تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 5 از 5

نام تاپيک: کمک در مورد رندر کامپوزیت ماشین

  1. #1
    داره خودمونی میشه mojanimator's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    محل سكونت
    بندرعباس
    پست ها
    100

    پيش فرض کمک در مورد رندر کامپوزیت ماشین

    سلام بر همه!!
    من یه ماشین ساختم و در ب در دنبال یه روش می گشتم که طبیعی رندر بشه . تو گالری سایت هم چند نمونه از کارای طبیعی رو دیدم و خیلی کف کردم. (منظورم کاراییه که تو محیط طبیعی میزارن) بالاخره بعد از تحقیقات فراوان (دی) این عکس رو پیدا کردم ولی هیچی ازش نمی فهمم. لطفآ یکی مراحل این عکس رو تک تک و کامل برام آموزش بده. (البته اگه زحمتی نیست) در ضمن اون کارایی رو که با فتوشاپ انجام داده رو اگه میشه بصورت تصویری بهم بگین
    ممنون.
    یا علی!!

  2. این کاربر از mojanimator بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  3. #2
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    خوب دوست عزیز اولین چیزی که باعث طبیعی شدن کارت میشه نور پردازی و متریال مناسب هستش...
    میتونی با متریال Carpaint یه متریال عالی بسازی...
    برای نور پردازی هم میتونی از نور های Photometric و یا mr sun ها و یا Dirt استفاده کنی...
    باید بری به قسمت View و بعد Viewport Background و بعد تو قسمت file عکستو انتخاب کنی....و بعد گزینه های match Bitmap و Display Background و Lock zome انتخاب کنی....
    برای اینکه بتونی توی محیط واقعی رندر کنی باید یه plane زیر ماشین بزاری و دقیقا دوربینتو با محیط match ( هماهنگ ) ...
    نور پردازی هم که گفتم خیلی تاثیر داره...
    بعد باید به قسمت render بری و گزینه ی Enviroment انتخاب کنی...
    بعد باید توی Enviroment ماده ی Enviromet / Background swicher [mi انتخاب کنی....
    حالا همین ماده رو باید ببری توی قسمت متریال editor...
    توی قسمت Background باید عکسی که میخوای توش رندر کنی باید بزاری...
    توی قسمت Enviroment / Reflection یه عکس Hdir بزاری...
    حالا باید برای Plane خودت یه ماده انتخاب کنی که این ماده Matte / Shadow /Reflection [ mi نام داره...
    حالا باید تو قسمت Camera Mapped Background اون ماده ای که برای Enviroment گزاشتی رو بگیری و توی اونجا بندازی...
    حالا اگه رندر بگیری سایه هات روی عکس Back Ground میوفته...

  4. 10 کاربر از b3dnet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    داره خودمونی میشه mojanimator's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    محل سكونت
    بندرعباس
    پست ها
    100

    پيش فرض

    اقا دمت گرم.
    یه سوال. یعنی ساخت این کار به فتوشاپ هیچ ربطی نداره؟ یعنی اون عکس سیاه و سفید ماشین (که فکر کنم اسمش کانال الفا باشه) رو نباید تو فتوشاپ ساخت؟

  6. این کاربر از mojanimator بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #4
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    خواهش میکنم...
    فکر کنم این کانال آلفا بیشتر برای طبیعی شدن رندر استفاده میشه...
    شما میتونی کانال آلفارو بگیری و توی Photoshop با رندر اصلی ادغام کنی...

  8. این کاربر از b3dnet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #5
    داره خودمونی میشه mojanimator's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    محل سكونت
    بندرعباس
    پست ها
    100

    پيش فرض

    خوب دوست عزیز اولین چیزی که باعث طبیعی شدن کارت میشه نور پردازی و متریال مناسب هستش...
    میتونی با متریال Carpaint یه متریال عالی بسازی...
    برای نور پردازی هم میتونی از نور های Photometric و یا mr sun ها و یا Dirt استفاده کنی...
    باید بری به قسمت View و بعد Viewport Background و بعد تو قسمت file عکستو انتخاب کنی....و بعد گزینه های match Bitmap و Display Background و Lock zome انتخاب کنی....
    برای اینکه بتونی توی محیط واقعی رندر کنی باید یه plane زیر ماشین بزاری و دقیقا دوربینتو با محیط match ( هماهنگ ) ...
    نور پردازی هم که گفتم خیلی تاثیر داره...
    بعد باید به قسمت render بری و گزینه ی Enviroment انتخاب کنی...
    بعد باید توی Enviroment ماده ی Enviromet / Background swicher [mi انتخاب کنی....
    حالا همین ماده رو باید ببری توی قسمت متریال editor...
    توی قسمت Background باید عکسی که میخوای توش رندر کنی باید بزاری...
    توی قسمت Enviroment / Reflection یه عکس Hdir بزاری...
    حالا باید برای Plane خودت یه ماده انتخاب کنی که این ماده Matte / Shadow /Reflection [ mi نام داره...
    حالا باید تو قسمت Camera Mapped Background اون ماده ای که برای Enviroment گزاشتی رو بگیری و توی اونجا بندازی...
    حالا اگه رندر بگیری سایه هات روی عکس Back Ground میوفته...
    ببخشید دوست عزیز. اینا رو که گفتی می تونی روی عکس نشون بدی ؟(Enviromet / Background swicher.قسمت . Background.Enviroment / Reflection و Camera Mapped Background)
    ممنون!

  10. این کاربر از mojanimator بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •