تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 8 از 8

نام تاپيک: فیزیک ماشین ( ریاضی )

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mohsen_3's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    qaZvin
    پست ها
    481

    پيش فرض فیزیک ماشین ( ریاضی )

    سلام
    من یه مسئله ریاضی دارم می خوام واسم حل کنید خودم بلد نیستم


    با Sin , Cos و این چیزاست
    مقدار M , N رو باید چه جوری بدست بیاری


    مثلا وقتی ماشین زاویش 0 ه یعنی همین الان M > 0 و N = 0
    یا مثلا وقتی زاویه ی ماشین 45 درجه مثلا M > 0 و N < 0 ( N باید منفی باشه چون ماشین باید به طرف بالا باشه و باید از y ماشین کم بشه Car.Y = Car.Y + (-N) )


    خلاصه مقدار M ، N رو باید یه جوری بدست بیا ری که انگار ماشین داره در جهت زاویه ش جلو می شه نه بر اساس محورهای X و Y



  2. #2
    اگه نباشه جاش خالی می مونه n340's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2007
    محل سكونت
    0511
    پست ها
    371

    پيش فرض

    هههههههههههههااااااااااا

  3. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mohsen_3's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    qaZvin
    پست ها
    481

    پيش فرض

    کسی جواب این سوال رو نمی دونه ؟ تو انجمن به این بزرگی

  4. #4
    پروفشنال Luxe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    LuXe LaNd
    پست ها
    631

    پيش فرض

    این جور که شما میگی باید از مختصات قطبی استفاده کرد.m ,n رو برحسب یه تابع از تتا نوشت

    تو انجمن ریاضی مطرح کن.جالب بود

  5. #5
    حـــــرفـه ای Moh3en_DDD's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2005
    محل سكونت
    1391
    پست ها
    3,761

    پيش فرض

    برادر این چیزی که شما داری میگیا بنده از زبون یکی از دانشجوهای رشته ی کنترل شنیدم می تونی از اونا کمک بگیری : دی

    من خودم یه زمانی خیلی دنبال راه حل این مشکل می گشتم به این نتیجه رسیدم که اطلاعات x و y و چرخش در راستای x و راستای y ( زاویه ای که امتداد ماشین با محور x ها میسازه - چون دو بعدی داری کار می کنی چرخش y نداری ) رو توی یه ماتریس میریزی بعد ماتریس رو با یه ماتریس دیگه که ماتریسیه که می خوای ماشین طبق اون انتقال بیابه جمع می کنی ( یا ضرب می کنی یا انتقال تحت اون انتقال میدی . چون خیلی وقت بیش بود اصلا یادم نیست ) . حاصلش یه ماتریسیه که نشون میده ماشین تحت چه زاویه ای بره به کدوم مختصات ...
    Last edited by Moh3en_DDD; 31-05-2009 at 21:43.

  6. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه mohsen_3's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2007
    محل سكونت
    qaZvin
    پست ها
    481

    پيش فرض

    سلام محسن جان
    نه بابا اینقدر کار نداره
    بلاخره راهشو پیدا کردم
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    همین

    خدا پدر pesian desinger رو بیامرزه
    angle هم زاویه ماشینه

  7. این کاربر از mohsen_3 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  8. #7
    آخر فروم باز amir_rahmani's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    1,183

    پيش فرض

    بابا شما ها مخیداااااااااااا...

  9. #8
    حـــــرفـه ای Moh3en_DDD's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2005
    محل سكونت
    1391
    پست ها
    3,761

    پيش فرض

    ایول


    چون قبلا خودم این مشکل رو داشتم و اون برنامه ای که استفاده می کردم cos و sin اینا حالیش نمی شد , سوال شوما رو هم که دیدم رفتم تو همون حال و هوا : دی
    Last edited by Moh3en_DDD; 08-06-2009 at 12:04.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •