تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 6 از 6

نام تاپيک: ایجاد خرابی و خش و مش روی اجسام ( چوب )

  1. #1
    اگه نباشه جاش خالی می مونه 3ッドマクス's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    پست ها
    381

    پيش فرض ایجاد خرابی و خش و مش روی اجسام ( چوب )

    سلام من تو کارهای حرفه ای می بینم کنده کاریهای زیادی رو اجسام هست برای مثال یه تیکه چوب خیلی طبیعی هست کنده کاری شده که فکر نمیکنم طرف اومده باشه با دست اینطوری کرده باشه احتمالا با اعمال یه تکستچر و روشی اینکار رو انجام میدن اما من این روش رو بلد نیستم از دوستان میخوام یکی کمک کنه واقعا ممنون میشم . برای مثال عکس زیر رو ببینید !



    من چطوری میتونم یه همچین چوبی در بیارم که سرش اینطوری باشه ! آیا تنها راهش اینه که دستی کنده کاری روش کنم ؟

  2. #2
    آخر فروم باز Dark Kingdom's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2008
    محل سكونت
    خونه
    پست ها
    1,737

    پيش فرض

    سلام

    با Displace منتال ری و وی ری میشه .
    با Zbrush میشه .
    با Boolean هم میشه .

    بهترینش اینه که با Zbrush مدل کنی بعد یه تکسچری که بامپ و دیسپلیس داره رو بدی .

  3. 7 کاربر از Dark Kingdom بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  4. #3
    اگه نباشه جاش خالی می مونه 3ッドマクス's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    پست ها
    381

    پيش فرض

    سلام

    با displace منتال ری و وی ری میشه .
    با zbrush میشه .
    با boolean هم میشه .

    بهترینش اینه که با zbrush مدل کنی بعد یه تکسچری که بامپ و دیسپلیس داره رو بدی .
    خیلی ممنون دوست عزیز فقط میشه یکم بیشتر توضیح بدی من زیاد روی این چیزهاش کار نکردم
    زیبراش هم کلا اصلا روش کار نکردم با همون مکس بهتره ! آیا با زیبراش طبیعی تر میشه ؟
    آموزشی چیزی ازش نداری به صورت تصویری نباشه چون adsl ام قطع شده الان دایل آپی هستم ...

  5. #4
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    ممنون از بابک عزیز بابت راهنمایی
    خو باید بگم که displace یه طرح عکس هستش که به وسیله ی اون میشه تو رفتگی و برامدئگی هایی رو تو ی جسم ایجاد کرد....
    zbrush توی کار خیلی راحتت تر از مکس هستش که میتونی به راحتی خوطوط و تو رفتگی و برامدگی هایی که میخوای رو جسمت ایجاد کنی....
    با Boolean که فکر کنم هم سخت تر و هم حوصله ی بیتری بخواد به این صورته که بابد جسمی مانند جسمی که یمخوای فرو رفتگی باشه ایجاد کنی و از جسم اصلی کم کنی که فکر کنم با وجود Displace و zbrush این کار کمی بی هوده و سخت باشه...

  6. 9 کاربر از b3dnet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #5
    آخر فروم باز Dark Kingdom's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2008
    محل سكونت
    خونه
    پست ها
    1,737

    پيش فرض

    خیلی ممنون دوست عزیز فقط میشه یکم بیشتر توضیح بدی من زیاد روی این چیزهاش کار نکردم
    زیبراش هم کلا اصلا روش کار نکردم با همون مکس بهتره ! آیا با زیبراش طبیعی تر میشه ؟
    آموزشی چیزی ازش نداری به صورت تصویری نباشه چون adsl ام قطع شده الان دایل آپی هستم ...
    خواهش

    آره با Zbrush هم راحته هم طبیعی . راستش آموزش ساختن اشیاء رو تاحالا ندیدم واسه Zbrush . هرچی بوده کاراکتر بوده ولی با ابزارهاش اصلا" کاری نداره ساختنه چنین چیزی .

    اگه فقط با تکسچر بخوای بسازی . یه Box مثلا" به عنوان اون چوبه بساز . بعد برو تو سایته Vray-materials.de و توی قسمت سرچ Wood سرچ کنی انواع تکسچر چوب ها که مخصوص V-Ray هستن میان که هم Bump دارن هم Displace . از اونا که استفاده کنی دیگه هم واقعی میشه هم اون ترک ها و خش ها داره .

  8. 5 کاربر از Dark Kingdom بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه 3ッドマクス's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    پست ها
    381

    پيش فرض

    خیلی خیلی ممنون میرم تست کنم ببینم میشه :ی
    ویرایش : موفق نشدم :ی . میگم آموزشی چیزی از این مبحث نیست ؟
    Last edited by 3ッドマクス; 07-04-2009 at 20:50.

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •