es همون کمریه فقط اتاقش عوض شده با یه سری آپشن دیگه..از لحاظ فنی و مکانیکی یکی هستند
درزبندیش از کمری بهتره در نتیجه میزان صدای نفوذی به داخل فوق العاده کمه
متریال و مواد مورد استفاده چه در داخل چه خارج فوق العاده با کیفیت هستند
بازار دست دومش افتضاحه یعنی 80 بخرید 60 هم نمیتونید بفروشید
توقع رانندگی اسپرت هم ازش نداشته باشید چون هندلینگ خیلی ضعیفی داره و بر اساس موتور ترند 78 جی بیشتر نمیتونه شتاب جانبی تحمل کنه و دچار عارضه بادی رول میشه.
530 هم با 80 تومن نمیتونید بخرید مگر تصادف داشته باشه.
520 با 80 تومن میشه خیلی تمیزش رو خرید ولی موتورش ضعیفه و خوب راه نمیره
پ.ن:کمری 6 سیلندر البته یا اریون
درسته تا حدودی میشه گفت ES نسخه لوکس شده تویوتا کمری هست و ارزونترین ماشین Lexus با قیمت حدود 30 هزار دلار، ولی اینکه این چیز بدیه یا خوب جای سواله خودش، در مورد مقایسه با سری 5 خیلی درست نیست چون ارزونترین مدل سری 5 تقریبا 10 هزار دلار از ES گرونتره و بهتره با سری 3 مقایسه بشه گرچه از خیلی از جهات بهتر از سری 3 هست!
در مورد هندلینگ و پرفرمنس اصلا با نظرتون موافق نیستم درسته این ماشین ماشین اسپرتی نیست ولی شما باید اینو با ماشینهای هم کلاس خودش مقایسه کنی، مثلا مسخرست حتی مقایسه این این ماشین با 520 چون موتور 520 خیلی ضعیفتر از این چیزهاست که بشه با ES 350 مقایسش کرد شتاب 0 تا 100 این ماشین 6.4 ثانیست و موتورش 272 اسب بخاره که نسبت به موتور 3.5 لیتری کمری کمی قوی تره، 520 موتورش 170 اسبه فقط که اصلا برای ماشینی در این کلاس خوب نیست حتی 530 هم نمیتونی با ES دست و پنجه نرم کنه با موتور 230 اسبیش.
به نظر من ES واقعا در کلاس خودش از هر نظری یکی از بهترین هاست و با سلیقه ای ایرانی هم خیلی جور در میاد گارانتی فوق العاده ای هم داره.
اینم یه Review کامل از این ماشین حتی بخونید.
کد:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید