تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
دستگاه جوجه کشی حرفه ای
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




صفحه 1 از 2 12 آخرآخر
نمايش نتايج 1 به 10 از 15

نام تاپيک: مصاحبه و گزارش خودروهای تیون شده در ایران

  1. #1
    آخر فروم باز R.P.G's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    Filternet
    پست ها
    2,422

    13 مصاحبه و گزارش خودروهای تیون شده در ایران


    آرمن صادقی و علی کرباسی مدیران موسسه MD




    معرفی خودتون:
    آرمن صادقی متولد 1362 و اهل تهران

    علاقه مندی شما به اتومبیل؟
    کلا این داستان یک عشقی است که در آن معروفیت و... راهی ندارد من اگر اتومبیلم در پارکینگ هم باشد و هیچ کس آنرا نبیند باز هم با آن عشق می کنم

    چطور به دنیای آلمانی آمدی؟
    من با اولین اتومبیلی که رانندگی را آغاز کزدم اپل کورسا بود و بعد از آن هم که گلف آمد که از همان ابتدا عاشقش بودم تا اینکه خریدم و تا به الان هم این عشق همین طور به نظرم من را تا به اینجا کشانده و کلا گلف استایل جداگانه ای با اتومبیل های دیگر آلمانی دارد و زمانی که از این اتومبیل پیاده می شوی و سوار اتومبیل دیگری می شوی واقعا تفاوت را احساس می کنی



    چرا VW ؟
    کلا VW GOLF یک اتومبیلی است که از هر لحاظ چه اکونومی چه فنی و... با اتومبیل های دیگر واقعا متفاوت است و زمانی هم که به بازار آمده در همان زمان هم یک اتومبیل کارگری بوده یعنی اتومبیلی بوده که هرکسی می توانست آنرا بخرد البته با قابلیت های بالا و برای کارهای ریسینگ هم این اتومبیل تمام قابلیت ها را دارد

    در مورد تغییر شکل پیدا کردن این اتومبیل توضیح بدید:
    این اتومبیل از اول که من خریدم فقط 4 تا رینگ و لاستیک داشت و برای یکی از دوستان خوبم بود و کارهایی که روی این اتومبیل انجام شد،سعی کردم کارهایی باشد که خودم هم چیزی یاد بگیرم و دوستان هم مسبب این داستان شدند ولی الان خوشحال هستم شاید کارهای اضافی کردیم ولی چیزی یاد گرفتیم از کابراتور بستن موتور شروع کردیم و موتور 1800 و 2000 و 2100 با لوازم و این چیزی که ملاحظه می کنید و ظاهرش هم که مدام تغییر شکل پیدا کرده.



    انگیزه ای که برای جمع کردن این خودرو داشتید؟
    من همیشه دوست داشتم که یک اتومبیل قوی داشته باشم و هر اتومبیلی هم که داشتم روی آن کار کردم و من کلا از روزی که این حرکت رو شروع کردم یک هدف داشتم که هنوز هم به آن هدف نرسیدم ان شا الله وقتی رسیدم شاید یک تغییر شکلی در زندگی خودم بدهم ولی در کل عشق است و عشق !

    در مورد آپشن های این اتومبیل توضیح بدید:
    این اتومبیل یک موتور 8 سوپاپ دارد که لوازمی از قبیل گیربکس- میل سوپاپ - دیسک و صفحه گرافیت - هدرز- 4 دهنه 45 وبر- پیستون- شاتون-

    سیستم تخلیه دود به چه شکل است؟
    از هدرز تا منبع اگزوز ریسینگ است که هدرز آن ساخت شرکت VW و مابقی برای کمپانی سوپر اسپرینت



    این پیشرانه چند اسب بخار قدرت دارد؟
    فکر می کنم 200 اسب بخار البته نسبت به دوستان دیگر می گویم

    چه کسی را در زمینه موتورهای تیونینگ شده قبول داری؟
    فقط آقای آندره آوانسیان واقعا ایشون استاد بزرگ جمع کردن موتور هستند و هنرهای خودشون رو در جمع کردن موتور تا به حال به خیلی ها نشون دادند واقعا از ایشون و دوست خوبم هایبرت نهایت تشکر را دارم و امیدوارم روزی همه به این شکل موتور اتومبیل جمع کنند.



    صفر تا 100 و 400 متر ؟
    من تا به حال نه به این اتومبیل دستگاه زدم و نه به اون صورت تست کردم ولی شما می توانید از اون دوستانی که باهاشون تست کردم بپرسید تا بگویند!!!!

    آیا روی زیر بندی این اتومبیل هم کار کردین؟
    کمک های قابل تنظیم FK با استرس بار جلو و عقب

    حالا با این قدرت تدبیری برای ترمز اندیشیدی؟
    جلو دیسک ها خنک کن و عقب هم کاسه ها بزرگ شده و بوستر این اتومبیل تعویض شده ولی باز هم ایده آل نیست

    بارها شما را در حال زورآزمایی های اتوبانی دیدم! در این مورد توضیح می دین؟
    من رانندگی خیابانی را خیلی دوست دارم ولی هیچ وقت بی جهت تند در خیابان ها حرکت نمی کنم ولی اگر شکاری را پیدا کنم اون وقت دیگر.... از دوستان بپرسید که چطور می رویم! به هرحال ما همیشه هستیم !

    در مورد تست های اتوبانی که انجام دادی؟
    دوستانی که طعم تلخ این اتومبیل رو چشیدند دوست نداردن که اسمی ازشون برده بشه ولی کلا اتومبیل های خوبی از این اتومبیل جا ماندند E30 ویکی از Vr4 های معروف و اتومبیل های آمریکایی که بسیار بودند البته یک گلف نسل دو بود که هیچ وقت این کار را نکرد و من هم زیاد درخواست نکردم فقط هربار گفتم گفتند که این اتومبیل تعمیرگاه است و این اتومبیل هم من نمی دانستم که چقدر قدرت دارد فقط در سایت شما ازش تصاویری دیده بودم و به نظرم کسی که می گوید اتومبیل من قدرت دارد دست رد به سینه کسی نمی زند و در حال حاضر هم اون گلف فروخته شد، ولی در کل ما عادت به فیلم پخش کردن نداریم با اینکه خیلی فیلم برای پخش کردن دارم ولی همین که خودم راضی می شوم کافیست!

    چرا رینگ و لاستیک اتومبیلت را تعویض کردی؟
    این رینگ و لاستیک ها را برای زیبایی انداختم (به ابعاد 5/8 جلو و 10 عقب) و این کار را هم کردم که اتومبیل سنگین شود و فکر و خیال حریف طلبی از ذهنم بیرون برود! البته زمانی که بخواهیم گاز بدهیم COMPOMOTIVE ها را که 13 اینچی هستند زیر اتومبیل می اندازیم!









    تریم داخلی اتومبیل رو چرا تغیر ندادی؟
    دوست داشتم که ساده اتومبیل را جمع کنم و این کار رو انجام دادم

    روی ظاهر اتومبیلت کاری قصد نداری انجام دهی؟
    دوست داشتم که گلگیرهای آن را فابریک می کردم که دیگر نمی شود

    چی شد که از سیستم DLS وارد شتاب و ... شدی؟!
    ما اوایل بیشتر روی حوضه صدا فعالیت می کردیم و اطلاعات ما از موتور و ... کم بود و کم کم با کمک گرفتن از دوستان به خصوص آقای آوانسیان به وادی موتور جمع کردن آمدیم و کم کم سیستم رو کنار گذاشتیم و این اتومبیل رو سبک کردیم برای شتاب و ... چون به هرحال سیستم صوتی سنگین بستن برابر با کم شدن توان موتور است

    در مورد MD توضیح می دین؟
    چند سال پیش با یکی از دوستان شروع به فعالیت کردیم که ایشون روی سیستم صوتی اتومبیل کار می کردند و من روی قطعات موتوری Performance که در حال حاضر از ایشون جدا شدم که به زودی مغازه ما هم باز می شود ولی این بار مغازه کاملی است که در تهران نظیر ندارد

    شعار MD ؟
    ما شعار نمی دیم عمل می کنیم

    مشتری های MD جدید چه کسانی از چه گروه اتومبیل هایی خواهند بود؟
    ابتدا این رو بگم که ما برای هرکسی کار نمی کنیم ولی بیشتر روی اتومبیل های آلمانی کار می کنم و روی گلف واقعا تخصص داریم ولی هر اتومبیل که در مورد آن اطلاعات داشته باشیم روی آن کار می کنیم

    بهترین اتومبیل های MD :
    اتومبیل در گروه ما زیاد آمده و رفته و خیلی از اتومبیل ها بودن که ما کارهای آنها را انجام دادیم که در گردهمایی های آلمانی شما هم حضور داشتند ولی از این پس اتومبیل های این گروه عبارتند از : نسل 2 خودم-نسل 2 آقای آندره آوانسیان- نسل 1 هایبرت- بیوک ریگال فوق العاده ی آقای دکتر- نسل 3 که به زودی واقعا بهتر از این ها می شود – 2 تا مگان توربو علی آقای کرباسی که یکی از آنها لوازم خوبی در انتظارش هست! - نسل 2 حسین کرباسی– 2002 آقای یغمایی – شورولت مالیبو زرد آقای آوانسیان و ... اتومبیل هایی که هم اکنون حضور ذهن ندارم این اتومبیل ها هم تمامی به دست صاحبان خوش ذوقشون جمع شدند پول داده نشده و اتومبیل آماده خریداری نشده!

    .

    .



    چرا تا به حال در تست های شتاب شرکت نکردی؟
    دوره اول 86 که ما ثبت نام هم کردیم که متاسفانه ما بدشانسی آوردیم یا خوشبختانه دوستان دیگر خوش شانسی آوردند! که شب قبل از تست که برای تایم گیری رفته بودیم موتور اتومبیل ایراد پیدا کرد که حالا بعدا گفتند پرهای ما ریخت و ترسیدیم! ولی ما معمولا پرهای بقیه دوستان را قیچی می کنیم!!! و سال 87 که اتومبیل در نمایشگاه ولنجک بود و اتومبیلی هم که بخواهد در درگ شرکت کند باید روی آن کار شود که ما این وقت را نداشتیم که این اتومبیل را ستاپ کنیم

    کاری که در ایران انجام می شود علمی است؟
    یک سری از دوستان علمی انجام می دهند ولی خیلی بیشتر هم نه که بچه بازی می کنند و تفریح می کنند ولی کسانی هستند که واقعا علمی کار می کنند و موفق هستند ولی دوستان دیگری هم به دلیل نبودن تفریح دیگری در این کشور روی آوردند به ماشین بازی!!!

    ویژگی های یک ماشین باز حرفه ای:
    اول ازهمه باید برای خودش این کار را بکند نه اینکه چشم دوست دیگری را در بیاورد و ادعا نکند و حاشیه سازی نکند و آدم هایی از این قبیل بچه هستند و هنوز بزرگ نشدند و طبل تو خالی هم همیشه صداش زیاد بوده و هست و خواهد بود و این رو هم بگم که ماشین بازی به پول و لوازم گران قیمت نیست مطمئنا بچه هایی که در فروم Carnp و فروم TT جمع می شوند ماشین بازتراز اون کسی هستند که همه چیز رو در پول می بیند واقعا باید برای این دوستان تاسف خورد و بس! پول شاید در ابتدا خوب باشد و تاثیر هم داشته باشد ولی در آخر وقتی علم نداری مرتب برو پول خرج کن اگر نتیجه گرفتی؟ این تجربه ماست و دوستان پولدار رو هم زیاد مشاهده کردیم . پول عشق نمی آورد دوستان ماشین باز خیالتون راحت! هیچ وقت نمی توانید بگویید که چون فلانی مبلغ زیادی روی اتومبیلش خرج کرده از اتومبیل دیگری که کمتر خرج کرده بیشتر می رود یا شتاب و قدرت بالاتری دارد نــــــــــه این طور نیست.

    در مورد حواشی بیجای ماشین بازی در کشور ما؟
    به نظرم اینها از آدم های بیجایی هست که به نظرم ماشین باز نیستند و بچه هستند ولی همیشه حرفه ای ها می مانند و بچه هایی که هنوز بزرگ نشدند می روند و یک سری از دوستان هم هستند که چون خودشون هیچی نشدند دوست دارند با اسم کسی دیگری بیایند جلو و حرف بیاورند و ببرند امیدوارم که خدا اون دوستان رو هم هدایت کند!

    کل کل های بیجایی که هست به نظرت جو ماشین بازی رو خراب نکرده؟
    به آدمش بستگی داره که چی بگه ولی 100 درصد تاثیر داره ولی کسی که حرفه ای هست نباید این کل کل ها روی او تاثیر بگذارد

    یکی از این کل کل ها رو برای ما توضیح می دی؟
    یک روزی که اتومبیل من آماده نبود و تازه هم تصادف کرده بودم که یک لاستیک جلوی اتومبیلک 205 بود و دیگری 185 که در اون روز اتومبیل من 50 درصد قدرتش رو هم نداشت اتومبیل آمریکایی هم بود که قرار بود تست کند و 60 نفر هم تماشاچی از طرف اون دوستمون آمده بود که من هم با اون اتومبیل رفته بودم که ببازم ولی تست انجام شد و یکی از حرفه ای ترین راننده های اون گروه پشت اتومبیل نشسیت که خیلی خوب باختند و من هم تعجب کردم که گلفم با اینکه در اون وضعیت بود اون اتومبیل رو خوب شکست داد و اون دوستان دیگر هم سریع متفرق شدند!!



    در مورد رقبا توضیح می دهی؟
    رقبا که همه جا هستند ولی کسی زنگ بزند ما هم اتومبیل آماده داشته باشیم می رویم یا در اتوبان ببینیم اتومبیل خوبی هست یک گازی می دهیم تا ببینیم که چی به چی هستش!

    گلف های تیونینگ خوبی که در تهران هست:
    ماشین خوب زیاد هست کسی هست 20-15 میلیون تومان خرج کرده و اتومبیلش 250 اسب هست و کسی هست 1 میلیون خرج کرده ولی اتومبیلش 150 اسب هست به نظرم اون کسی که 1 میلیون خرج کرده گلف خوبی هست

    در مورد گلف های توربوی پایتخت برای ما می گین؟
    دوستان به هرحال گلف های توربویی را جمع کردند که ما هنوز چیزی از آنها ندیدیم امیدواریم که در حد گلف باشند مانند همیشه در تاریخ!

    در مورد M Power ها نظرتون چیست؟
    اتومبیل های بسیار خوبی هستند ولی نسبت به هزینه فکر نمی کنم به اون شکل جواب بدهد

    نظرت در مورد اتومبیل های گروه ابوالفضل مرادی؟
    قوی ترین اتومبیل های ایران فعلا اتومبیل های این گروه هستند و با لوازمی هم که دارند راه خودشون رو می روند

    گویا پروژه بعدی شما هم موتور توربو هست؟
    به هر حال انسان باید به روز پیش برود همین حالا اتومبیا من لذت خودش را دارد ولی توربو قدرت بیشتری دارد ان شا الله موتور ما هم تا 2 ماه دیگر جمع می شود (نزدیک 400 اسب هم قدرت این موتور است) تا به این وادی بیاییم و ببینیم توربو سوار ها چی می گن!

    اگر بفروشی گزینه بعدی برای جمع کردن؟
    گلفی دیگر!

    خاطره خوب از این اتومبیل:
    خاطره خوب همون شبی بود که قبل از درگ موتور آسیب دید و باعث شد تا با زحمات فراوان آقای آندره آوانسیان دوباره این موتور جمع شود که از همه لحاظ آماده است.

    آخرین نمایشگاهی که شرکت کردی چه نمایشگاهی بود و چه عنوانی کسب کردی؟
    ولنجک بود که عنوان که به آدم نمی دادند فقط تنها عنوانی که کسب کردم این بود که 3 میلیون تومان خرج کردم!!

    آینده خودت در این کار؟
    همه چیز به این کشور بستگی دارد و باید به یک سری از دوستان فهماند که با ارتفاع زدن و فرمون گرفتن روی یک دیگر و ... ماشین باز نیستیم !!!

    آینده خوبی در این کشور برای این کار هست؟
    فعلا که جو خوبی نیست


    اولین چیزی که به ذهنت می رسد؟
    هات چاکلت : خوشمزه است!

    گل یخ : یخ زده!

    وبر 45 : طنین دلنواز

    نسل 2 سفید با موتور اتمسفریکی : خدا نگهدار!!!!

    گلف تراتل : خرج اضافی

    درگ : عاشقشم

    آرمن صادقی : مخلصیم!

    کلوپ Carnp : بهترین و قدیمی ترین کلوپ خودروهای اسپرت اگر کسی کاری به کارش نداشته باشد!


    توصیه به کسانی که می خواهند تازه گلف جمع کنند؟
    بدانند که چه می خواهند بکنند و بتوانند روی اتومبیل و کارهایی که می خواهند انجام بدهند درست تصمیم گیری کنند و پول بیشتر دلیل بر بهتر بودن کار نیست مهم علم است در کنار پول نه فقط پول!

    صحبت مستقیم با مدیریت کلوپ Carnp :
    بهترین سایت اینترنتی و بهترین کلوپ ماشین باز یهستش و آقای کلهر هم انسان زحمت کشی هستند به هر حال هر کسی در کارش نقاط ضعف دارد امیدوارم برطرف شود و طوری شود که فقط یک نفر فعالیت کند نه چند کلوپ!

    صحبت آخر:
    ممنون از شما که به اینجا آمدی و از اینکه راه خودتون رو می روید ممنونم و به بقیهدوستان هم می گویم که ادب داشته باشند ودنبال حاشیه هم نباشند! از آقای آوانسیان و محجوب که از قدیمی های این صنف هستند نهایت تشکر را دارم


    این اتومبیلی که به شکل وحشیانه می رفت با رینگ 17 و لاستیک 35 بدون اکتان و ورودی هوا بود که رینگ های 13 آن 4 تای آنها برابر یکی از رینگ های فعلی این اتومبیل هست و مسلما با تغییرات اجزای بالا خیلی بهتر راه می رود و این نکته هم بگویم که کلوپ MD بهترین و قدیمی ترین کلوپ VW سوارهای تیم Carnp هستند و از همشون ممنونیم.

    منبع : CarNP
    Last edited by R.P.G; 06-02-2009 at 15:11. دليل: نیاز نیست یه خبر رو در 5 پست بیاریم

  2. 5 کاربر از R.P.G بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    آخر فروم باز avecina.ir's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    باس 1333
    پست ها
    1,283

    پيش فرض

    سلامم.. کلن گلف یگ ماشین فوق العاده هستش مخصوصن مدل افسانه ایه کورادو vr6

  4. این کاربر از avecina.ir بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  5. #3
    آخر فروم باز R.P.G's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    Filternet
    پست ها
    2,422

    پيش فرض

    سیویک امّا شبیه به آستون مارتین

    دو سالی است که صحبت از جمع شدن هیولایی است که واقعا تغییراتی دارد که اگر شما

    ببینید واقعا تعجب می کنید و و پیش خود می گویید : مگه تو ایران هم از این چیزها جمع می

    کنن؟!!! طراحی وآماده سازی این اتومبیل دقیقا به دو دسال پیش برمی گردد آن زمانی که

    خبری از هیولاهای این چنینی نبود ولی متاسفانه به مشکلی خورد که این فایتر را دو سال

    روی تخت جراحی نگه داشت و روند منظم اجرای کارهای از پیش تعیین شده به روی این

    اتومبیل متوقف شد تا اینکه بالاخره خبرهایی از حل شدن مشکلات به گوش می رسد و مثل

    اینکه ما تا چند ماه آینده باید شاهد این ابر اتومبیل تیونینگ در کوچه و خیابان های تهران

    باشیم . آن زمان دیگر زمانی است که هرکس این اتومبیل را که در خیابان ها ببینید با یک

    سوپر اسپرت با پلاک ملی اشتباه می گیرد! این اتومبیل رو هنوز کس خاصی ندیده و ماشین

    بازها تمام منتظرند ببینند تا اینکه این اتومبیل بالاخره شکار سوپر اسپرت ها رو در خیابان ها

    شروع می کند؟ یا نه؟این نکته هم جا دارد که اشاره وار بگویم پرایدهای توربویی که واقعا هم

    از نظر شتاب حرف هایی برای گفتن دارند منتظر زور آزمایی با این هیولای ژاپنی هستند!

    توی ظاهر این اتومبیل دنبال چیز زیادی نباشید . این توین توربو تنها سیویک چهار سیلندر

    شش سیلندر است.

    شاهرخ پورزندی یکی از اعضای قدیمی کلوپ ژاپنی های تیم Carnp می باشد .



    معرفی خودتون؟

    من شاهرخ پورزندی هستم متولد فروردین 1360

    از ابتدای ماشین بازی تون برای ما توضیح بدهید:

    اولین ماشینی که جمع کردم سیویک مشکی بود که از اون همون 5-4 سال پیش واقعا

    عاشق این اتومبیل شدم .

    در مورد سیویک اولی که جمع کردید؟
    من واقعا عاشق این اتومبیل بودم و اولین ماشینی بود که شخصی خودم خریدم برای خودم

    که 5-4 ماه هم طول کشید

    آیا دلیلی داشت که سیستم حرفه ای Gz روی اون اتومبیل بستی؟
    در مغازه یکی از دوستان که نماینده این برند هستند این سیستم جمع شد و زحمت این

    سیستم رو برای ما کشیدند من خودم کاری نکردم

    تیونینگ علمی چیست؟
    شما باید ببینی از اتومبیلت چه توقعی دارید و طبق اون برای اتومبیلتون هزینه بکنید و

    مجموعه را کامل کنید یعنی شما نباید یک موتور قوی را روی یک اتومبیل ستاپ کنید که ترمز

    قوی ندارد مثل پرایدهای Bp که ترمز و زیر بندی خوبی ندارد ولی تیونینگ استاندارد و علمی

    نیست

    تیونینگ علمی در کشور ما اجرا می شود؟

    ببین آقای پورسینای عزیز تیونینگ واقعا دنیایی پیچیده و پیشرفته است این نیست که یک

    دست رینگ و لاستیک و ارتفاع یا دیگه یک دست زنون ما پرونده تیونینگ را روی اتومبیل خود

    ببندیم در ایران هم فقط ابوالفضل مرادی و حسین صدوقیان رو من می شناسم که واقعا

    علمی کار می کنند طوری که اتومبیل های ابوالفضل وقتی جایی پار ک هستند من از

    دیدنشون لذت می برم این رو هم شما در نظر بگیرید که ما امکانات در کشورمان بسیار کم

    است

    کاری که روی اتومبیل ها در کشور ما انجام می گیرد ، چه اسمی دارد؟

    به نظر من شده مد شدن اصلا کاری هم ندارند که به اون اتومبیل ست بشود یا نه مثلا شما

    بگی که زنون مد شده همه می بندند و حتی موتور سیکلت ها! که واقعا هم همینطور شده و

    خودتون در خیابان ها هم شاهد این برنامه ها هستید

    ماشین باز حرفه ای کیست؟

    با توجه به اتومبیلی که دارد بهترین چیزهایی رو که برای اون اتومبیل تعریف شده را داشته

    باشد.

    ماشین باز نما به چه کسانی گفته می شود؟

    کسانی که خیلی دوست دارند خودشون رو نشون بدهند که در کشور ما هم بسیار زیاد

    هست! و واقعا همین ماشین بازنماها باعث شده اند که حرفه ای ها هم در عذاب باشند! من

    نمی دانم که ارتفاع سواری چه معنی دارد؟




    اتومبیلی که کاملا حرفه ای است در ایران داریم؟

    ببینید مبحث ها جداست یک روی رینگ حرفه ای کار می کند یکی روی رنگ حرفه ای یکی

    روی سیستم حرفه ای و... ولی اتومبیل کاملا حرفه ای در ایران من فکر نمی کنم به جز

    لنسرها و اتومبیل های حسین صدوقیان چیزی باشد

    آیا ماشین بازی یعنی ستاپ کردن موتورهای قوی؟

    موتور قوی بستن دلیل این نیست باید یک اتومبیلی رو جمع کند که ذات تیونینگ کردن داشته

    باشد و باز هم موتور بستن باید طبق برنامه ریزی باشد یعنی شاسی در نظز گرفته بشود زیر

    بندی هم همینطور و ...

    در مورد این سیویکی که واقعا به یک ابر اتومبیل تبدیل شده برای ما

    توضیح می دهی؟
    این سیویک داستانش از لامبورگینی هایی که وارد ایران شدند شروع شد لامبورگینی ها که

    تصادف کردند ما بالا سر این اتومبیل ها بودیم همه جا هم عکس سیویک کنار لامبورگینی

    هست من از آن موقع به فکر این داستان افتادم که ایرانی ها هم می توانند! یعنی طرح این

    اتومبیل از اونجا استارت خورد و با مشورت علی مقیمی بعد از اون انتخاب موتور و لوازم این

    خودرو بود بعد از اون سیویک مشکی را فروختیم و یک دستگاه نقره ای خریدیم که تصادف

    نداشته باشه و سالم باشه بعد از اون دیگر شروع به کار کردیم که درست آبان 85 بود جاهایی

    بود که کار با سرعت پیش می رفت جاهایی هم بود که متوقف می شد و من این اتومبیل رو

    فقط برای عشق ماشین بازی جمع کردم و هم اکنون هم که می بینید اینقدر دیر شده برای

    این بوده که کارهایی داشته که یمی از اونها هم یک قطعه فنی این اتومبیل بود ولی در کل

    اتومبیل خوبی هست

    چه چیز باعث می شد که به کار طاقت فرسای سیویک ادامه بدهی؟

    این که می خواستم و می خواهم بگویم که ما ایرانی ها هم خیلی خوب بلد هستیم فقط

    امکانات نداریم

    چه زمانی را برای تمام شدن سیویک پیش بینی می کردی؟

    6 ماه

    فکر می کنی تا چه سرعتی زانوهایت به لرزه در نیاید؟

    اگر 4-3 می پرسیدید شاید سرعت های بالا را می گفتم ولی الان دیگر تمام شد اون دوره ها

    و به اصطلاح پیر شدیم رفت !

    به تفکرات فنی که در جمع کردن این اتومبیل به کار بستی چقدر ایمان

    داری؟

    این کار؛ کار دونفره هست و من و آقای علی مقیمی 4-3 ماه فقط روی موتور بحث می کردیم

    تا آخر این موتور 6 سیلندر تویین 3 لیتری شد

    بالاخره به ابوالفضل مرادی سر می زنی؟

    من چون خیلی دوست دارم که قدرت اتومبیلم به 550 اسب برسد و حتما این کار رو انجام می

    دهم


    اتومبیلت چقدر حرف برای گفتن دارد؟

    هنوز نمی دانم چون هیچ چیز معلوم نیست و من هم هیچ چیز نمی توانم بگویم در موردش

    سیویک که جمع شد چه جاهایی دوست داری با اون بروی؟

    جاهایی که روزانه می روم یا به نوعی همه جا!

    تا به اینجا چقدر برای شما خرج برداشته؟

    46-45 میلیون تومان

    آیا این اتومبیل در حال حاضر روشن هست؟

    بله فقط لنگ جعبه فرمان هستیم تا با اتومبیل در خیابان های پایتخت حرکت کنیم!

    چه اتومبیلی رو دوست داری جمع کنی؟

    اول اینکه سیویک به پایان برسد و بعد از اون هم اون اتومبیلی که قرار است جمع کنم 100

    درصد ژاپنی هست ولی ژاپنی ها تنوع بینشون زیاد هست

    آرزوی سوار شدن چه اتومبیلی رو داری؟

    پاگانی زوندا

    در زمینه تیونینگ بدنه و موتور چه کسانی را قبول داری؟

    آقایان صدوقیان و احتیاط کار و مرادی در کار موتور و برادران مقیمی در کار بدنه بی نظیر

    هستند

    در مورد نمایشگاه های Carnp و در کل گروه Carnp توضیح می دهید؟

    گروه خوب و حرفه ای هستند و مخصوصا اولین دوره نمایشگاه ها رو که برگزار کردند مبحث

    تیونینگ در اون زمان خوب در حال جا افتادن بود و فقط ایرادی که این نمایشگاه ها داشت این

    بود که طیف اتومبیل هایی که شرکت می کردند خیلی شبیه هم بودند بعد از اون دیگه

    تکراری شده بود و لی خیلی خوب بود




    عناوین شما در این نمایشگاه ها:

    سال اول عنوان برترین خودرو را من کسب کردم سال دوم در کلوپ ژاپنی ها دوم و سال آخر

    هم در کلوپ ژاپنی ها سوم شدم

    واقعا بهتر که برگزار نشد چون بعد از نمایشگاه باید تمامی اتومبیل ها به حالت استاندارد بر

    می گشت و هزینه هایی بی فایده روی دست دوستان می ماند.

    از کدام یک از اتومبیل های کلوپ بیش از همه لذت می بری؟

    خیلی زیاد هستند و من شاید تمامی آنها به ذهنم نیایند ولی چندتایی رو خدمت شما می

    گویم مانند: بی ام و آقای چپر باف-اتومبیل های آقای مرادی – اتومبیل دلجو و اتومبیل خودم و

    برادرم

    نظرت راجع به کلمات زیر؟


    شاهرخ پورزندی : حساس

    GZ : لرزه

    سیویک نقره ای زیر تیغ جراحی : دوست دارم هرچه زودتر سوارش بشم

    سیویک حرفه ای در مسابقات درگ : ببینیم خدا چی می خواد


    در سال 87 کلوپ Carnp نمایشگاه برگزار نکرد( و این باعث خوشحالی

    دوستان شد!) نظرت در مورد این حرکت کلوپ Carnp چیه ؟

    دنیای تیونینگ ایران کمی خراب شد چون ما همیشه شاهد اتومبیل های حرفه ای در

    نمایشگاه های Carnp بوده ایم ولی از طرفی هم با این روند سخت گیری پلیس و اینکه چرا

    در ایران همچنین چیزهایی وجود داره! خیلی بهتر شد که برگزار نشد! ما می گوییم پلیس

    بزرگراه باشد و خلاف های اتوبانی رو هم بگیرند ولی شما بیایید اتومبیل رو به سلیقه

    خودتون جمع کنید و اون هم جرم باشه

    توصیه برای کسانی که می خواهند اقدامی مشابه شما انجام بدهند؟

    اولا بدانند که چه می خواهند بکنند و صبر زیاد داشته باشند و بعد ازاینکه پکیجی که می

    خواهند برای اتومبیل بخرند کامل خریداری کنند

    صحبت مستقیم با کلوپ Carnp :

    بحث تیونینگ رو گسترش بدهیم و اینکه آقای کلهر خیلی دوستت داریم !!

    صحبت آخر شما :

    به جای اینکه معتاد پرورش دهیم آزادی ها را بیشتر کنیم تا تمام جوانان از طریق ماشین

    بازی و حضور در میادین ورزشی اتومبیلرانی خودشون رو تخلیه کنند نه اینکه با مواد مخدر و

    اکس تازی و ...





    Last edited by Farshadd; 27-01-2009 at 20:17.

  6. 4 کاربر از R.P.G بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  7. #4
    Banned
    تاريخ عضويت
    Jun 2007
    پست ها
    3,673

    پيش فرض

    wwwwwwooooooooooooooowwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!
    کف می کنیم
    علی جون دستت درد نکنه عالی بود

  8. این کاربر از corey بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  9. #5
    حـــــرفـه ای Farshadd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2007
    محل سكونت
    خرم آباد
    پست ها
    4,485

    پيش فرض

    دستت درد نکنه

    کاش به جای اینکه این همه از رنگ و علاقه و غذا و ... صحبت کرده، میگفت دقیقا چه تغییراتی روی اتومبیل ها انجام دادن و قدرت موتورشون رو هم اندازه میگرفت.



  10. این کاربر از Farshadd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  11. #6
    داره خودمونی میشه masoud911's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2006
    پست ها
    87

    پيش فرض

    سلام
    جفتشون تبلیغ واسه کسانی که دارن کاسبی میکنن!
    مد شده تو مجله ها هم از این کارهای پست و مصاحبه های درخواستی و در قبال پول انجام میدن و مثل اون 2002 سبز اخرش مینویسن قیمت پایه این ماشین 30 میلیون!
    این که مصاحبه نیست
    این آگهیه و تو هین به شعور مخاطب

    اون دوست اولم که هی میگه سواد و علم و... چرا یه انژکتور ستاپ نکرده؟
    وبر! که مال کتاب تاریخه!!!
    موتور عوض کردن اونم با این همه سعی و خطا که نشد تیون

    شاهرخ هم که کشتمون
    سه ساله این سیویک با موتور نیسان جمع نشده

    دوستمه ولی شرمنده همون اول هم گفتم بهش که خوروندن یه موتور از یه برند به یه ماشین به یه برند دیگه و کلا پلتفرم مختلف( سیویک موتور جلو وموتور عرضی و اون نیسان موتور طولی و 4چرخ!) کاملا اشتباهه
    میگه خوشم از سیویک میاد

    این دوستان و هم کلهر مدیر کارن پی ادمهای خوبی اند ولی این کارها اشتباه است
    من نه رقیب این مکانیکهام و اصلا درامد من از کاری دیگه است و فقط تو این راه پول خرج میکنم و قصد و غرضی هم ندارم بجز اینکه دوستانم تو این فروم بدونن که اینها تو هیچ جا تیونینگ حساب نمیشن

    تیونینگ یه رشته دانشگاهیه که تا phd هم طول میکشه و فقط در یک زمینه تخصص میگیرن
    اینا سمبل بازیه مکانیک ها ست که پول جوون های عاشق رو حروم میکنن و اگر هم اون عاشقه برنده شد . واسه اون مکانیکه تبلیغ میشه! و اون جوون عاشق فقط ارضا میشه و بقولی احترام واسش قایل میشن!

    برین زبانتون رو خوب کنین و کتاب و فروم های خارجی رو بخونین

  12. 2 کاربر از masoud911 بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  13. #7
    حـــــرفـه ای D r i v e r's Avatar
    تاريخ عضويت
    Aug 2008
    محل سكونت
    کرمانشاه
    پست ها
    4,985

    پيش فرض

    سلام
    جفتشون تبلیغ واسه کسانی که دارن کاسبی میکنن!
    مد شده تو مجله ها هم از این کارهای پست و مصاحبه های درخواستی و در قبال پول انجام میدن و مثل اون 2002 سبز اخرش مینویسن قیمت پایه این ماشین 30 میلیون!
    این که مصاحبه نیست
    این آگهیه و تو هین به شعور مخاطب

    اون دوست اولم که هی میگه سواد و علم و... چرا یه انژکتور ستاپ نکرده؟
    وبر! که مال کتاب تاریخه!!!
    موتور عوض کردن اونم با این همه سعی و خطا که نشد تیون

    شاهرخ هم که کشتمون
    سه ساله این سیویک با موتور نیسان جمع نشده

    دوستمه ولی شرمنده همون اول هم گفتم بهش که خوروندن یه موتور از یه برند به یه ماشین به یه برند دیگه و کلا پلتفرم مختلف( سیویک موتور جلو وموتور عرضی و اون نیسان موتور طولی و 4چرخ!) کاملا اشتباهه
    میگه خوشم از سیویک میاد

    این دوستان و هم کلهر مدیر کارن پی ادمهای خوبی اند ولی این کارها اشتباه است
    من نه رقیب این مکانیکهام و اصلا درامد من از کاری دیگه است و فقط تو این راه پول خرج میکنم و قصد و غرضی هم ندارم بجز اینکه دوستانم تو این فروم بدونن که اینها تو هیچ جا تیونینگ حساب نمیشن

    تیونینگ یه رشته دانشگاهیه که تا phd هم طول میکشه و فقط در یک زمینه تخصص میگیرن
    اینا سمبل بازیه مکانیک ها ست که پول جوون های عاشق رو حروم میکنن و اگر هم اون عاشقه برنده شد . واسه اون مکانیکه تبلیغ میشه! و اون جوون عاشق فقط ارضا میشه و بقولی احترام واسش قایل میشن!

