تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 8 از 8

نام تاپيک: سوال.... چهره در مکس

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه saaaraaa's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    نيستم كلآ :))
    پست ها
    466

    2 سوال.... چهره در مکس

    سلام سلام

    بچه ها يه سوال در مورد چگونگي کشيدن چهره تو برنامه مکس دارم


    چجوري ميتونم چهرم رو طراحي کنم که در نماهاي مختلف تغيير نکنه؟!

    مثلا از نماي روبرو خوبه و هيچ مشکلي نداره بعد ميبينم از نماي Left هيچ چيزيش معلوم نيست که چي هستش.

    دومين سوالم در رابطه با کشيدن اجزا بدن به طريقه باکسينگ هستش....

    اونم همين مشکل رو دارم...طراحي که ميکنم اول اينکه ورتکس ها با هم تداخل ميکنند و نافرم ميشه...بعد اينکه از نماي left خوبه ولي از نماي front افتضاحه

    همين....مرسي

  2. 2 کاربر از saaaraaa بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    سلام


    ببینید در مورد سوال اول
    مثلا اون کاری که من واسه نظر خواهی گزاشتم عکس نیست
    اون کلا سه بعدیه
    یعنی از یه چیزی شبیه باکس یا plan شروع میشه و کلا شکل سه بعدی به خودش میگیره
    و از هر نما که بهش نگاه کنید ، فرم صورت داره

    و شما اول باید مکستونو قوی کنید و بعدش به سراغ آموزش های ساخت صورت برید
    مکن خودم روش line رو استفاده میکنم و بیشتر قبولش دارم


    برای سوال بعدیتم همچین جوابیه
    یعنی شما باید توی همه نما ها آبجکتو شبیه مدل واقعی کنید وگرنه اینکارو به طور اوتوماتیک خوده مکس انجام نمی ده

  4. 7 کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه saaaraaa's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    نيستم كلآ :))
    پست ها
    466

    پيش فرض

    سلام


    ببینید در مورد سوال اول
    مثلا اون کاری که من واسه نظر خواهی گزاشتم عکس نیست
    اون کلا سه بعدیه
    یعنی از یه چیزی شبیه باکس یا plan شروع میشه و کلا شکل سه بعدی به خودش میگیره
    و از هر نما که بهش نگاه کنید ، فرم صورت داره

    و شما اول باید مکستونو قوی کنید و بعدش به سراغ آموزش های ساخت صورت برید
    مکن خودم روش line رو استفاده میکنم و بیشتر قبولش دارم


    برای سوال بعدیتم همچین جوابیه
    یعنی شما باید توی همه نما ها آبجکتو شبیه مدل واقعی کنید وگرنه اینکارو به طور اوتوماتیک خوده مکس انجام نمی ده
    ممنون از راهنماييتون

  6. این کاربر از saaaraaa بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #4
    WorkHard / P!ayHard pcforlife's Avatar
    تاريخ عضويت
    May 2009
    محل سكونت
    S t r e t f o r d   E n d
    پست ها
    4,095

    پيش فرض

    سلام
    اگه تصویر یک چهره را از نمای رو به رو و نیم رخ داشته باشی، بعد از وارد کردن عکس ها به وسیله Viewport Background، می تونی به وسیله ابزار Line و نهایتا مدیفایر Surface چهره را طراحی کنی. این کار هم وقت گیره و هم نیاز به مهارت داره. با این حال به نظر من بهترین روش است.

  8. این کاربر از pcforlife بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #5
    اگه نباشه جاش خالی می مونه saaaraaa's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    نيستم كلآ :))
    پست ها
    466

    پيش فرض

    مرسي...من نماي نيمرخ و تمام رخ رو دارم

    تمام رخ رو يک پلن با همون اندازه عکسم تو نماي front درست کردم و عکسم رو انداختم روش...براي نيمرخ هم همين کار رو در نماي left انجام دادم....

    بعد اينکه با پلن و اديت پلي شروع به کار و تکرار پلن ها کردم که ديدم هرچه بيشتر پيش برم بدتر ميشه...

    ممنون از راهنماييت

  10. این کاربر از saaaraaa بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #6
    پروفشنال mr_max's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    پست ها
    526

    پيش فرض

    مدلسازی صورت چیزی نیست که بشه تو چند تا خط توضیح داد
    این روش مدلسازی رو من بیشتر میپسندم ببین
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    12 تا part آموزشی خیلی مفید داره
    حتما نگاه کن همه چی دستت میاد
    موفق باشی

  12. 2 کاربر از mr_max بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #7
    اگه نباشه جاش خالی می مونه saaaraaa's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    نيستم كلآ :))
    پست ها
    466

    پيش فرض

    مدلسازی صورت چیزی نیست که بشه تو چند تا خط توضیح داد
    این روش مدلسازی رو من بیشتر میپسندم ببین
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    12 تا part آموزشی خیلی مفید داره
    حتما نگاه کن همه چی دستت میاد
    موفق باشی

    ممنونم ازت مکس..... حتما دانلود ميکنم و نگاه ميکنم...بيبنم به کجا ميرسم.


    مرسي پسر

  14. 3 کاربر از saaaraaa بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  15. #8
    آخر فروم باز Warden's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jul 2008
    محل سكونت
    تربت سی تی :دی
    پست ها
    1,320

    پيش فرض

    فک کنم بل کل تو پنجره ی perspective کار کنی خیلی بهتر است

  16. این کاربر از Warden بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •