    نتیجشو تو همینجا میزارم.
    eeeeeمنا بگو داشتم می رفتم فردا پس فردا بگیرمااااااااا

صفحه 1 از 3 123 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •