سلام دوستان .
يه كانورتر براي تبديل مدلهاي Maya و 3DS MAX مي خواستم .
سلام دوستان .
يه كانورتر براي تبديل مدلهاي Maya و 3DS MAX مي خواستم .
شما مي تونيد فايلتون رو با پسوند obj خروجي بگيريد و در برنامه مايا يا مکس ايمپورت کنيد
تا اونجايي که من ميدونم تا الان برنامه اي برا کانورت مدل اين دو برنامه ساخته نشده
با گرفتن خروجي و ايمپورت کردن در برنامه ديگه مي تونيد فايلاي مکس رو به مايا يا مايا رو به مکس وارد کنيد و استاندارد ترين روشه
یک وبسایت هم در این زمینه به زبان انگلیسی گیر آوردم ببینید چطوره:
کد:برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
موضوع اينه Maya 2009 كه استفاده مي كنم obj نداره . در واقع هيچ فرمت مشتركي با 3DS MAX 2009 بينشون نديدم .
بالاخره يه فرمت مشترك بينشون پيدا شد .
با تشكر .
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)