سلام به همگی دوستان میخواستم بدونم گزینه های موجود در تنظیمات antialiasing fillter در ویری چه فرقی با هم دارند
مثلا در این عکس فرق catmull-rom با mitchell چیه؟
چه تاثیری روی رندر میزارند؟
سلام به همگی دوستان میخواستم بدونم گزینه های موجود در تنظیمات antialiasing fillter در ویری چه فرقی با هم دارند
مثلا در این عکس فرق catmull-rom با mitchell چیه؟
چه تاثیری روی رندر میزارند؟
Last edited by *PARASTOO*; 25-01-2009 at 12:31.
جالبه یعنی هیچ کدوم از اساتید vray نمیدونند این گذینه چیه؟
شاید چون گزینه رو نوشتی "گذینه" جوابتو نمیدن
من vray بلد نیستم وگرنه کمکت میکردم
هلپ Vray رو بخون حتماً خودت متوجه میشی
موفق باشی![]()
گزینه اش هم درست کردم , هلپ کیلو چنده؟؟
موافقم vray رو چه به هلپگزینه اش هم درست کردم , هلپ کیلو چنده؟؟![]()
در همین حد میتونم بگم که catmull-rom رو برا نورپردازی های و رندر گیری های محیط درون و یا بهتر بگم برا خروجی های شارپ
استفاده میشه
اون یکی هم که برا محیط های بیرون معمولا استفاده میشه ....
مرجع زبان اصلی بهتر کمک میکنه ..
موفق باشی
پروفسر مرجع زبان اصلی همون هلپ vray هست یا اگه خودت نوشتی بگو ماهم بدونیم
منظورت چیه حالا ؟؟ من چیرو نوشتم ؟؟پروفسر مرجع زبان اصلی همون هلپ vray هست یا اگه خودت نوشتی بگو ماهم بدونیم
دوستان دعوا راه نندازید.....لطفا رعایت کنید..
پست دیگه ای هم در این رابطه تو این تاپیک ندین...
سلام
antialiasing یعنی تکنیک افزایش دقت نمایش گرافیک کامپیوتر .
در واقع کار این گزینه از اسمش مشخص است که نوعی ----- صافی برای خطوط تصویر ایجاد می کند به طور مثال
اگر شما گزینه Area را انتخاب کنید می بیند که عدد size روی 1.5 می باشد . یعنی خطوط تصویر 1.5 بار محاسبه می شوند ( در این حالت ما تصویری با خطوط شکسته داریم ) اما اگر گزینه soften را انتخاب کنید size برابر با 6 می باشد که طبیعات خطوطی که 6 بار در هر مربع رندر محاسبه می شود نرمتر از گزینه قبلیست )
نکته : این سیستم مربوط به توان استفاده از گرافیک سیستم شما بوده و مختص موتور رندر vray نمی باشد . ( مربوط به خود سیستم عامل است )
در پایان هم با عکسی تفاوت را نشان می دهم
![]()
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)