در موقع آپدیت malwarebytes' anti-malware چند مشکل دارم:
مشکل اول زمانی هست که ورژن جدید محصول میاد. وقتی که ورژن 1.33 روی سیستم بود و بعد از مدتی ورژن جدید تر 1.34 آمد, در موقع آپدیت با مشکل مواجه شدم و در هنگام آپدیت پیغام داد که ورژن جدید اومده و آپدیت رو تمام نکرد و malwarebytes' anti-malware دیگه باز نشد و پیغام خطا ظاهر میشد. و بعد از پاک کردن malwarebytes' anti-malware و نصب ورژن جدید هم باز مشکل پا بر جا بود. مجبور به تعویض ویندوز شدم. میخواستم علت این مشکل رو بدونم و راه حلش رو که چطوری با اومدن ورژن جدید به این مشکل برنخورم و چطوری ورژن جدید رو جایگزین ورژن قبلی کنم بدون به وجود اومدن مشکل؟
مشکل بعدی اینه که بعد از تعویض ویندوز و نصب ورژن 1.34 (آخرین ورژن) نزدیک 1.6 مگ آپدیت اولیه انجام شد. روز بعد که خواستم آپدیت کنم تقریبا نزدیک همون مقدار اولیه آپدیت داشت. میخواستم بدونم که آپدیت malwarebytes' anti-malware به همین صورت هست و یا باز هم مشکلی وجود داره و لطفا راه حل مشکل رو هم بیان کنید.
دوست عزيزدر مورد آمدن ورژن جديد، اين محصول اين گونه کار ميکنه که وقتی محصول جديد رو اعلام ميکنه و شما تأييد آپديت ميزنيد، محصول جديد رو دريافت ميکنه و بعد دريافت پروسه نصب محصول جديد رو انجام ميده، شما در اين حالت ميتونيد اگه با آپديت خودکار تغییر ورژن محصول مشکل دارين و متوجه شدين که محصول ورژن جديد داره از خود سايت محصول، محصول جديد رو دريافت و نصب کنيد،
در مورد آپديت محصول هم بايد بگم که اينگونه هست که وقتی در هر دفعه که محصول نياز به آپديت پيدا ميکنه، ديتا بيس قبلی خودش رو پاک ميکنه و فايل جديد رو جايگزين آن ميکند، يعنی اين مقدار آپديت طبيعی هست، و اصول کار آپديت اين محصول اينگونه هست
يک پيشنهاد ديگه اين که چون اين محصول رو بيشتر دوستان برای اسکن مورد استفاده قرار ميدن ميتونيد از نسخه Portable آن استفاده کنيد، که بدون نصب هست و بروز هم ميشه...و ميتوانيد محصول رو هميشه با جديدترين آپديت براحتی برای سيستم ديگری جابجا کنيد
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید