سلام دوستان گلم
بچه ها دلیل ینکه ماشین میکوبه و عذاب آور میشه توی دست اندازها چیه ؟ و چه راه حلی واسش سراغ دارید؟
سلام دوستان گلم
بچه ها دلیل ینکه ماشین میکوبه و عذاب آور میشه توی دست اندازها چیه ؟ و چه راه حلی واسش سراغ دارید؟
تعویض کردن کمک فنر ها
احتمالا کارایی خودشون رو دیگه از دست دادن
ارتفاع که نزدین؟؟؟ یعنی فنر هارو که نبریدین؟؟
یعنی حتما باید عوض کنیم ؟ خیلی گرونه که آخه :-s
دوو سیلو مثلا کمکهاش چه قیمته؟
نه فنر ها دست نخورده
Last edited by ar.behnam; 12-03-2009 at 01:28.
این به علت اینه که کمک ماشینها بنابر نوع کاربریشون به دو صورت هستش
این کوبش احتمالا مال اینه که فتر های ماشین شما کاملا کامفورت نیستش
- camfort
- sport
مثلا توی دوو ها بعلت کار شدن فنر لول احساس راحتی بیشتری رو به راننده میده اما برای پیچشهای ناگهانی یا جاده های شوسه اصلا مناسب نیست
چرا دوو ما پس اینقدر زیاد میکوبه؟
چون دیگه کاراییش رو از دست داده
احتمالا الان کمک هات روغن دادن بیرون
میتونی خیلی راحت به یه جلوبندی ساز نشن بدی
راستی اگه مدت زیادی اینطوری بمونه اتاق ماشینت به صدا میفته ها
با سلام
میخواستم بپرسم علت کوبش فنرهای عقب 405 صفر چیه؟
میتونه به علت ارتفاع زیاد اونها باشه؟ اگه ارتفاعشو کم کنیم بهتر میشه؟
علتش همونیه که گفتم
405 فنر لول داره منتها خیلی ضعیفه
بنظرم جنبه های اسپرت این ماشین برای طراح مهمتر از راحت بودنش بوده
علت کوبش فنر های دوو تون هم همونیه که امیر جان توضیح دادن , فنرهات موقع تعویضش رسیده![]()
Last edited by tatu_lover1366; 29-03-2009 at 13:05.
خب احتمالا دووی عزیزتون رو توی سرعت زیاد درون یک چاله ننداختین.
اگه اینطوری باشه دیگه کار کمک تموم شده و باید تعویض بشه چون حساسیت زیادی دارن کمکهای دوو در عین راحتی به ضربه های سخت خیلای حساس هستن.
راهی برای نرم تر کردنش هست؟
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)