تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 12

نام تاپيک: ساخت Spoon قاشق

  1. #1
    آخر فروم باز ali_ranger22's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    تـهران
    پست ها
    6,086

    پيش فرض ساخت Spoon قاشق

    سلام
    من فعلا دارم با یه سری اموزش های انگلیسی کار با پولی گان ها و... رو یاد میگیرم
    الان اینجا گیر کردم



    من باید مثل این در بیارم ولی نمیشه یعنی من نمی دونم چطوریه !
    مرحله ی قبل از این قسمت اینه



  2. 4 کاربر از ali_ranger22 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    حـــــرفـه ای hadi665's Avatar
    تاريخ عضويت
    Nov 2007
    محل سكونت
    مازندران !
    پست ها
    7,706

    پيش فرض

    آفرین

    خوبه که داری روی حساب کارتو ادامه میدی
    این مدلتم داره خوب پیش میره

    یهویی نرو سراغ مدلای عجیب
    کم کم برو بالا


    در مورد سوالت :

    خیلی کلی پرسیدی
    این آموزش حالت smooth شده رو گزاشته پس سخته بخوای بفهمی دقیقا حالت low poly چه ریختی بوده
    شما اول باید حکس حالت low poly آموزشتو بزاری
    تا بشه فهمید نتیجه ی کار چیه و شما باید چطور پلی ها رو مرتب کنید
    Last edited by hadi665; 11-02-2009 at 18:21.

  4. 6 کاربر از hadi665 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    آخر فروم باز sarina_sh's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2007
    محل سكونت
    (*v*)
    پست ها
    2,077

    پيش فرض

    علی داری خوب پیش میری ولی من متوجه مشکلت نشدم کجاشو مشکل داری

  6. 4 کاربر از sarina_sh بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #4
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    سلام رفیق
    خوشحال شدم که کارتو شروع کردی
    خوب ببین این کار با mesh smoth نرم شده درسته؟
    ببین من قشنگ مشکلتو متوجه نشدم...
    ولی فکر میکنم مشکلت تو Poly ها هستش...
    1: اگه جایی Poly پاک شد و میخواستی دوباره اونو بوجود بیاری باید بری حالت Edge انتخاب کنی و روی یکی از خط ها بگیری و Shift نگه داری و به اون سمتی که میخوای بکشی ...با این کار یه Poly جدید به وجود میاد...
    2: اگه میخوای Vertex ها تو به هم بچسبونی باید vertex هایی روی که میخوای به هم بچسبن رو انتخاب کنی و چپ کلیک کنی و گزینه ی Collapse انتخاب کنی یا باید به هم نزدیکشون کنی و Weld بزنی....
    3: اگه میخوای Object قشنگ از وست نصف بشه میتونی به قسمت Modify بری و گزینه ی Slice انتخاب کنی و توی همون Slice کلیک کنی و طبق محوری که میخوای کار کنی تا مدلت نصف بشه...
    4: برای حالت آینه ای هم میتونی یکی از Edge هایی که میخوای Object از اونجا نصف بشه انتخاب کنی و از قسمت Modift گزینه ی Symmetry انتخاب کنی که دقیقا آینه ای بشه....
    5: و برای Smooth هم یمتونی به همون Modify بری و Mesh smooth رو انتخاب کنی....
    بازم اگه سوالی داری بپرس...

  8. 5 کاربر از b3dnet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  9. #5
    آخر فروم باز ali_ranger22's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    تـهران
    پست ها
    6,086

    پيش فرض

    آفرین

    خوبه که داری روی حساب کارتو ادامه میدی
    این مدلتم داره خوب پیش میره

    یهویی نرو سراغ مدلای عجیب
    کم کم برو بالا


    در مورد سوالت :

    خیلی کلی پرسیدی
    این آموزش حالت smooth شده رو گزاشته پس سخته بخوای بفهمی دقیقا حالت low poly چه ریختی بوده
    شما اول باید حکس حالت low poly آموزشتو بزاری
    تا بشه فهمید نتیجه ی کار چیه و شما باید چطور پلی ها رو مرتب کنید
    علی داری خوب پیش میری ولی من متوجه مشکلت نشدم کجاشو مشکل داری
    سلام رفیق
    خوشحال شدم که کارتو شروع کردی
    خوب ببین این کار با mesh smoth نرم شده درسته؟
    ببین من قشنگ مشکلتو متوجه نشدم...
    ولی فکر میکنم مشکلت تو Poly ها هستش...
    1: اگه جایی Poly پاک شد و میخواستی دوباره اونو بوجود بیاری باید بری حالت Edge انتخاب کنی و روی یکی از خط ها بگیری و Shift نگه داری و به اون سمتی که میخوای بکشی ...با این کار یه Poly جدید به وجود میاد...
    2: اگه میخوای Vertex ها تو به هم بچسبونی باید vertex هایی روی که میخوای به هم بچسبن رو انتخاب کنی و چپ کلیک کنی و گزینه ی Collapse انتخاب کنی یا باید به هم نزدیکشون کنی و Weld بزنی....
    3: اگه میخوای Object قشنگ از وست نصف بشه میتونی به قسمت Modify بری و گزینه ی Slice انتخاب کنی و توی همون Slice کلیک کنی و طبق محوری که میخوای کار کنی تا مدلت نصف بشه...
    4: برای حالت آینه ای هم میتونی یکی از Edge هایی که میخوای Object از اونجا نصف بشه انتخاب کنی و از قسمت Modift گزینه ی Symmetry انتخاب کنی که دقیقا آینه ای بشه....
    5: و برای Smooth هم یمتونی به همون Modify بری و Mesh smooth رو انتخاب کنی....
    بازم اگه سوالی داری بپرس...

    مرسی
    آره اینو دیدم کارش خیلی سخت نیست هم اینکه خیلی آسون نیست به خاطر همین رفتم سراغش
    آره MeshSmooth شده
    این همون صفحه ی آموزشه هستش
    کد:
    برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
    خب الان من تا این مرحله مشکلی ندارم


    ولی قسمت بعدش که اینه


    من نمی تونم مثل همین درش بیارم الان قسمت بالای قاشق رو با سه تا پولی گان که یک پارچه هستند در آورده
    که با توجه به این عکسه

    من نمی فهمم چطوری این کارو کرده !
    چون خودش گفته که 4 تا Vertex ها رو بگیر و بکش ! که اصلا نتیجه اونی نمیشه که باید بشه
    Last edited by ali_ranger22; 11-02-2009 at 19:44.

  10. #6
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    اول که طبق شکل زیر اون دو تا ورتکس رو بیار اینورتر تا بعد از قرینه کردن اون وسط باز نباشه..



    دوم:



    اون خطی که نشون دادم انتخاب کن و دکمه shift رو نگه دار و روش کلیک کن بکش به طرف چپ...اینطوری یه پلی میسازی...
    حالا بالای اون پلی رو انتخاب کن...خط بالاییش رو هم انتخاب کن...بعد دکمه bridge رو بزن تا یه پلی بینشون بسازه...برای خط پایین هم همینکار رو بکن...

  11. 5 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  12. #7
    آخر فروم باز b3dnet's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    تهران
    پست ها
    3,690

    پيش فرض

    فهمیدم مشکلت کجاست
    چون که از نمای بالا نشون داده معلوم نیست...
    توضیحاتی که شهاب جان داده مشخص و کامله فقط حواست باشه که در عکس دوم فقط Edge بلا رو بگیری و با Shift بکشی....

  13. 2 کاربر از b3dnet بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  14. #8
    آخر فروم باز ali_ranger22's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2007
    محل سكونت
    تـهران
    پست ها
    6,086

    پيش فرض

    خب تموم شدش
    حجمش زیاد نیست کامل میزارم عکسارو






    این دسته و ... رو خودم درش آوردم نمونه ی اصلیش ساده ی ساده بود

    خوب شده ؟
    البته متریال نزدم واسش !

  15. 4 کاربر از ali_ranger22 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  16. #9
    حـــــرفـه ای SSS_HHH_OOO's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2008
    محل سكونت
    کرج
    پست ها
    5,783

    پيش فرض

    خیلی خوب شد...رندر خوبی هم گرفتی ازش...

  17. 2 کاربر از SSS_HHH_OOO بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  18. #10
    آخر فروم باز /.,mnb's Avatar
    تاريخ عضويت
    Feb 2008
    پست ها
    3,187

    پيش فرض

    خيلي عالي شده. فقط بهتره براي سر قاشق يه ffd ماديفاير بديد و مدلتون رو به راحتي حالت طبيعي تر بديد.

  19. 2 کاربر از /.,mnb بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •