تبلیغات :
ماهان سرور
آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، پنل صداگیر ، یونولیت
فروش آنلاین لباس کودک
خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور اینستاگرام
خرید ممبر تلگرام

[ + افزودن آگهی متنی جدید ]




نمايش نتايج 1 به 9 از 9

نام تاپيک: آموزش ریگ کردن بوسیله ی Biped و Physique توسط خودم

  1. #1
    آخر فروم باز Dark Kingdom's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2008
    محل سكونت
    خونه
    پست ها
    1,737

    1 آموزش ریگ کردن بوسیله ی Biped و Physique توسط خودم

    سلام خوبین ؟
    میدونم خیلی مقدماتیه ولی به بزرگیه خودتون ببخشید

    اول از قسمت System یک Biped ایجاد کنید :




    سپس از قسمت Motion روی گزینه ی Figure Mode کلیک کنید :




    با استفاده از تنظیمات . باید شکل و فرم بایپد رو مثل کاراکتر در بیارید :
    (اینجا من از دسته آقای قاضی استفاده میکنم)
    برای تنظیمات از اینجا میتونین برین :
    (بعد از انتخاب بایپد)





    وقتی به اندازه ی کافی انگشت اضاف کردین و تغییر دادین . با استفاده از Rotate و . . . بایپد رو توی آبجکتتون جا بدین :



    بعد از جا سازی . کاراکتر یا آبجکت رو انتخاب کنید . از منوی Modify روی Physique کلیک کنید .
    از قسمت Physique . روی Attache To Node کلیک کنید :



    حالا از قسمت Select By Name روی Bip01 Pelvis کلیک کنید و بعد از باز شدن پنجره Physique Intializtion .روی Intialize کلیک کنید . ماوس به شکل یک فنجان قهوه در میاد .



    حالا با استفاده از ابزار Rotate میتونید اعضای بایپد و کاراکتر رو جا به جا کنید . به این صورت :



    تموم

    آموزش انیمتش هم میذارم . . .
    فعلا"

  2. 12 کاربر از Dark Kingdom بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  3. #2
    آخر فروم باز Dark Kingdom's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2008
    محل سكونت
    خونه
    پست ها
    1,737

    پيش فرض انیمیت Biped

    سلام

    خوب . واسه انیمیت کردن بایپد (راه رفتن) :

    ابتدا Biped رو انتخاب کنید و از قسمت Motion روی Footstep Mode کلیک کنید :



    با انتخاب Create Footsteps append میتونین به دلخواه تعداد و مکان قدم هارو مشخص کنید :




    به این صورت :





    بعد از ایجاد قدم ها . گزینه ی Create Keys For Inactive Footsteps را بزنید . Biped یهو تغییر شکل میده :




    دکمه ی Play رو بزنید . کاراکتر شروع به راه رفتن میکنه . به این صورت :




    از این قسمت هم میتونین تعیین کنید که کاراکتر راه بره یا بپره یا بدو ـه



  4. 12 کاربر از Dark Kingdom بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  5. #3
    حـــــرفـه ای ehsan_wwe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    تهران (پایین شهرش) In The End
    پست ها
    2,557

    پيش فرض

    خیلی آموزش خوبی بود دستت درد نکنه
    بی نهایت
    استفاده بردیم

  6. این کاربر از ehsan_wwe بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


  7. #4
    حـــــرفـه ای ehsan_wwe's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    تهران (پایین شهرش) In The End
    پست ها
    2,557

    پيش فرض

    بازم ممنون با این روش کراکترو خیلی سازه متحرک کردم فقط یک سوال . چطوری میشه کاری کرد که پای کراکتر از تو لباس بیرون نزنه ( یکم پا دامن کراکترو تکون میده اما بعد از چند فریم پا از دامن رد میشه . و همون سیکلشو ادامه میده

  8. #5
    آخر فروم باز Dark Kingdom's Avatar
    تاريخ عضويت
    Apr 2008
    محل سكونت
    خونه
    پست ها
    1,737

    پيش فرض

    بازم ممنون با این روش کراکترو خیلی سازه متحرک کردم فقط یک سوال . چطوری میشه کاری کرد که پای کراکتر از تو لباس بیرون نزنه ( یکم پا دامن کراکترو تکون میده اما بعد از چند فریم پا از دامن رد میشه . و همون سیکلشو ادامه میده
    خواهش میکنم . شما باید دامن رو یا به کاراکتر یا به Biped لینک کنی . . .

  9. #6
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Excel-VB's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    محل سكونت
    ايران عزيز
    پست ها
    370

    پيش فرض animation

    [quote=Dark Kingdom;3402808]سلام خوبین ؟
    میدونم خیلی مقدماتیه ولی به بزرگیه خودتون ببخشید

    اول از قسمت System یک Biped ایجاد کنید :

    از اینجا میتونین برین :
    (بعد از انتخاب بایپد)



    با سلام
    دوست عزيز شما دست بالا (روي شكل) را از كجا آورده ايد؟؟ بايد ساخت يا آماده وجود دارد يا...؟
    متشكرم

  10. 3 کاربر از Excel-VB بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند


  11. #7
    پروفشنال MRHArtsClube's Avatar
    تاريخ عضويت
    Mar 2008
    محل سكونت
    پارسلند
    پست ها
    552

    پيش فرض

    سلام
    Excel-VB جان عزیز اون دست و پا رو باید خودت بسازی البته آمادشم هست ولی خودت بسازی با جون و دل تر کار می کنی

  12. #8
    اگه نباشه جاش خالی می مونه Excel-VB's Avatar
    تاريخ عضويت
    Oct 2008
    محل سكونت
    ايران عزيز
    پست ها
    370

    پيش فرض

    سلام
    excel-vb جان عزیز اون دست و پا رو باید خودت بسازی البته آمادشم هست ولی خودت بسازی با جون و دل تر کار می کنی

    -===============================-
    سلام دوست من
    با تشكر از پاسخ شما ...
    منظورم اين بود كه اگر دست بالا را بسازيم ديگر چه نيازي به استخوان پاييني دارد؟؟؟ مگر نمي توان همان را فرم و شكل داد؟؟
    با احترام
    كاويان

  13. #9
    پروفشنال 3d-meysam's Avatar
    تاريخ عضويت
    Sep 2008
    پست ها
    796

    پيش فرض

    اینجا منظور متحرک کردن دسته نه مدلسازی
    اگه میخوای به یه شکل ثابت باشه خوب همونطور ثابت مدلسازی کن و اگع میخوای متحرک کنی استخوان بندی کن
    موفق باشی

  14. این کاربر از 3d-meysam بخاطر این مطلب مفید تشکر کرده است


Thread Information

Users Browsing this Thread

هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)

User Tag List

قوانين ايجاد تاپيک در انجمن

  • شما نمی توانید تاپیک ایحاد کنید
  • شما نمی توانید پاسخی ارسال کنید
  • شما نمی توانید فایل پیوست کنید
  • شما نمی توانید پاسخ خود را ویرایش کنید
  •