سلام.
من اين مبل رو امروز تكميل كردم.
---------------
---------------
توش از Unwrap UVW هم براي چرم روش استفاده كردم.
كسي ميدونه چطوري ميشه بهش چين و چروك داد تا طبيعي بشه؟
سلام.
من اين مبل رو امروز تكميل كردم.
---------------
---------------
توش از Unwrap UVW هم براي چرم روش استفاده كردم.
كسي ميدونه چطوري ميشه بهش چين و چروك داد تا طبيعي بشه؟
خوب اول بگم که کار قشنگی شده....
دوم اینکه......میتونی تو زبراش چین و چروک بدی....خیلی راحته...
سوم اینکه...... میتونی یه طرح خط خطی سیاه سفید تو فتوشاپ بکشی بعد یکم بلور بهش بدی و دو طرفش رو محو کنی بعد این طرح رو بدی به displace......
خيلي قسنگ شده
به نظر من راحت تر از زيبراش چيزي نيست
اول باید بگم که مبل قشنگی ساختی.
بعد یک سوال داشتم شما مبل رو چه طوری می سازین؟
اولاً نظر لطف شماست.
دوماً من ZBrush 3.1 رو دارم ولي راستشو بخواين من ترغيب نشدم كه ازش استفاده كنم چون برام گنگ بود و بايد آموزشهاي اصولي رو در اين مورد ببينم يعني اصلاً نميدونم كدوم Brush رو با چه خصوصياتي براي ايجاد چروك استفاده كنم. بعدشم من نمي دونم اگر اين مبل رو به اونجا Export كنم آيا بعد از انجام اصلاحات وقتي ميخوام برش گردونم به Max كيفيتش چطور ميشه؟
راستي شما ميدونين از كدوم Brush و با چه خصوصياتي بايد استفاده كنم تا بتونم چين و چروك رو ايجاد كنم؟
و آيا ميدونين چه اتفاقي بعد از برگشت مدل به Max بعداز اصلاحاتي كه روش در ZBrush داده ميشه رخ ميده؟ منظورم اينه كه كيفيتش چطور ميشه؟ كم ميشه يا تغيير نميكنه؟
سوماً Displacement مخالفم چون ميخوام مدلسازي كنم نه Texturing .
متشكرم از توجه دوستان.
همینطوری خیلی مهشره
چه برسه چین و چروک هم بهش بدی
تو زیبراش با قلم standard هم میتونی اینکار رو بکنی یا طرح چروک رو تو فتوشاپ درست کنی و بصورت آلفا با زیبراش دستش کنی
تو زیبراش میتونی تعداد سگمنت ها رو هم بیشتر کنی که طرحت قشنگ تر دربیاد
بازم این نمونه کارها درست کن تا بیشتر بهت افتخار کنیم
موفق باشی
آبم نكن ديگه داداش. خيلي بزرگش كردي. كار خاصي نكردم كه.
هم اکنون 1 کاربر در حال مشاهده این تاپیک میباشد. (0 کاربر عضو شده و 1 مهمان)