    برین زبانتون رو خوب کنین و کتاب و فروم های خارجی رو بخونین
    شما درست میگین
    الان همین گلف و همون بی ام و سبز رو گذاشتن برای فروش
    آخرشم نفهمیدیم گلف کی شاخه
    هرکی از او ور میاد میگه گلف من شاخه
    یکی میاد میگه کورس خیابونی بده زشته عیبه و یکی میاد همش از کورس خیابونی حرف میزنه و رجز میخونه!!!
    از اون طرف میاد میگه که بعضی ها میخوان خودشون رو نشون بدن
    اگه شما نمیخوای این کار رو بکنی پس چرا داری مصاحبه میکنی؟؟
    بعد گفته نمیخوای توی مسابقات درگ شرکت کنی!!!
    آخه اون ماشین کی برای درگ کردنه!!!

  14. #8
    آخر فروم باز R.P.G's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jun 2008
    محل سكونت
    Filternet
    پست ها
    2,422

    پيش فرض تست خودروهای برتر شهری با کسب رکوردهای جدید

    ما نسلی هستیم که بار خیلی از محرومیت ها را می کشیم.منجمله نداشتن فضای امن و مجهز اتومبیلرانی و موتور سواری .
    و با گذشت سن آرزوی سرعت و هیجان را به فرزندان خود حوالهمی دهیم. و مطمئنا با حقه های بسیاری سر استعداد و توانائی های
    خود کلاه می گذاریم . و دل به هر هیجانی چه درست چه غلط خوشمی کنیم.
    در پشت پرده تمام کارهای که بر خواسته از ایده های جوان ونو است . دشمنی ها و کار شکنی های ناخواسته ای وجود دارد که روح آدم راآزار
    می دهد و این برنامه هم از این قاعده بی نصیب نبود.
    می خواستیم مقوله ای را با عنوان تست خودرو از منظری نو بازکنیم . مردانه تر از تست و مقایسه ماکسیما و کمری ..........
    می خواستیم آخرین توان فکر مطالعه و توان فنی جوانهای ایرانرا بر روی زمین به کاغذ و ارقام بکشیم.
    می خواستیم لحظه غرش و شکافتن هوا را برای 400 متر توسط اف4 بدون بال در استخوانهای خود ثبت کنیم.
    اسپانسری نگرفتیم علیرغم انکه توانش را داشتیم . بلیطنفروختیم علیرغم آنکه بلیط فروشی کار سختی نیست . کسی را خبر نکردیم با اینکه
    می توانستیم.
    فقط برای اینکه اثبات کنیم ما واقعا این برنامه را برایورزش و درآمد انجام نمی دهیم و این یک تست است نه آنجوری که کلاغهای سیاه قرمزخبر چینی می کنند.

    احمد کلهر

    __________________________________

    برنامه تست خودروهای اسپرت شهری که از مدت ها قبل برنامه ریزی شده بود بالاخره در روز یک شنبه 12/8/87 با اتومبیل های آماده در باند فرودگاه آسمان ری و در هوایی کاملا مطبوع به پایان رسید.


    تست های هندلینگ و ترمز گیری و سپس تست با دستگاه G tech توسط جناب آقای مهندس غفاری صورت گرفت. دوستان عزیز وعاشقان هیجان هم در آن جا حضور داشتند تا این برنامه را از نزدیک مشاهده نمایند.به سراغ نتایج کسب شده برویم. (البته بعضی اتومبیل ها در بعضی از تست ها شرکت نکردند به دلیل اینکه دیر رسیدند یا دچار نقص فنی خاص بودند)
    .
    .
    1.جناب آقای هومن وحید رمضانی شماره 5 با اتومبیل لنسر اوولوشن نقره ای 620 اسبی خودشون موفق به ثبت اولین زمان شدند که اطلاعات کلی آن به شرح زیر می باشد : گشتاور این اتومبیل n/m 740 است.
    لازم بذکر است که اتومبیل آقای وحید رمضانی هم4- 3 بار مکرر به دلیل ثبت نشدن دقیق تایم خود 400 متر را طی کرد و در دفعه آخر به دلیل فشار زیاد بر روی اتومبیل با مشکل پاره شدن شیلنگ توربو مواجه شد



    در تصویر بالا هر چهار چرخ در حال هرز گردی است . که نشان از وارد شدن قدرت زیادی به تایر های خودرو است .
    تست شتاب برای خودروهای موضوع تست . بصورت تک خودرو انجام شد.
    صفر تا 96 : 18/3 ثانیه
    صفرتا 100 : 3/3 ثانیه
    صفر تا 200 : 44/10 ثانیه
    100 تا 200 : 14/7 ثانیه
    60 تا 90 مایل : 5/2 ثانیه
    زمان 400 متر : 11 ثانیه
    فشارجی : 06/1
    سرعت پایانی 400 متر : 208 کیلومتر
    2- گالانت مشکی رنگ Vr4 متعلق به آقای مهندس وحید غفاری با شماره 6 که موفق به ثبت دومین زمان شدند و اطلاعات زیر متعلق به اتومبیل ایشان هست :



    صحنه آوانس نمودن و حرکت این خودروی نه چندان کوچک بسیار هیجان انگیز و خاص بود. و بخوبی در دندهای 3و 4 شتاب را تکمیل می کرد.
    صفر تا 100 : 83/3 ثانیه
    صفر تا 200 : 80/10 ثانیه
    100 تا 200 : 97/7 ثانیه
    90-60 مایل : 75/2 ثانیه
    زمان 400 متر : 64/11
    فشار جی : 89/0
    سرعت پایانی 400 متر : 80/197

    3. لنسر سفید رنگ آقای ابوالفضل مرادی با شماره 3 هم موفق به کسب این رکودها شدند :



    این خودروی صاحب رکورد زیبا جنگنده و کامل با خودروی ب ام و 335 مشکی و مگان توربو مقایسه شدند. که البته برتری با vr4 بود.
    صفر تا 100 : 91/4
    400 متر : 14/13
    فشار جی : 93/0

    4. گلف نسل 2 فرهاد صالحی شماره 1 با موتور توربو هم زمان های زیر را کسب کرد که البته با نقص فنی این تایم ها را کسب کرد ( این گلف نسل دو قدرتمند مقدار زیادی از قدرت خود را با هرز گردی تایرها از دست داد ):


    صفر تا صد : 14/6 ثانیه
    400 متر : 34/14 ثانیه
    فشار جی : 52/0

    5. بی ام دبلیو 335 تویین توربوی زیبا با بادی کیت کرشر متعلق به آقای امید فقیه با شماره 11 :



    این اتومبیل با 335 ماجدی که از کین سوپر چیپ بهره می برد در کنار هم مقایسه شدند که 335 مشکی رنگ آقای ماجدی برتری داشتند.
    صفر تا صد : 37/6 ثانیه
    400 متر : 40/14 ثانیه
    فشار جی : 72/0

    6. مگان توربوی ارسطو عامری با شماره 2 جوانی که اولین بار هم بود که در این برنامه ها شرکت می کرد زمان های زیر را ثبت کرد:



    ارسطو رکورد ترمز گیری و دومین زمان هندلینگ را کسب نمود . این خودرو استاندارد کامل بود اما خوش درخشید.
    صفر تا صد : 69/7 ثانیه
    400 متر : 56/ 15 ثانیه
    فشار جی : 52/0

    7. گالانت Vr4 آقای یاسر قیصر البته با دنده اتوماتیک و کمی هم مشکل فنی این تایم ها را ثبت کردند شماره 4 :



    صفر تا صد : 11/8 ثانیه
    400 متر : 95/15 ثانیه
    فشار جی : 49/0

    8. بی ام دبلیو 330 آقای سیاوش هاشمی با شماره 10 :



    صفر تا صد : 61/8 ثانیه
    400 متر : 19/16 ثانیه
    فشار جی : 52/0

    9. پژو 205 آقای سیاوش هاشمی مجهز به موتور Mi16 :



    صفر تا صد : 36/9 ثانیه
    400 متر : 62/16 ثانیه
    فشار جی : -

    10. لنسر اوولوشن با دنده اتوماتیک آقای ظفر بخشیان :



    صفر تا صد : 07/11 ثانیه
    400 متر : 06/18 ثانیه
    فشار جی : 37/0

    اتومبیل های آقای رضا ماجدی و حسین حیدری و پدرام محسن زاده فقط 400 متر را تایم زدند که به ترتیب :

    30/14 رضا ماجدی Super Chip335



    15/17 حسین حیدری نیسان Z 260 این خودرو شگفتی ساز این تست بود . که اگر در سیستم فنی و تایرها بهبود پیدا نماید. یک دیفرانسیل عقب پرشتاب است.
    به گفته دارنده خودرو این اتومبیل کاملا استاندارد است.



    85/18 پدرام محسن زاده وانت شورولت



    این اتومبیل که همه جا هست ......... اینجا هم بود!
    اتومبیل آقای فراز تقوی قوی ترین اتومبیل گروه Pc که می توانست شگفتی ساز باشد هم با نقص فنی مربوط به صفحه کلاچ از تست باز ماند.



    نگاه تیم تست Carnp cars test team الگو سازی صحیح برای علاقمندان خودروهای اسپرت است . و توجه دادن این عزیزان به اهمیت هندلینگ و ترمز است .
    هر موسسه یا رسانه تست کننده خودرو شرایط خاصی را برای مقایسه ایجاد می نماید. و این شرایط برای تمام خودرو ها اجرا می شود .
    تا مطالعه کنندگان امکان مقایسه پیدا نمایند.
    تیم تست برای پائین آوردن ریسک و خطر تست هندلینگ و ترمز را در شرایط امنی طراحی نمود.
    تست ترمز :
    اتومبیل ابتدا حرکت نموده و پس از ثابت شدن در سرعت 50 کیلومتر در ساعت با اعلام و اشاره مسئول تست در محل علامت گذاری شده
    اقدام به ترمز گیری می نماید. فاصله محل تماس چرخ عقب تا محل نشانه گذاری شده ثبت می گردد.







    منبع:CarNP
    Last edited by R.P.G; 31-01-2009 at 14:52.

  15. 3 کاربر از R.P.G بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  16. #9
    حـــــرفـه ای rami_hemi's Avatar
    تاريخ عضويت
    Dec 2005
    محل سكونت
    تبریز
    پست ها
    4,451

    پيش فرض

    ولی در کل تبلیغ شخصی به حساب میاد اگه نکته فنی خوبی داشت مثلا فقط در مورد یکی از ماشینها توضیح و پروسه عملیات و شرح میداد میگفتم انتقال داده بشه به بخش تیونینگ ولی اینبار میگم به بخش عمومی منتقل بشه در واقع مرجع خوبی برای کسانی هستش که خودشون نمیخوان روی ماشین کار کنن .

  17. این کاربر از rami_hemi بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  18. #10
    حـــــرفـه ای Farshadd's Avatar
    تاريخ عضويت
    Jan 2007
    محل سكونت
    خرم آباد
    پست ها
    4,485

    پيش فرض

    دستتون درد نکنه

    ولی این پست 8 فکر کنم مال چند ماه پیش باشه.

    =========
    میگفتم انتقال داده بشه به بخش تیونینگ ولی اینبار میگم به بخش عمومی منتقل بشه
    قبلا هم rpg جان گفتن که بره بخش تیونینگ ولی به یه سری دلایل از جمله اینکه زیاد ربطی به تیونینگ نداره و بیشتر جنبه مصاحبه و تبلیغ داره انتقالش نمیدیم اوونجا.

    ولی پیشنهاد مبنی بر انتقال به بخش عمومی پذیرفته شد و همین الان این کارو میکنم چون جاش هم همونجاشت.


  19. 3 کاربر از Farshadd بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


صفحه 1 از 2 12 آخرآخر

Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •