خوب دوست عزیز اولین چیزی که باعث طبیعی شدن کارت میشه نور پردازی و متریال مناسب هستش...
میتونی با متریال Carpaint یه متریال عالی بسازی...
برای نور پردازی هم میتونی از نور های Photometric و یا mr sun ها و یا Dirt استفاده کنی...
باید بری به قسمت View و بعد Viewport Background و بعد تو قسمت file عکستو انتخاب کنی....و بعد گزینه های match Bitmap و Display Background و Lock zome انتخاب کنی....
برای اینکه بتونی توی محیط واقعی رندر کنی باید یه plane زیر ماشین بزاری و دقیقا دوربینتو با محیط match ( هماهنگ ) ...
نور پردازی هم که گفتم خیلی تاثیر داره...
بعد باید به قسمت render بری و گزینه ی Enviroment انتخاب کنی...
بعد باید توی Enviroment ماده ی Enviromet / Background swicher [mi انتخاب کنی....
حالا همین ماده رو باید ببری توی قسمت متریال editor...
توی قسمت Background باید عکسی که میخوای توش رندر کنی باید بزاری...
توی قسمت Enviroment / Reflection یه عکس Hdir بزاری...
حالا باید برای Plane خودت یه ماده انتخاب کنی که این ماده Matte / Shadow /Reflection [ mi نام داره...
حالا باید تو قسمت Camera Mapped Background اون ماده ای که برای Enviroment گزاشتی رو بگیری و توی اونجا بندازی...
حالا اگه رندر بگیری سایه هات روی عکس Back Ground میوفته...