تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 12

نام تاپيک: کوبیدن اتومبیل، علت ؟، راه حل؟

  1. #1
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    ..::Dream::land ::..
    پست ها
    1,196

    10 کوبیدن اتومبیل، علت ؟، راه حل؟

    سلام دوستان گلم
    بچه ها دلیل ینکه ماشین میکوبه و عذاب آور میشه توی دست اندازها چیه ؟ و چه راه حلی واسش سراغ دارید؟

  2. #2
    حـــــرفـه ای D r i v e r's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    کرمانشاه
    پست ها
    4,985

    پيش فرض

    سلام دوستان گلم
    بچه ها دلیل ینکه ماشین میکوبه و عذاب آور میشه توی دست اندازها چیه ؟ و چه راه حلی واسش سراغ دارید؟
    تعویض کردن کمک فنر ها
    احتمالا کارایی خودشون رو دیگه از دست دادن
    ارتفاع که نزدین؟؟؟ یعنی فنر هارو که نبریدین؟؟

  3. این کاربر از D r i v e r بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  4. #3
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    ..::Dream::land ::..
    پست ها
    1,196

    پيش فرض

    تعویض کردن کمک فنر ها
    احتمالا کارایی خودشون رو دیگه از دست دادن
    ارتفاع که نزدین؟؟؟ یعنی فنر هارو که نبریدین؟؟
    یعنی حتما باید عوض کنیم ؟ خیلی گرونه که آخه :-s
    دوو سیلو مثلا کمکهاش چه قیمته؟

    نه فنر ها دست نخورده
    Last edited by ar.behnam; 12-03-2009 at 01:28.

  5. #4
    اگه نباشه جاش خالی می مونه tatu_lover1366's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    mashhad
    پست ها
    366

    پيش فرض

    این به علت اینه که کمک ماشینها بنابر نوع کاربریشون به دو صورت هستش
    • camfort
    • sport
    این کوبش احتمالا مال اینه که فتر های ماشین شما کاملا کامفورت نیستش
    مثلا توی دوو ها بعلت کار شدن فنر لول احساس راحتی بیشتری رو به راننده میده اما برای پیچشهای ناگهانی یا جاده های شوسه اصلا مناسب نیست

  6. این کاربر از tatu_lover1366 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #5
    آخر فروم باز
    تاريخ عضويت
    Oct 2007
    محل سكونت
    ..::Dream::land ::..
    پست ها
    1,196

    پيش فرض

    این به علت اینه که کمک ماشینها بنابر نوع کاربریشون به دو صورت هستش
    • camfort
    • sport
    این کوبش احتمالا مال اینه که فتر های ماشین شما کاملا کامفورت نیستش
    مثلا توی دوو ها بعلت کار شدن فنر لول احساس راحتی بیشتری رو به راننده میده اما برای پیچشهای ناگهانی یا جاده های شوسه اصلا مناسب نیست
    چرا دوو ما پس اینقدر زیاد میکوبه؟

  8. #6
    حـــــرفـه ای D r i v e r's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    کرمانشاه
    پست ها
    4,985

    پيش فرض

    چرا دوو ما پس اینقدر زیاد میکوبه؟
    چون دیگه کاراییش رو از دست داده
    احتمالا الان کمک هات روغن دادن بیرون
    میتونی خیلی راحت به یه جلوبندی ساز نشن بدی
    راستی اگه مدت زیادی اینطوری بمونه اتاق ماشینت به صدا میفته ها

  9. این کاربر از D r i v e r بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  10. #7
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    May 2007
    پست ها
    18

    پيش فرض

    با سلام

    میخواستم بپرسم علت کوبش فنرهای عقب 405 صفر چیه؟

    میتونه به علت ارتفاع زیاد اونها باشه؟ اگه ارتفاعشو کم کنیم بهتر میشه؟

  11. #8
    اگه نباشه جاش خالی می مونه tatu_lover1366's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2009
    محل سكونت
    mashhad
    پست ها
    366

    پيش فرض

    با سلام

    میخواستم بپرسم علت کوبش فنرهای عقب 405 صفر چیه؟

    میتونه به علت ارتفاع زیاد اونها باشه؟ اگه ارتفاعشو کم کنیم بهتر میشه؟
    علتش همونیه که گفتم
    405 فنر لول داره منتها خیلی ضعیفه
    بنظرم جنبه های اسپرت این ماشین برای طراح مهمتر از راحت بودنش بوده

    علت کوبش فنر های دوو تون هم همونیه که امیر جان توضیح دادن , فنرهات موقع تعویضش رسیده
    Last edited by tatu_lover1366; 29-03-2009 at 13:05.

  12. 3 کاربر از tatu_lover1366 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #9
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    خب احتمالا دووی عزیزتون رو توی سرعت زیاد درون یک چاله ننداختین.
    اگه اینطوری باشه دیگه کار کمک تموم شده و باید تعویض بشه چون حساسیت زیادی دارن کمکهای دوو در عین راحتی به ضربه های سخت خیلای حساس هستن.

  14. این کاربر از rami_hemi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  15. #10
    در آغاز فعالیت
    تاريخ عضويت
    May 2007
    پست ها
    18

    پيش فرض

    علتش همونیه که گفتم
    405 فنر لول داره منتها خیلی ضعیفه
    بنظرم جنبه های اسپرت این ماشین برای طراح مهمتر از راحت بودنش بوده

    علت کوبش فنر های دوو تون هم همونیه که امیر جان توضیح دادن , فنرهات موقع تعویضش رسیده
    راهی برای نرم تر کردنش هست؟

صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

برچسب های این موضوع

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •